הרשמה

עונה 5 של Apex Legends מתחילה היום, הכירו את הדמות החדשה שתצטרף

המזל מעדיף את האמיצים

Loba מצטרפת לקרב

העונה החמישית של Apex Legends, כותר ה-Battle Royale של Respawn Entertainment, מתחילה היום. היא נקראת Fortune's Favor, והיא מציגה עדכון עבור מפת King's Canyon, משימות שבועיות שיתנו לכם לצוד אוצרות וכרגיל - דמות חדשה! הכירו את Loba, שודדת מקצועית שנאלצה להסתדר בכוחות עצמה לאחר ש-Revenant, הדמות שהצטרפה בעונה 4, רצח את משפחתה. היא מצטרפת למשחקי ה-Apex כדי לנקום ברובוט המתנקש, וכעת היא מקבלת טריילר חדש שמציג את היכולות שלה לקראת השקת העונה החמישית.

היכולת הטקטית שלה נקראת Burglar's Best Friend, אשר נותנת ל-Loba לזרוק צמיד שנמצא על ידה ולהשתגר אליו באופן מיידי, מה שמאפשר לה לעלות למקומות גבוהים, לברוח מסיטואציות מסוכנות או לאגף את אויביה. היכולת הפאסיבית שלה נקראת Eye For Quality אשר מסמנת עבורכם שלל Epic-Legendary ממרחק מסויים, ואתם אפילו יכולים לראות אותו דרך קירות או לדעת מה יש בקופסאות שלל לפני שאתם פותחים אותן. לבסוף, יכולת ה-Ultimate שלה נקראת Black Market Boutique. לובה משתמשת במקל שמזמן אליו את כל השלל שנמצא באיזור שאתם נמצאים בו - נשקים, שריונות, ציוד לריפוי, תוספות לנשקים ועוד. זה גם אומר שאם יש באיזור קבוצה אחרת של שחקנים שמנסים לקחת את השלל הזה, הוא יעלם להם מול העיניים ברגע שתפעילו את היכולת הזו.

עונה 5 מציגה משימות חדשות שנקראות Weekly Hunts. המשימה הראשונה תתחיל ב-19 במאי, והיא תיפתח רק לאחר שתמצאו 5 חבילות אוצר, אותן תוכלו למצוא בתור שלל אקראי במהלך המשחק, וכל חבילה מכילה פרס מסויים - כסף, נקודות ניסיון, Apex Packs וכו'. לאחר שהשגתם 5 חבילות, תוכלו להשתתף במשימה השבועית. משימה זו תשלח אתכם למפת King's Canyon בלילה ותציב אתכם עם משימה פשוטה - השיגו חתיכה של חפץ עתיק כשאתם מותקפים מכל כיוון ע"י מפלצות שלא יפסיקו לבוא עליכם עד שתיקחו את החתיכה ותברחו מהמפה. אתם יכולים להשלים את המשימה בסולו או בקבוצה של שלוש. אתם תמיד תוכלו להצטרף למשימה של חבר אם הוא השיג אותה, אבל ההתקדמות במשימה תיחשב עבורכם רק אם גם אתם השגתם את 5 החבילות של אותו השבוע. בסך הכל יהיו 9 חתיכות שתצטרכו לאסוף, ולאחר שתאספו את כולן תקבלו Weapon Charm אקסקלוסיבי וחשיפה ל-"סוד שה-Outlands כנראה עדיין לא מוכנה אליו".


גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י