הרשמה

מבול של משחקי Final Fantasy מגיע לכל הקונסולות בקרוב

Final Fantasy X, Final Fantasy XII כולם (כמעט) כאן

חלק זמינים כבר עכשיו, וחלק בשנה הבאה

קשה מאוד למצוא סדרת משחקי תפקידים יותר אייקונית מ-Final Fantasy של Square Enix, כשכמעט כל גיימר שמכבד את עצמו לפחות שמע על סדרת המשחקים גם אם לא שיחק בה. אם אתם שייכים לקבוצת האנשים שפספסו כמה משחקים בסדרה, אז Square מכפה עליכם כאן בכך שהיא מכריזה על שלל אדיר של משחקים קלאסים בסדרה לכל הקונסולות השונות, כשחלק כבר בחוץ וחלק יגיעו בשנה הבאה.

נתחיל עם המשחקים שיגיעו לכל הקונסולות (בכך אני מתכוון ל-Xbox One, PS4 וגם ל-Switch):

Final Fantasy XII: The Zodiac Age (משחק שכבר סיקרנו אצלנו על ה-PS4), מגיע עכשיו גם לקונסולות ה-Xbox One וה-Switch, יחד עם קלאסיקות אחרות בדמות Final Fantasy VII, Final Fantasy IX, Final Fantasy X ו-Final Fantasy X-2, ארבעתם משחקים אייקונים מתקופת ה-PS וה-PS2 ולהם מעריצים בכל העולם. החיסרון של Final Fantasy VIII מורגש, אבל בהתחשב בעובדה שהוא נחשב לפחות פופולרי בהרבה מהשאר זה הגיוני שאם הם היו צריכים להשאיר איזשהו משחק בחוץ (מכל סיבה שהיא) זה יהיה הוא. המשחקים יגיעו ב-2019.

בנוסף, גרסת ה-Pocket של המשחק Final Fantasy XV גם מגיעה לכל הקונסולות יחד והיא זמינה כבר עכשיו להורדה למי שרוצה לחוות דרך אחרת לשחק את משחק ה-RPG המצוין של Square Enix. בנוסף, גרסה מיוחדת וגדולה של המשחק World of Final Fantasy בשם World of Final Fantasy Maxima מגיעה לכל הקונסולות ובנוסף גם למחשב האישי ב-6 בנובמבר.

כפי שהוכרז בעבר, ה-Switch וה-PS4 גם יקבלו ב-2019 את Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered Edition, הגרסה המחודשת לספינאוף של סדרת משחקי Final Fantasy, ובנוסף עוד משחק RPG קטן בשם Chocobo’s Mystery Dungeon EVERY BUDDY שיגיע בחורף הקרוב. 

אלו המון הכרזות, ואני מקווה שחלקכם ינצלו את ההזדמנות כדי לשחק במשחקים!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י