הרשמה

"תקופת בחירות #2" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר

כמו בכל חודש, שמואל חוזר להציג לכם באילו משחקים תשחקו החודש! תהדקו חגורות כי הרשימה ארוכה למדי הפעם.

ספורט, הרפתקאות, אווז ומכונות - זה נראה שיש משהו לכל אחד בחודש ספטמבר 2019

חודש ספטמבר הגיע ואתם יודעים מה זה אומר: בחירות! אני בטוח שכולכם מתלבטים במי לבחור מהמגוון הרחב שמוצע לנו, אבל אל תדא-

רגע, כל זה מוכר לי - כבר עשיתי פתיחה כזאת פעם לרשימת משחקי החודש... 

טוב נו, בכל אופן - עוד תקופת בחירות, עוד רשימה של משחקים נהדרים שיוצאים החודש. הבעיה הגדולה מתחילה עם הכמות: חודש ספטמבר 2019 הוא אחד החודשים הכי עמוסים ומטורפים שאני זוכר בגיימינג בשנים האחרונות, וזה בלי להחשיב בכלל משחקים שאולי יוכרזו ליציאה החודש, אירוע Nintendo Direct שאני צופה שיקרה החודש ואולי יביא איתו כמה השקות מפתיעות וכמובן כנסי PAX ו-TGS שיוצאים לדרך החודש. חודש מטורף כבר אמרתי?

הזמן קצר, והרשימה ארוכה - אז בואו נצא לדרך: מה הם המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר, מי נלחם על הכסף והזמן שלכם והאם תהיה לנו כתבת "תקופת בחירות #3"? כל התשובות (למעט האחרונה) כאן בהמשך!

Final Fantasy VIII Remastered -  PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

באמת שהגיע הזמן. אחרי שכל משחק Final Fantasy בערך הגיע לקונסולות הבכירות בגרסת Remaster כלשהי, הגיע הזמן שגם הילד הרע והסוג של שנוי במחלוקת של הסדרה יגיע בגרסת Remastered. המשחק, שחלק אוהבים אותו וחלק שונאים אותו מגיע עם גרפיקה משופרת. למה זה לקח כל-כך הרבה זמן? השמועות אומרות שאולי זה בגלל שהקוד של המשחק אבד עם השנים, ושבדומה ל-FFVII, החברה הייתה צריכה לשכתב אותו מחדש. ואולי סתם אוהבים לגרום לנו לחכות לדברים טובים.
המשחק צפוי לצאת ב-3 בספטמבר.

NBA 2K20 - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch, Stadia

משחק הכדורסל השנתי של חברות 2K ו-Take Two מבטיח שהפעם הגרפיקה תהייה אפילו יותר טובה, הפיזיקה והמשחקיות יותר מהודקים ושהכל יהיה יותר ריאליסטי. בפועל המשחק עומד במרכז העניינים בגלל סיבות הרבה פחות טובות: לפני כמה ימים העלנו בעמוד הפייסבוק שלנו את הטריילר של מצב המשחק MyTeam של NBA 2K20, והטריילר הציג לנו את מה שהוא בפועל מנגנון הימורים יחד עם מכונת מזל, גלגל מזל/רולטה ועוד. 2K מאז כבר הסירו את הסרטון, אבל הנזק כבר נעשה ואלפי אנשים כבר קוראים להחרים את המשחק, כשחלקם אפילו דורשים מה-ESRB להעלות את הדירוג של המשחק מגיל 3+ ל-18 בגלל ההימורים. מדהים כמה טריילר אחד יכול להרים או להפיל משחק.
המשחק צפוי לצאת ב-6 בספטמבר.

eFootball Pro Evolution Soccer 2020 - PS4, Xbox One, PC

קרב הטיטאנים הגיע והוא חם במיוחד השנה. נתחיל עם המשחק שיוצא ראשון השנה, PES 2020 או בשמו החדש והמלא: eFootball Pro Evolution Soccer 2020. השם אולי לא כזה זורם, אבל לפי Konami המשחקיות דווקא כן. זה נראה שהשנה הוחלט לשים דגש יותר חזק על צבירת רשיונות כדי להילחם במפלצת שהיא סדרת משחקי FIFA והדיל האקסקלוסיבי עם קבוצות כמו ברצלונה, יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד בוודאי שעוזרים לה בכך. תוסיפו לכך את המשחקיות שהיא לטעמי יותר טובה מאשר של FIFA והעבודה הנהדרת שנעשתה עם מנוע ה-Fox שלה, וחברים וחברות: We just got a real match.
המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

