הרשמה

"יריית הפתיחה" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ינואר

שמואל מסדר לנו את משחקי החודש הראשון של 2019! אז מה מצפה לנו?

תפקידים, חזרתה של האימה והקסם של דיסני מחכים לכם בחודש ינואר

אז... 2018 נגמרה. תאהבו אותה או תשנאו אותה - אי אפשר להתווכח שמשחקים נהדרים לא יצאו מהשנה הזו, כשהיא התחילה עם יציאה של משחקים נהדרים בחודש ינואר שעבר.
Dragon Ball FighterZ, Monster Hunter World, Celeste: כולם משחקים נהדרים וכולם יצאו בינואר של השנה שעברה. אז האם שנת 2019 גם נפתחת בצורה נהדרת שכזו?

בקצרה: כן.
בהרחבה: הנה רשימה של כמה היילייטים ממשחקי ינואר הקרוב מסודרים לפי תאריך יציאתם. בואו נראה מה מחכה לנו!

Tales of Vesperia: Definitive Edition - Switch, PS4, Xbox One, PC

קצת פחות מעשור לאחר היציאה המקורית של המשחק לקונסולות הדור השביעי, Tales of Vesperia מגיע לקונסולות החדשות עם גרפיקה משופרת, כל התוכן שיצא למשחק (גם מגרסת ה-PS3 האקסקלוסיבית ליפן), דיבוב באנגלית וביפנית ועוד תוכן להורדה שכבר זמין לכל המשתמשים. המשחק נחשב לאחד האהובים בסדרת Tales ארוכת השנים ועכשיו רק צריך לראות אם הוא עומד יפה במבחן הזמן.
המשחק יצא ב-11 בינואר, כך שהוא כבר זמין לקנייה והורדה.

The Walking Dead: The Final Season – Episode 3: Broken Toys - Switch, PS4, Xbox One, PC

בדומה לעוד משחק שיצא לפני כחודשיים וכלל את הספרה 3, גם כאן מדובר במשחק שמעריצים של הסדרה לא ציפו לראות. אחרי כל התהפוכות, הקשיים והמהמורות שספגה הסדרה כתוצאה מסגירת הסטודיו של Telltale Games, איכשהו אנחנו מצליחים לקבל המשך לעונה האחרונה של משחק ההרפתקה/Point and Click המבוסס על העולם של המתים המהלכים. בפרק השלישי, נמשיך את סיפורה של קלמנטיין כשהיא מנסה להגן על קבוצת השורדים שנמצאת איתה ויחד עם זאת להוות דוגמא לאלווין ג'וניור - הילד עליו הבטיחה לשמור. הטריילר למשחק נראה באמת מדהים וזה נראה שהסיום של סדרת המשחקים הנהדרת הזאת נמצא בידיים טובות מאוד.
הפרק השלישי של העונה האחרונה יצא ב-15 בינואר.

Travis Strikes Again: No More Heroes - Switch

מוכנים לקצת ניאון? Travis Strikes Again: No More Heroes הוא משחק אקשן ממבט עילי בו תיכנסו לנעליים של  Travis Touchdown, גיבור משחקי No More Heroes. כאן נשחק גרסה עייפה למדי שלו שנשאבת אל תוך משחקי מחשב שונים ותפקידה הוא לחסל כל מיני באגים במשחק. המשחק הוא משחק אקשן בדיוק כמו הקודמים - אתם רוב הזמן תניפו את החרב שלכם במטרה לחסל את היריבים שלכם - אבל השלבים עצמם הם האירוע המרכזי: כל שלב מבוסס על סוג אחר של ז'אנר משחקים כשבסוף השלב תילחמו נגד בוס עם המון סטייל.
המשחק צפוי לצאת לקונסולת ה-Switch ב-18 בינואר, כשאם הוא ימכור טוב, היוצר של המשחק, Suda51 אמר שהוא ישקול טבילה שלישית בתוך סדרת המשחקים של No More Heroes.

Life Is Strange 2 – Episode 2: Rules - PS4, Xbox One, PC

פרק ראשון מוצלח עורר לנו את התיאבון לקראת הפרק השני. העונה השנייה של Life is Strange מוכיחה את עצמה כמוצלחת ואחרי הסיום של הפרק הראשון קצת קשה לחכות ליציאה של הפרק השני. "Rules" ימשיך את הסיפור של שון ודניאל כשהם עדיין בורחים מרשויות החוק, והוא גם יציג לנו את הקשר בין המשחק הזה למשחק The Awesome Adventures of Captain Spirit שיצא בשנה שעברה ואמור להיות קשור לסדרת המשחקים.
המשחק צפוי לצאת ב-24 בינואר.

Resident Evil 2 - PS4, Xbox One, PC

אחד משני משחקים המתחרים על תואר "משחק החודש". החידוש למשחק האימה הקלאסי משנת 1998 מבטיח הרבה ולפי הטריילרים וסרטוני המשחקיות שראינו - גם מקיים. אנחנו נחזור לנעליים של לאון קנדי וקלייר רדפילד כשהם מנסים להבין מה גרם לעיר השקטה של רקון סיטי להיות פתאום גן-עדן (או גיהינום) לזומבים רצחניים. הרימייק זונח את גישת המצלמה הקבועה לטובת מצלמת Over the shoulder שהחלה עם המשחק השלישי בסדרה והוא באמת - אבל באמת נראה מצוין. דמו של המשחק זמין להורדה, רק אל תתפלאו אם הוא נגמר מהר...
המשחק צפוי לצאת ב-25 בינואר.

Kingdom Hearts III - PS4, Xbox One

והגענו למשחק השני המתחרה על תואר "משחק החודש". קשה למצוא סדרה המשלבת בין הקסם של דיסני למתקפות הקסם של Final Fantasy בצורה כל-כך נהדרת (גם אם מבלבלת לעיתים) כמו Kingdom Hearts. ההכרזה של המשחק השלישי תפסה אנשים חצי בהפתעה שכן חיכינו לסיום הסאגה של סורה המון זמן ולא קיבלנו שום מענה. שני המשחקים הראשונים זכו להצלחה מסחרית וביקורתית, כשמהטריילרים שראינו ומסרטוני המשחקיות שפורסמו לומר שהציפיות שלנו בשמיים יהיה Understatement רציני.
המשחק צפוי לצאת ב-29 בינואר.


כמובן שיש עוד משחקים טובים שיוצאים החודש: יש את New Super Mario Bros. U Deluxe, Onimusha: Warlords וגם את Ace Combat 7: Skies Unknown, אבל אני רוצה להשאיר אתכם עם מחשבה מסוימת:

עם כל הרנסנס שאנחנו חווים של משחקים שמסתיימים בספרה 3 ויוצאים אחרי הרבה זמן שמעריצים לא קיבלו משחק חדש, אולי זה אומר משהו לגבי יציאה של משחק אחר? אולי של איזה מדען ממושקף עם איזשהו מוט ברזל...? מי יודע - אולי 2019 תהייה השנה בה חלומות מתגשמים.

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:33 13.01.2019 | elad9219 elad9219

    בתור מי שלא שיחק באף משחק בסדרת Resident Evil, שווה לשחק בחידוש שעשו למשחק השני? ובאמת התאימו את הגרפיקה של אז להיום?

  2. 2

    20:09 14.01.2019 | WarFox89 WarFox89

    NAH שום דבר מעניין לטעמי כאן ... אז בשבילי השנה מתחילה ביובש מדבר סהרה.
    PS - ולא, HL3 לא הולך לקרות בעתיד הקרוב-רחוק הנראה בעיין...

  3. 3

       | פורסם ע"י