הרשמה

E3 2019: סיכום אירוע ה-EA Play

EA פותחת את אירועי E3! אז מה היה לנו שם?

מלחמת הכוכבים, יריות, ספורט וספורט.

מסיבת העיתונאים הסטנדרטית של EA הוחלפה השנה באירוע ששודר בשידור ישיר הישר מהאירוע ונתן לנו מבט נוסף על משחקים מסוימים ש-EA בחרה להציג לנו. אז מה היה לנו שם? בואו ונראה:

Star Wars Jedi: Fallen Order

EA בחרה לפתוח את האירוע שלה עם משחק ה-Star Wars החדש שלה, ובהתחשב בהייפ שזה יצר זאת הייתה החלטה חכמה. המשחק הוא משחק שחקן יחיד, כשהסיפור מתרחש בתקופה שאחרי ההכרזה על Order 66, ההכרזה על הציד של כל הג'די ברחבי הגלקסיה. 14 דקות של משחקיות מגרסת האלפא הוצגה (כנראה על Xbox One X) ואתם תוכלו לראות את סרטון המשחקיות המלא כאן למטה. המשחק עצמו מתנהל מגוף שלישי, יכיל אלמנטים של פארקור ופלטפורמינג כשהגיבור שלנו יוכל לרוץ על קירות באופן חופשי. הסרטון גם הציג לנו את השימושים השונים של היכולות של הדמות הראשית שלנו, כשהוא מזיז דברים בעזרת "הכוח" ועושה שימוש בחרב האור שלו כדי להדוף קרני לייזר ולחסל אויבים.

Apex Legends

כמה עדכונים לגבי משחק הבאטל רויאל Apex Legends הוצגו: המשחק יוסיף מצב משחק בו השחקנים הטובים ביותר בכל משחק יוכלו לשחק אחד עם/נגד השני; העונה השנייה של Apex Legends תגיע ביולי הקרוב ותוסיף לוחמת חדשה (Wattson), נשק חדש בדמות ה-L Star שמגיע אלינו הישר מ-Titanfall 2 ועוד המון תוכן חדש למשחק. בין התוכן הזה גם מגיע אלינו גם מצב משחק תחרותי.

Battlefield V

שתי מפות חדשות יגיעו למשחק בדמות מאריטה, מפה שמתרחשת ביוון, תציג לנו משחקיות במעלה ומורד הרים ותגיע ביולי הקרוב יחד עם פרק 4 של Battlefield V, ואל סאנדן - מפה גדולה ורחבה שמותאמת לקרבות עם מכוניות ותגיע ב-27 ביוני. בספטמבר יגיעו אלינו קרבות פרטיים כשהרבה לפני כן במסגרת פרק 3 נקבל את מצב המשחק Outpost שישים שתי קבוצות אחת נגד השנייה כדי להגיע ליעדים שונים במפה לפני הקבוצה השנייה ולהשיג אנשים שיוכלו לעזור להם לבנות מגדלי רדיו.

FIFA 20

את תאריך היציאה של המשחק כולנו ידענו, ה-27 בספטמבר, ככה שזה לא חדש לנו. אז מה כן חדש לגבי FIFA של עונת 2019/2020? אז זה נראה ש-FIFA Street חוזר במצב המשחק שנקרא Volta Football שיאפשר לכם ליצור שחקן או שחקנית משל עצמכם במצב משחק של 3 על 3, 4 על 4, 5 על 5 ומצב בשם Professional Futsal שיאפשר לכם לשחק עם קבוצות אמיתיות במצב המשחק הזה. Volta גם יכלול מצב סיפור בנוסף לליגה ברשת. מצב המשחק הבהחלט מסקרן הזה יהיה זמין על ה-PS4, Xbox One וה-PC, כאשר (שוב) הגרסה ל-Switch מקבלת את הגרסה הבסיסית ביותר של המשחק. כנראה שכמו שכתבתי בביקורת שלי ל-FIFA 19, לא תהייה סיבה אמיתית לקנות את FIFA 20 ל-Switch.

Madden NFL 20

המשחק החדש בסדרת Madden מגיע אלינו בעוד חודשיים (ה-2 באוגוסט) ובאירוע הציגו לנו את מצב הקריירה, משחקיות שכוללת אלמנטים כמו Playbooks ואתגרים דינאמיים בתוך המשחקים עצמם. שחקנים יוכלו להוריד את המשחק ולנסות אותו בגרסת Beta מה-14 ביוני עד ה-16 ביוני.