Gears 5 - Xbox One, PC

כמה זמן עבר מאז שהיה לנו משחק בלעדי לקונסולות של מיקרוסופט? Gears 5 הוא המשחק האחרון בסדרת משחקי Gears of War, והשישי בסך הכל. המשחק שם אותנו בנעליים של Kait Diaz, כשהיא מנסה לגלות את האמת על המשפחה שלה ועל ה-Locust. מי שיחזור למשחק האקשן/מד"ב הזה הם JD Fenix, חברו Delmont Walker וכמו שהטריילר כבר הציג לנו, גם Marcus Fenix חוזר. המשחק יתן לנו אופציה לשחק לבד או יחד עם חבר במסך מפוצל/אונליין.
המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

Greedfall - PS4, Xbox One, PC

אני קצת מתבייש להודות (בעיקר עם כמה שהמשחק הזה נראה טוב) שלא בדיוק שמעתי על Greedfall עד שגיא דהן שלנו כתב עליו אייטם. Greedfall הוא משחק אקשן/תפקידים שלוקח המון השראה ממשחקים כמו The Witcher 3 ו-Dragon Age. הוא שם אתכם בנעליים של בן אדם שמגיע לאי שמאוכלס על ידי שבע קבוצות שונות של בני אדם, כל אחד ממדינה אחרת. אתם תוכלו לעזור למי שרק תבחרו במטרה להשתלט על האי, וזה נראה שגם המשחקיות וגם הסיפור צפויים להיות מפתיעים לטובה.
המשחק צפוי לצאת ב-10 בספטמבר.

Borderlands 3 - PS4, Xbox One, PC

אולי המשחק הגדול ביותר של החודש. Borderlands 3 לא הפסיק להפתיע אנשים מהרגע שהוא יצא, כשכל טריילר הציג לנו עולם גדול יותר, עוד דברים לעשות, עוד המון (ה-מ-ו-ן) רובים חדשים ומעניינים, דמויות חדשות ומסקרנות, שובן של דמויות אהובות ממשחקים קודמים, משחקיות משוגעת ונהדרת שלא מסתמכת רק על יריות ועוד. חיכינו המון זמן למשחק שלישי בסדרה, וזה נראה שכל הציפיה שלנו עומדת להשתלם ובגדול. מוכנים לקצת Loot n' Shoot? כי אני יודע שאנחנו בוודאות כן.
המשחק צפוי לצאת ב-13 בספטמבר.

Daemon X Machina - Nintendo Switch

מה זה שם ברקע: האם זהו שיר הפתיחה של Neon Genesis Evangelion? לא, זה Daemon X Machina, משחק ה-Mechs החדש לקונסולת ה-Nintendo Switch. המשחק הוא משחק יריות מגוף שלישי, שפותח על ידי חברת Marvelous, אותם האנשים שאמונים בסופו של דבר על הפיתוח של No More Heroes III. במשחק תוכלו ליצור ולקאסטם את ה-Mech שלכם בזמן שאתם נלחמים בבני האלמוות - בינה מלאכותית שמנסה להרוס את האנושות. אגב, מדובר באחד מהמשחקים עם הפיתוח הכי מתוקשר שהיה לקונסולת ה-Switch, כאשר החברה הייתה מאוד פתוחה בנוגע לבעיות עם המשחק, תיקון של באגים ובעיות ביצועים ועוד. אני אופטימי ומתכוון ליצור את ה-Unit-01 שלי במשחק.
המשחק צפוי לצאת ב-13 בספטמבר.

