הרשמה

דעה: האם אוכל לשחזר את ציוד הלחימה שלי ב-COD: Modern Warfare?

אחד מקוראינו החליט לנסות להתאים את הנשק שלו ב-Call of Duty לנשק הפרטי שלו מתקופת הצבא. איך יצא לו?

נשק היה מטורף!

מאז שהתחלתי להתמכר ל-COD: Modern Warfare והתחלתי לבזבז בו המון זמן עם האופציות לשיפוץ וצביעת הנשקים, לא יכולתי שלא להיזכר בכל השעות שלי בצבא שביליתי בנשקיה בעשייה של בדיוק אותו הדבר - צביעה והתאמת הציוד והנשק האישי שלי למשימה. זה גרם לי לחשוב, האם אני יכול ליצור העתק כמה שיותר מדויק של הציוד והנשק שלי מאותה תקופה?

לפני שנתחיל אציין עכשיו ששירתתי ביחידה מיוחדת ועל מנת לשמור על ביטחון המידע לא אכתוב את שמי או את שם היחידה, בנוסף, רק למען הסר ספק, תמונות הנשק שלי שאראה, הצבעים וכל התוספות שנדבר עליהן בהמשך הם אינם ציוד סודי ומסווג שאיתו יצאתי למבצעים ואפשר להתייחס אליו כציוד שאיתו הייתי יוצא לפעילויות ולמלחמה במידת הצורך. דבר אחרון לפני שנתחיל, הכתבה הזאת היא אינה מדריך לבניית ה-Set-Up הטוב ביותר למשחק הבא שלכם ב-Warzone, הכתבה הזאת היא סוג של מכתב אהבה לציוד שלי ולכל עשרות השעות שעבדתי עליו. עכשיו כשסיימנו עם כל הפתיחה המתישה אפשר להתחיל לבנות את הלוחם שלנו.

רואים רחוק

באתר של Call of Duty לא מפורט על פי איזה נשק מהמציאות מתבסס כל נשק במשחק. נראה שהנשק RAM-7 מבוסס על גירסא בעלת קנה מקוצר של הנשק "תבור", הנשק שלי היה במשך כמעט כל השירות המיקרו תבור, כך שה-RAM 7 הוא הכי קרוב שנוכל להגיע למקור והוא יתאים לנו בצורה ובמימדים. עכשיו אחרי שיש לנו את הבסיס אנו יכולים להתחיל ולהוסיף לו שידרוגים. הדבר הראשון והכי בסיסי זאת הכוונת. במציאות הייתה לי כוונת השלכה מסוג M5 כאשר מאחוריה היה מכפל שהיה ניתן להזזה הצידה והוא נתן לי זום 3x (בהמשך השירות החלפתי לכוונת אחרת, אך על זה נדבר בסוף). על מנת לשחזר את מערך הכוונות הזה נצייד את ה-RAM 7 שלנו עם ה-4.0x Flip Hybrid כך נקבל גם את התכונות לטווח הקצר של כוונת ההשלכה וגם את המכפל שאפשר להזיז לקבלת תוספת זום ויעילות למרחק בינוני.

בסוף הכל מגיע לנוחות

אחרי שהוספנו לנשק את הכוונות נעבור לשינוי קת הנשק. בצורה ההתחלתית שלו ה-RAM 7 מגיע עם קת גומי עבה, במציאות למיקרו תבור יש קת מאוד דקה ולא מרופדת בגומי, לכן על מנת לשחזר אותה נחליף את הקת שמגיעה כברירת מחדל בקת ה- XRX Ultralight Hollow. אחרי שסיימנו עם הקת נעבור לידית הסתערות: היום כמעט כל הלוחמים (במיוחד ביחידות המיוחדות) מרכיבים על הנשק ידית הסתערות מסוג כזה או אחר. לכל ידית יש צורה ומטרה שונה אך כולן בבסיסן נועדו לספק נוחות באחיזה של הנשק. למרות שהחלפתי כמה סוגים של ידיות, ברוב הזמן וברוב הפעילויות השתמשתי בידית עם זוג דורגלים אשר ניתנים לפתיחה ממנה על מנת לקבל יציבות במצבים נייחים. הידית הכי דומה לה שעומדת לרשותנו זאת ה-Merc Foregrip שדיי דומה בצורתה למה שהיה לי איך לצערנו ללא היכולת לפתוח ממנה דורגלים ונאלץ להסתפק בה.

