הרשמה

"זוכר את נובמבר?" - הצצה אל המשחקים הגדולים של החודש

אחרי שהשארנו מאחורינו את אוקטובר, שמואל לוקח אותנו דרך משחקי נובמבר כדי לראות מה תוכלו לשחק החודש!

שנות ה-90 חוזרות עם פוקימון וספיירו יחד עם משחקים שלא חשבנו שנראה יוצאים.

אוקיי, עברנו את חודש אוקטובר, על כל שוברי הקופות שלו (למרות שיש עוד כמה ביקורות על משחקים מהחודש הקודם שצפויות לעלות בקרוב...), והגענו לחודש נובמבר - החודש שפותח את תקופת החגים באירופה ובארה"ב שנחשבת לתקופה הכי עמוסה מבחינת מבצעים ומכירות של משחקים וקונסולות. זה נכון שהחודש שעבר והליין-אפ שלו יכולים להאפיל על החודש הזה, ושאחד מהמשחקים הכי גדולים של השנה מגיע רק בחודש הבא (Super Smash Bros. Ultimate), אבל זה לא אומר שהחודש אין משחקים נהדרים שתוכלו לקנות ולשחק בזמן שאתם מחכים. 

אז אחרי ההקדמה הזו, בואו נראה אילו משחקים גדולים שחקני הקונסולות והמחשב האישי מקבלים החודש!

Diablo 3: Eternal Collection - Switch

בניגוד לסערה שיצר משחק המובייל המתקרב של חברת Blizzard, גרסת ה-Switch דווקא זכתה לביקורות חיוביות ואהדה מצד המעריצים, למרות שקל להבין למה. סיקרתי את המשחק כאן באתר ואני עדיין חושב שמדובר באחד מהמשחקים היותר טובים כיום על ה-Switch והמשחק נראה טוב, משחק טוב והכי חשוב - גורם ל-Switch לחשוף בפנינו את כל המעלות שלו כקונסולה היברידית בצורה הטובה ביותר. המשחק זמין כבר מהשישי שעבר (ה-2 בנובמבר), כך שבעלי ה-Switch יכולים כבר לקנות את המשחק ולהינות מחיסול שדים בדרכים.

Hitman 2 - PS4, Xbox One, PC

אחרי ההיפרדות של IO Interactive מ-Square Enix, רבים חששו לגורל סדרת משחקי Hitman, אבל תודות לתושיה של המפתחים בסטודיו ו-Warner Bros. Interactive אנחנו זוכים לראות את משחק ההמשך למשחק מ-2016 שתפקד כריבוט לסיפור המתנקש 47. המשחק החדש כבר סקרן כמה אנשים בכך שהציג לנו שהמטרה המיוחדת הראשונה שלנו תהייה דמות בשם מארק פאבה שתשוחק ע"י לא אחר מאשר שון בין. 
המשחק צפוי לצאת ב-13 בנובמבר.

Spyro Reignited Trilogy - PS4, Xbox One

כי אם קראש בנדיקוט יכול, אז למה לא ספיירו? הדרקון הסגול האייקוני מתקופת הפלייסטיישן הראשון מגיע לקונסולות הבכירות במשחק שיכלול את שלושת המשחקים בטרילוגיה: Spyro, Spyro 2: Ripto's Rage ו-Spyro: Year of the Dragon. המשחק מגיע עם גרפיקה מחודשת ונהדרת, פסקול מחודש ואפילו הביא איתו את המדובב של ספיירו מהמשחקים השני והשלישי לעשות את הדיבוב לכל הטרילוגיה החדשה.
המשחק צפוי לצאת ב-13 בנובמבר.

Fallout 76 - PS4, Xbox One, PC

מערב וורג'יניה, קחי אותי הביתה. סדרת משחקי ה-RPG הפוסט-אפוקליפטים חוזרת עם המשחק הראשון כרונולוגית בסדרה (בכל הסדרה - כולל המשחקים הראשונים). Fallout 76 הוא סוג של MMO, בו אתם מסתובבים בעולם, נפגשים עם אנשים אחרים ומנסים להבין איך היה נראה העולם לפני ההתקפות הגרעיניות. Bethesda לקחו כאן סיכון בכך שהם יצרו משחק כמעט ללא NPC לגמרי, בו השחקנים יצטרכו להבין מה לעשות בעולם במפגשים עם שחקנים אחרים, רובוטים שיספרו להם על העולם ופיסות מידע שונות שיוכלו למצוא ברחבי המשחק. המשחק גם ייתן לכם אופציה לשנות את איך שהמפה תיראה בעזרת נשקים גרעיניים. המשחק צפוי לצאת ב-14 בנובמבר.