The Legend of Zelda: Link's Awakening - Nintendo Switch

תסמכו על נינטנדו שידעו לפרוט על מיתרי הנוסטלגיה בצורה הטובה ביותר. אחד הרימייקים הכי מצופים של השנה, The Legend of Zelda: Link's Awakening, מגיע החודש, והוא מקסים יותר ככל שהזמן עובר עד ההשקה שלו. המשחק שיצא לראשונה ב-1993 לקונסולת ה-Game Boy, שם את הגיבור שלנו, לינק, על אי בודד ומסתורי בשם קוהולינט והמטרה שלו היא למצוא את שמונת הכלים המוזיקליים שיעזרו לו להעיר את דג הרוח במטרה לעזור לו לצאת מהאי. המשחק שמכר יותר מ-6 מיליון יחידות על פני שתי הגרסאות שלו (הרגילה וגרסת ה-DX שיצאה ל-Game Boy Color), נחשב לקלאסיקה בעיני רבים, גם בזכות המשחקיות והסיפור הנהדרים וגם בזכות העובדה שהיה מדובר במשחק הזלדה הנייד הראשון.
המשחק צפוי לצאת ב-20 בספטמבר.

Untitled Goose Game - PC, Nintendo Switch

שמישהו יבוא עכשיו ויגיד לי שזה לא משחק השנה. שמישהו יבוא ויגיד לי שמשחק שבו אתם משחקים אווז שכל המטרה שלו היא למרר לאנשים את החיים בעזרת היותו אווז היא לא הקונספט הכי טוב למשחק בעולם הזה, הבא, וכל עולם או יקום שיגיעו אחר-כך. תראו את הטריילר הזה, כולו סלאפסטיק אחד גדול, זה פשוט נפלא, אין לי מילים.
המשחק צפוי לצאת ב-20 בספטמבר.

The Surge 2 - PS4, Xbox One, PC

עוד משחק אקשן/תפקידים שיוצא החודש, The Surge 2, בא להמשיך את המשחק משנת 2017 ולשפר הרבה דברים שהפריעו לשחקנים במשחק הראשון על ידי הוספת חופש פעולה לשחקן, בינה מלאכותית חכמה יותר שיודעת איך לעבוד ביחד מול השחקן והוספת דמויות ובחירות במהלך הסיפור של המשחק.
המשחק צפוי לצאת ב-24 בספטמבר.

Code Vein - PS4, Xbox One, PC

הנה משחק שהוכרז באפריל 2017, היה אמור לצאת ב-2018 ונדחה כמעט לסוף 2019. אבל דיי, אין לנו זכות להתלונן, החברים ב-Bandai Namco Studios עבדו מאוד קשה כדי שהמשחק יראה כמו שהוא נראה וישחק כמו שהוא ישחק, כשהמשחק משלב בין עיצוב אנימה יפני בעולם דיסטופי למשחקיות ששואבת רבות ממשחקי Dark Souls. אנשים ששיחקו ב-Network Test שהתקיים ביוני אמרו עליו בעיקר דברים טובים, אז יש למה לחכות אם אתם מעריצים של הז'אנר ורוצים לשחק ערפדים בעולם עתידני.
המשחק צפוי לצאת ב-27 בספטמבר.

Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition - Nintendo Switch

Square Enix לקחה שנה שלמה כדי להעביר את המשחק המעולה שלה לקונסולת ה-Nintendo Switch, ואולי זה נראה כמו יותר מידי זמן, אבל אי אפשר להתווכח עם התוצאה הסופית, כש-Dragon Quest XI S נראה כמו משחק הראוי לשמו ויותר מראוי להיקרא הגרסה השלמה של המשחק. אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי המשחק אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלי לגרסת ל-PS4 כאן, ובנוסף גם להוריד את הדמו בן ה-10 שעות(!) של המשחק. אגב, המשחק מוסיף חידושים שונים, עוד משימות ומתקן את אחד הדברים שהכי הפריעו לי במשחק המקורי - המוזיקה. אחד ממשחקי ה-JRPG הכי טובים של שנת 2018, בכל מקום ובכל זמן.
המשחק צפוי לצאת ב-27 בספטמבר.

