הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של חברת הפוקימונים לשנת 2019

ולתפוס את כל תשומת הלב של המעריצים, ולתפוס את כל תשומת הלב של המעריצים - פוקימון!

דגש מאוד חזק על מובייל בנוסף להכרזה על משחק חדש (על ספין אוף מוכר)

זה לא הדיירקט, עוד לא - אבל חברת הפוקימונים כהרגלה בקודש קיימה את מסיבת העיתונאים השנתית שלה בה היא מדברת על התוכניות העסקיות שלה לעתיד, מוצרים חדשים וכמו שהאירוע של השנה שעברה לימד אותנו, לפעמים גם הכרזות על משחקים חדשים לגמרי. אז השנה לא קיבלנו איזו הכרזה מפוצצת על משחקים חדשים (אולי זה קשור לעובדה שאנחנו עומדים לקבל המון מידע על שני המשחקים הבאים של פוקימון ממש בקרוב..), אבל כן היו הכרזות שונות ומפתיעות. הנה ראשי הדברים של מסיבת העיתונאים שהתקיימה בטוקיו היום ב-4 בבוקר:

  • Pokemon HOME
    חברת הפוקימונים בשיתוף עם נינטנדו מרחיבה את העולם שלה ומשיקה את Pokemon HOME - אפליקציה שתאפשר לכם לנהל את הפוקימונים שלכם משלל משחקים שונים דרך ענן מידע. האפליקציה תדע להתממשק עם שירות ה-Pokemon Bank שהושק בזמנו לקונסולת ה-3DS וכמובן שגם עם משחקי הפוקימון החדשים Let's Go PikachuEevee ומשחקי Pokemon SwordShield שיצאו בקרוב. האפליקציה תעזור לכם לנהל את הפוקימונים שלכם על פני המון דורות שונים ובאופן ממש נחמד, תוכלו גם להחליף פוקימונים עם אנשים אחרים בעזרת האפליקציה. האפליקציה תשוחרר מתישהו ב-2020 ל-iOS, מכשירי Android וקונסולת ה-Switch.


     
  • Pokemon Sleep
    בהכרזה שנראה שיצאה ישירות מבדיחת 1 באפריל, חברת הפוקימונים מכריזה על Pokemon Sleep - אפליקציה שאמורה להפוך את מחזורי השינה שלכם לאופציה נוספת לאימון הפוקימונים. פרטים נוספים לא הוכרזו על האפליקציה המוזרה אבל היא תתממשק עם פריט אחר שנינטנדו אמורה לשחרר בזמן הקרוב, Pokemon GO Plus+ (או פשוט פלוס פלוס), ותדע לומר לאפליקציה מתי המשתמש הלך לישון ולשלוח את זה לטלפון שלו. בגלל שהמכשיר יהיה דומה ל-Pokemon GO Plus, תוכלו להשתמש בו כדי להשתמש ב-Pokemon GO ביום וב-Pokemon Sleep בלילה. זה טיפה מבלבל, ואני כנראה אצטרך עוד פרטים כדי להבין מה קורה עם האפליקציה הזו שצפויה להגיע ב-2020.

  • Pokemon Masters
    משחק מובייל חדש הוכרז בשם Pokemon Masters. המשחק שמפותח על ידי חברת הפוקימונים וחברת DeNA היפנית אמורה להביא למשתמשים חוויית קרבות פוקימונים חדשה ומותאמת למכשירי טלפון חכם. פרטים נוספים יגיעו חודש הבא, כך שנעדכן כאן באתר גם לגבי המשחק הזה.

  • משחק חדש בסדרת Detective Pikachu
    זה נראה שהסרט החדש של Detective Pikachu רק גרם לאנשים לרצות לראות עוד מהעכבר הבולש, וחברת הפוקימונים לא תאכזב את המעריצים שלה. במסיבת העיתונאים נחשף כי החברה, בשיתוף עם Creatures Inc. (אותה החברה שאחראית על המשחק הקודם ושלל ספין אופים של משחקי פוקימון אחרים), עובדת על משחק חדש בסדרת משחקי Detective Pikachu. המשחק יצא לקונסולת ה-Switch ויהווה המשך ישיר למשחק הקודם שהסתיים בסיום מותח שהשאיר מקום לעוד משחק.

זהו לגבי ההכרזות שקשורות אלינו ומעניינות אותנו, באירוע גם דובר על שירות ביפן שנקרא Pokemon Shirts שמאפשר לכם ליצור חולצה לפי בקשתכם של אחד מ-151 הפוקימונים המקוריים וש-Pokemon Quest מגיע לסין. תוכלו לצפות בכל האירוע כאן למטה, והישארו מעודכנים כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו כשבשבוע הבא נסכם כאן את אירוע הדיירקט של Pokemon SwordShield!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י