The Sims 4

2019 היא השנה ה-20 של המותג שנוצר בשנת 1999, והשנה הזו תיפתח עם חבילת הרחבה חדשה שנקראת "Island Living" ותאפשר לשחקנים לבלות על אי נופש, להתלבש בהתאם עם בגדי ים, לשחות, לשוט לחגוג ואפילו לנקות חופים מלוכלכים. תוכלו לגור על החוף או יותר קרוב להרים והאזור יכלול כל מיני אירועים מיוחדים שקשורים לאי ולדברים שנמצאים בו. החבילה תגיע ב-21 ביוני לקונסולות השונות. בנוסף, The Sims 4 יוסיף המון תוכן התומך בקהילת הלהטבפא"ק החל מה-18 ביוני שזה תמיד נחמד.

זהו לאירוע הראשון לתקופת E3 הקרובה! הצטרפו אלינו להמשך הכנס כשנסכם לכם את האירועים השונים, כל החדשות וכל ההכרזות מהאירוע! חג E3 שמח!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:50 09.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    so boring EA ...
    אז בוא נראה מה היה לנו כאן;
    משחק מלחמת הכוכבים חדש - מעניין קהל מאוד מצומצם של אנשים ובעיקר מארה"ב. משעמם.
    APEX LEGENDS - עלה כמו מטהור למעלה וצנח בדיוק באותה המהירות - הרוב כבר הפסיקו לשחק בו.
    תוספות לBFV - משחק מת. תפסיקו להצליף בסוס הזה.
    FIFA 2020 - זה לא המותג הזה שיוצא כל שנה ובערך לא משנה שום דבר?
    Madden NFL 20 - שוב, את מי שה מעניין ? בעיקר את קהל ארה"ב.
    The Sims 4 - חבילת הרחבה חדשה... אמרתי לאחותי, היא לא התלהבה.

    מי שכן יהיה מעניין לדעתי זה ה-E3 של 2020 כאשר הם יחשפו את ה-BF הבא שלהם ובתנאי שזה יהיה BC3 או מודרני כמו שכולם רוצים. לפחות באקטיביז'ן כבר הבינו שהקהל היום רוצה מלחמה מודרנית. אולי תפסיקו כבר לשחק בביצי... EA עם מלחמות עולם ותנו לנו את מה שאנחנו רוצים !?

    לגבי הסיקןר - תודה רבה שמואל 3>

  2. 2

    15:09 09.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    א. בכיף, אני באמת נהנה מזה וזה סוג של תקופת חג בשבילי :)
    ב. האירוע עצמו היה באמת לא משהו, למרות שבעיניי שני הדברים המרכזיים מהאירוע הזה הם:
    1. משחק מלחמת הכוכבים החדש נראה מצוין (אלא אם כן הם יהרסו אותו כמו עם אנת'ם).
    2. EA זנחה את הסוויץ' באופן רשמי עם FIFA וכנראה גם שאר המשחקים שלה.

  3. 3

    17:10 10.06.2019 | nightfalleye nightfalleye

    so boring EA ...

    אני איתך .EA לא הודיעו על battlefield חדש. אולי היציאה של call of duty modern warfare

    תגרום להם להתעורר גם אז לך תדע... שלא יהרסו עוד כותר טוב שנקרא battlefield...

    תודה על הסיקור.

  4. 4

    19:50 10.06.2019 | WarFox89 WarFox89

    טוב זה היה צפוי מראש שלא הולך להיות כותר BF חדש ב-E3 השנה מכיוון שיוצא משחק BF חדש תמיד בדילוג של שנתיים שזה אומר אם BF 1 יצא ב-2016 לאחר מכן BFV הוכרז באמצע 2018 ויצא בסוף 2018. זה אומר שהמשחק הבא בסדרה ייחשף באמצע 2020 [E3 של השנה הבאה] ויצא בסוף 2020.

  5. 5

    18:09 12.06.2019 | yhnyuo yhnyuo

    באנג'ו וקזואי סוף סוף בסמאש!!!!!!!!
    אה וגם ההוא מדראגון קווסט

  6. 6

       | פורסם ע"י