FIFA 20 - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

ולסיום: עם כמה שכל המשחקים הקודמים ברשימה מעולים, טובים ועם פוטנציאל אדיר - זה המשחק שהולך למכור הכי הרבה עותקים החודש. בפער.
המפלצת הענקית ששמה FIFA פותחת את מלתעותיה גם השנה במטרה לבלוע כמה שיותר שחקנים. הפעם המשחק מוסיף מוד חדש בדמות Volta: משחק כדורגל רחוב בסגנון FIFA Street, עם מצב סיפור, מנגנון יצירת דמות משל עצמכם ועוד. כמובן שה-Ultimate Team חוזר גם השנה יחד עם כל האופציות המוכרות ממשחקי FIFA. אה ואם אתם מתלבטים אם לקנות את המשחק לקונסולת ה-Switch, אחרי כל הרשימה ההיסטרית הזו, אז אל תדאגו: המשחק על ה-Switch הוא גרסת Legacy, מה שאומר שאתם מקבלים בדיוק את אותו המשחק מהשנה שעברה, רק עם קבוצות מעודכנות.
זוכרים כש-EA אמרו שהם מתכוונים לתמוך ב-Switch? כן, גם אני לא.
המשחק צפוי לצאת ב-27 בספטמבר.

וכאילו הרשימה הזאת לא הייתה מספיק ארוכה, הנה עוד רשימה בקטנה של משחקים שיוצאים החודש:

  • המשחק הפסיכי Catherine מקבל חידוש ל-PS4 בדמות Catherine: Full Body, כשהוא מוסיף עוד שלבים, דמות חדשה נוספת ועוד הפתעות.
  • Monster Hunter World: Iceborne, ההרחבה הגדולה הראשונה למשחק ציד המפלצות הפופולרי של Capcom יוצא ב-6 בספטמבר.
  • Ni no Kuni: Wrath of the White Witch מגיע לקונסולות הבכירות (למעט ה-Xbox One) ב-20 בספטמבר.
  • תחזיקו חזק: כל משחקי Baldur's Gate, והגרסאות המחודשות של המשחקים Icewind Dale ו-Planescape: Torment מגיעים לקונסולות ב-24 בספטמבר.
  • שני משחקים נהדרים מגיעים לקונסולת ה-Nintendo Switch בסוף החודש בדמות Darksiders II: Deathinitive Edition ב-26 בספטמבר ו-Ori and the Blind Forest ב-27 בספטמבר.

ואתם יודעים מה הכי גרוע בכל הסיפור הזה? אתם יודעים מה הכי מעציב את הארנק שלי?  גם החודש הבא הולך להיות מלא במשחקים מדהימים. צרות של עשירים, אני יודע, אבל ה-Backlog מתחיל להתמלא.

נתראה באוקטובר, נקווה שכולכם תשרדו את המבול עד אז ונשמח לשמוע באילו משחקים אתם תשחקו החודש! שתפו אותנו כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:55 02.09.2019 | ohadcal ohadcal

    מחכה בטירוף ל links awakaning ו untitled goose game!
    הרבההה יותר מדי משחקים הולכים להגיע בחודשים הקרובים שזה מפחיד

    תודה רבה על הרשימה הזאת כל חודש זה נפלא ממש עושה סדר בראש!

    וגם, בקשר לea והסוויץ, יש סרטון על הנושא שיוטיובר שאני ממש אוהב עשה, ממליץ לראות

  2. 2

    20:13 02.09.2019 | elad9219 elad9219

    אכן חודש ממש מעניין. אהבתי שכתבת של-PES יש משחקיות יותר טובה מפיפ''א, וזה נכון ב-100%. מדהים אותי איך רוב האנשים מעדיפים את פיפ''א, PES לא רואה אותו ממטר. רישיונות אפשר גם ככה להוריד פאץ' ואז זה נראה אותו דבר.

  3. 3

    20:14 02.09.2019 | elad9219 elad9219

    יש! סוף סוף הצלחתי לשלוח תגובה אחרי לא יודע כמה זמן.

  4. 4

    21:28 02.09.2019 | ohadcal ohadcal

    אני עדיין מהטלפון לא מצליח מהמחשב :(

  5. 5

    00:17 03.09.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    היי אוהד, עבדנו דיי קשה על הבעיה שהייתה עם התגובות באתר, אנחנו חושבים שזה הסתדר, מוזמן לבדוק כשתוכל עוד הפעם :)

  6. 6

    21:07 03.09.2019 | WarFox89 WarFox89

    הסתדר תותחים אתם ! 3>
    איפה אני מקבל את המדליה שלי פה ?

  7. 7

    08:34 04.09.2019 | ohadcal ohadcal

  8. 8

       | פורסם ע"י