הרשמה

הוכרזו חבילות הרחבה למשחקי הפוקימון Pokemon Sword & Shield

זה עולם חדש לגמרי, זה עולם חדש... זה אי.

פוקימונים חדשים, יריבים חדשים ופעילויות חדשות

בדיירקט הפוקימון ששודר היום (ה-9 בינואר), הוכרז כי שתי חבילות הרחבה חדשות ישוחררו עבור Pokemon Sword ו-Pokemon Shield, משחקי הפוקימון החדשים של Game Freak. כל משחק יקבל חבילת הרחבה משלו, כאשר החבילה תתחלק לשני חלקים מרכזיים:

החלק הראשון נקרא The Isle of Armor והוא יתרחש על אי ליד מחוז Galar בו מאמני הפוקימונים יוכלו להתאמן תחת המאסטר מאסטרד, המאמן של האלוף הקודם של המחוז. The Isle of Armor גם יציג לנו יריבים חדשים עבור כל גרסה של המשחק, פוקימונים חדשים, גרסאות Gigantamax חדשות לפוקימונים אהובים ומשימות חדשות. The Isle of Armor ישוחרר ביוני 2020.

החלק השני נקרא The Crown Tundra ובדומה ל-The Isle of Armor, הוא גם יתן לנו משימות חדשות לעשות ופוקימונים חדשים לראות, רק ששם גם נוסף מצב Co-op חדש שישים אתכם ועוד חבר מול פוקימונים אגדיים חזקים במיוחד, כשאת חלקם תוכלו לתפוס לעצמכם. The Crown Tundra ישוחרר בסתיו 2020.

בניגוד לפעמים קודמות, הפעם Game Freak הולכת על גישה שונה בה במקום לשחרר משחק חדש באותו המחוז כשנה/שנה וחצי לאחר היציאה של המשחק המקורי (כמו עם Ultra Sun ו-Ultra Moon נניח), היא נותנת לשחקנים עוד משימות סיפור ותוכן חדש במסגרת DLC בתשלום. זה היה יכול להיות נחמד אם לא שני דברים מרכזיים: הראשון הוא המחיר: חבילת ההרחבה תעלה 30 דולר (זה בנוסף ל-60 שכבר שולמו על המשחק), מה שהופך את החוויה השלמה הזו לחוויה של 90 דולר סך הכל, כעשר דולר יותר מקנייה של שתי גרסאות המשחקים בעבר (40 דולר כל אחת).

הדבר השני הוא העובדה שכל חבילת הרחבה נעולה למשחק שלכם, כך שאם בעבר יכלתם לקנות את Pokemon Sun ואז להתקדם ל-Ultra Moon או לחילופין הייתם נהנים לרוב משני העולמות עם משחקים כמו Pokemon Crystal או Pokemon Platinum, עכשיו אתם פחות או יותר נעולים למשחק שקניתם עד הסוף. אני כן מוצא נחמה בעובדה ששחקנים שלא רוצים או יכולים לקנות את חבילת ההרחבה יוכלו להעביר את הפוקימונים החדשים מההרחבה משחקנים אחרים אליהם בדרכים הרגילות מבלי לקנות את המשחק. 

אני באופן אישי מאוד נהניתי ממשחקי הפוקימון החדשים, למרות שחשבתי שהיה מקום לשיפור בהם. אני מקווה ש-Game Freak הולכים לנצל את העדכונים האחרונים כדי לשפר את הגרפיקה ואת האנימציות של המשחק על הדרך. תוכלו לצפות בטריילר של האזורים החדשים כאן למטה.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י