הרשמה

סוני לא תגיע ל-E3 גם השנה

E3 2020 יהיה נטול סוני ונטול PS5.

שומרת את כל החדשות המרעישות לעצמה...

כמו בשנה שעברה, סוני לא תופיע ב-E3 של השנה הנוכחית. בראיון לאתר gameindustry.biz אחד הדוברים של החברה הודיע כי "אחרי הרבה בחינות מצידם, סוני החליטה לא להשתתף ב-E3 2020. אנחנו מכבדים מאוד את ה-ESA (קיצור של The Entertainment Software Association), אבל אנחנו פשוט לא מאמינים שהחזון של E3 2020 הוא משהו שמתיישב עם המיקוד שלנו השנה."

עוד נמסר מהם כי "אנחנו נמשיך בווקטור האסטרטגי שלנו ב-2020, בכך שאנחנו נשתתף במאות אירועים ברחבי העולם. הפוקוס שלנו כרגע הוא לדאוג שהמעריצים שלנו מרגישים שהם חלק ממשפחת Playstation, עם גישה לתוכן האהוב עליהם. יש לנו רשימה פנטסטית של משחקים שמגיעים ל-PS4 ועם היציאה הצפויה של ה-PS5, אנחנו באמת מחכים לחגוג את השנה עם המעריצים שלנו."

בתגובה לצעד של סוני, דובר של ה-ESA אמר: "E3 הוא אירוע מרכזי שחוגג את תעשיית משחקי הווידאו ושם בחזית את האנשים, המותגים והחדשנות שמגדירה מחדש את המושג של בידור שכל-כך אהובה על ידי מיליארדים ברחבי העולם. E3 2020 תהייה מופע מרגע ומלא אנרגיה עם חוויות חדשות, שותפים, פעילויות ומופעים שיבדרו מבקרים חדשים וותיקים כאחד."

אנחנו רק מזכירים לכם שחודש הבא אנחנו ככל הנראה נקבל פרטים חשובים לגבי ה-PS5, ובפרט העיצוב שלו, השלטים שלו ובתקווה גם המחיר.

וחוץ מזה אין לי מה להתלונן - זאת פחות עבודה על חדר המצב...

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י