Civilization VI - Switch

אתם מאמינים שמדובר בגרסת הקונסולה הראשונה של המשחק? איזה שיחוק של נינטנדו. Civ VI מגיע לקונסולת ה-Switch יחד עם כל מיני תוספות של המשחק והאפשרות לשחק עם חברים ביחד או אחד נגד השני, אבל רק במצב אלחוטי עם קונסולות נוספות או באותה הקונסולה ולא ברשת מול אנשים אחרים (הסיבה לא ברורה). גם בלי אונליין, מדובר באחד ממשחקי האסטרטגיה היותר טובים מהשנים האחרונות ועם התוספת של ההרחבות האחרונות, מדובר במשחק שחובבי אסטרטגיה יכולים להעביר שעות על גבי שעות עליו.
משחק האסטרטגיה של 2K יוצא על הקונסולה הניידת של נינטנדו ב-16 בנובמבר.

Pokemon Let's Go Pikachu/Let's Go Eevee - Switch

עבור לא מעט גיימרים, הדור הראשון של משחקי איסוף הפוקימונים המגה-פופולרי היה הכי טוב. למשבצת הזו נכנסים המשחקים Pokemon Let's Go Pikachu/Let's Go Eevee, שמתפקדים כרימייק של המשחק Pokemon Yellow שנחשב למשחק הטוב ביותר בדור הראשון של המשחקים. צמד המשחקים נועד להיות יותר פשוט מהמשחקים היותר חדשים במטרה להחזיר כמה שיותר שחקנים שעזבו את המשחק. הגרפיקה של המשחק משופרת, הפסקול האלמותי של המשחק קיבל חידוש נהדר, פוקימון חדש מצטרף למשחק, ניתן לקחת את הפוקימונים שלכם איתכם בסגנון המשחקים HG\SS והמשחק הוסיף אינטגרציה עם Pokemon Go בכך שהוא מאפשר שליחת פוקימונים שתפסתם באפליקציה למקום מיוחד במשחק, וגם ההפך. התחלת המשחק הייתה טיפה קשה כששחקנים גילו שלא ניתן יהיה להילחם בפוקימונים בטבע, אבל ככל שהזמן עבר המשחק נראה יותר ויותר טוב.
המשחק יוצא ב-16 בנובמבר יחד עם שלט ה-Pokeball Plus המיוחד שמשפר את החוויה עוד יותר.

Battlefield V - PS4, Xbox One, PC

אחרי שהיא דחתה את המשחק כדי לא ליפול באותו החודש כמו Red Dead Redemption 2, אנחנו סוף סוף מקבלים את משחק היריות החדש מבית EA. אז נכון, ההתחלה של המשחק, בדומה ל-Pokemon Let's Go הייתה טיפה צוננת, אבל אני חייב לומר שהמשחק עצמו נראה טוב מאוד: בניגוד ל-Call of Duty: Black Ops 4 המשחק הזה יכלול מצב סיפור של ממש, זאת בנוסף למצבי המשחק ברשת שכמעט ולא מאכזבים בסדרת המשחקים. המשחק גם מצטרף לאוטובוס ה-Battle Royale עם מוד משלו כך שיהיה מעניין לראות איך המשחק יתפקד ויעבוד.
המשחק צפוי לצאת ב-20 בנובמבר.

Darksiders 3 - PS4, Xbox One, PC

אני לא מאמין שאני זוכה לומר את זה, אבל כן: המשחק השלישי בסדרת Darksiders יוצא החודש. אחרי כל הבלגן עם THQ, מעריצים של הסדרה (ואני ביניהם) כבר אמרנו להתראות לסדרת משחקי האקשן האהובה, עד שהגיעו Nordic Games והסטודיו Gunfire Games והצילו את המצב. המשחק צפוי לעקוב אחרי עלילותיה של Fury, אחותם של War ו-Death משני המשחקים הקודמים בזמן שהיא מנסה למצוא ולהרוג את שבעת החטאים. המשחק נראה דיי מדהים ואחרי כמות השעות שהעברתי על שני המשחקים הראשונים תהיו בטוחים שאני אשמח לזרוע קצת הרס עם הפרשית הזו של האפוקליפסה.
המשחק צפוי לצאת ב-27 בנובמבר.

כמובן שלא הזכרתי כאן את כל המשחקים שיוצאים החודש: Warframe מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch כשהמשחק עצמו נראה מדהים, The Walking Dead מגיע לקונסולות והמחשב האישי עם משחק חדש לגמרי שאולי ישכיח את Survival Instinct המזעזע מ-2013, World of Final Fantasy Maxima שמביא את משחק ה-RPG החמוד של Square Enix לשאר הקונסולות ולמחשב האישי בגרסה מחודשת. Moonlighter שיוצא לקונסולת ה-Switch, משחק המירוצים Ride 3 ועוד. זה נראה שלכל מי שמחכה למשחקי דצמבר וסוף השנה צפויה המתנה נוחה מאוד עם כל המשחקים של החודש.

כמו תמיד, תהנו החודש, אל תשכחו לספר לנו מה אתם משחקים, תיכנסו לאתר כדי להתעדכן בביקורות וחדשות בנוגע לגיימינג וכמובן - חודש נובמבר שמח לכולם!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י