נטמעים בשטח

כמו שאתם יכולים לראות בתמונות ידית האחיזה של הנשק שלי שונה במעט ממה שיש במשחק וכמו כן יש לי על הנשק גם פנס, לצערי אין במשחק ידית אחיזה דומה למה שהיה לי וגם אין כל תוספת של פנס או משהו שדומה לו ויזואלית לכן נצטרך לוותר על שניהם ולהשאיר את הנשק כמו שהוא. מבחינת התוספות שאפשר להוסיף על הנשק סיימנו, אך אנחנו יכולים לעשות לו עוד כמה שיפורים קטנים. הדבר ראשון שנעשה הוא לצייד את הנשק בשיפור של Fully Loaded שמספק עוד תחמושת וזאת כדי לחקות את כמות המחסניות שכל לוחם לוקח איתו בכל זמן. כדי לסיים לגמרי עם הנשק נשאר לנו רק לצבוע אותו בצבעים שמתאימים לאיזור הלחימה שלנו - ללחימה בזירה הצפונית הייתי צובע את הנשק שלי בצבעים יותר ירוקים בדומה לצבעי Commando וללחימה בזירה דרומית הייתי צובע אותו בצבעים יותר חומים וצהובים בדומה לצבעי Desert Snake.

נשק אישי זה לא הכל

עכשיו אנו יכולים להגיד שהנשק שהרכבנו הוא הכי דומה שאפשר לנשק הצבאי שלי ונשאר לנו רק לסיים להתאים את הציוד הנלווה אליו. באופן אישי לא נשאתי עליי אקדח וגם לא הייתי יוצא איתו למלחמה אם הייתי צריך, אך תמיד היה לי בווסט סכין קומנדו, אז הבחירה לנשק המשני היא פשוטה מאוד עבורנו וניקח את ה-Combat Knife. תחום השידרוגים (Perks) פחות רלוונטי אליי כי הוא לא כל כך מציאותי אך מה שכן רלוונטי בו הוא שידרוג ה-Shrapnel כשידרוג השלישי. בכל מה שקשור לציוד נפיץ וטקטי הבחירה דיי פשוטה, לנפיץ ניקח את הרימון רסס ולציוד טקטי ניקח רימון עשן. שידרוג ה-Shrapnel יאפשר לנו לקחת עלינו 2 רימוני רסס כמו שכל לוחם לוקח איתו במציאות.

וזהו! אפשר להגיד שעכשיו סיימנו לגמרי ליצור לוחם יחידה מובחרת בצה"ל ב-COD: Modern Warfare וכך הציוד שלו ניראה במשחק:

כמו שכתבתי בהתחלה, בהמשך שירותי החלפתי לכוונת מתקדמת יותר שגם היה מובנה בה ציין לייזר ולכן הייתי צריך לוותר על המכפל. אם נרצה לשחזר את הנשק עם הכוונת הזאת נשים על הנשק את כוונת ה-Corp Combat Holo Sight ונוסיף את ה-1mW Laser. כמו שאפשר לראות בתמונה למטה - הנשק הזה הוא פשוט יפייפה. 

באופן אישי מאוד נהנתי להכין לכם את הכתבה הזאת אז אם גם אתם נהנתם ותרצו לקרוא עוד אחת כזאת, אספר לכם שלקראת סוף השירות החלפתי לנשק אחר עם שינויים ותוספות אחרים שאשמח לכתוב לכם עליהם. אם ניסיתם את הלוחם שלנו ותרצו לראות עוד כתבה כזאת כתבו לי בתגובות מה אתם חושבים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:22 21.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    כתבה מאוד מעניינת, מאוד נהנתי לקרוא. אשמח לראות עוד כאלה בהמשך.

    קצת מוזר לי שהתחברת למשחק כל כל קז'ואלי וקליל כמו COD במיוחד כמישהו שהיה לוחם בצה"ל ויודע שהמשחק הזה הוא שנות אור מהמציאות במיוחד בכל מה שקשור לתנועה, שליטה ותפעול הנשק. אנשים רצים במשחק הזה ומרססים FULL AUTO עם M4A1 ותבור - אני רוצה לראות איך הם יצליחו לפגוע במשהו במרחק של יותר מ-4 מטר במצב ירי כזה XD

    בכל אופן אם אתה רוצה אולי להתנסות במשחק יותר הארדקור ורציני עם תפעול הרבה יותר רציני של נשק, בליסטיקה מציאותית, תנועה יותר מתונה ואיתית וטקטיקות יותר מקורבות למציאות - אני מאוד ממליץ לך לבדוק את Insurgency Sandstorm

  2. 2

    23:30 21.04.2020 | 50smet 50smet

    בתור גולנצ'יק לשעבר גם לי יצא לעשות את זה! אגב בCOD Black ops 2 מופיע המיקרו תבור האמיתי(X95 mtar)ויש לו את כוונת הטריג'יקון Acog בדיוק כפי שיש במציאות

  3. 3

       | פורסם ע"י