הרשמה

חברת Konami הכריזה רשמית על Pro Evolution Soccer 2019

כל הפרטים המלאים מההכרזה של קונאמי על PES 2019

הכותר החדש בסדרה יגיע בסוף אוגוסט

לאחר ההדלפה בתחילת החודש, חברת Konami הכריזה אמש רשמית על Pro Evolution Soccer 2019 הכותר הבא בסדרת משחקי הכדורגל שלה כ"משחק הכדורגל המרגש ביותר שלה". 

PES 2019 יממש את ההתחייבות של קונאמי להעלות את כמות הרישיונות, וזה בעצם אומר יותר ליגות ואיצטדיונים ברישיון, יותר שיתופי פעולה עם מועדונים וכמובן, אירוח של אגדות חדשות שיוכרזו בשבועות הקרובים. השנה על עטיפת המשחק הסטנדרטית יופיע כוכב ברצלונה והשגריר הגלובלי של קונאמי, השחקן פליפה קוטיניו, ובעטיפת ה-Special Edition של המשחק יופיע כוכב העבר דיוויד בקהאם, אחד הכוכבים הגדולים אי פעם של נבחרת אנגליה וקבוצות נוספות. 

הודות לשיפורי המשחקיות של PES 2019, להרבה שחקנים כמו קוטיניו ובקהאם ועוד יהיו סגנונות משחק ייחודיים שיבדילו אותם משאר השחקנים ובעצם ידמו כמה שיותר את סגנון המשחק שלהם במציאות. בנוסף, המשחק שם דגש רחב יותר על שחקנים באופן אינדיבידואלי וזה יתבטא בתרגילים וב-Magic Moments שהשחקנים יוכלו לבצע על כר הדשא.

תחום נוסף במשחקיות שקיבל שיפור גדול הוא כושר הסיבולת של השחקנים. מערכת חדשה שנקראת Visible Fatigue תשפיע על הביצועים וההתנהגות של שחקנים הרבה יותר במצב של עייפות יתר. תחום נוסף הוא מכניקת הבעיטות שהשתפרה הודות למיקומים של הכדור, השחקן ולסגנון הבעיטה. כמובן שכל כדור שיכנס לרשת יגרום לתחושת סיפוק גדולה יותר הודות לשיפורים שנעשו לרשתות וכמובן לאנימציות החדשות של הקהל שיגרמו לריגוש רב. 

מבחינה גראפית, הכותר החדש יראה בצורה שלא נראתה קודם הודות לתכונה בשם Enlighten, שתעניק אפקטים ויזואליים מציאותיים ותמיכה ב-4K HDR בכל הפלטפורמות. תכונה נוספת בשם Global Illumination תשפיע על התאורה ועל הצללים במשחק וזה יתבטא בחדות של הקהל, בטקסטורות של הדשא, ואיך לא, בחזרה של מזג האוויר המושלג שהיה פופולרי במשחקי PES קודמים. 

מצב המשחק MyClub זוכה לשינוי הגדול ביותר עד עכשיו, וזה נוגע לעיצוב החדש של הקלפים של השחקנים החדשים וזה בהחלט הולך להשפיע על הדרך שבה השחקנים ירכיבו את הקבוצה שלהם. בנוסף, ניתן יהיה למצוא שחקנים בעלי ביצועים גבוהים, כולל שחקני Legends ושחקני השבוע עם נתונים משופרים באופן זמני בהתאם לביצועים שלהם בעולם האמיתי. 

קונאמי גם הודיעה שהיא גאה להמשיך את שיתוף הפעולה שלה עם טורניר הקדם עונה הגדול בעולם, ה-ICC (גביע האלופות הבנלאומי). אלמנטים מהטורניר ישולבו גם במצב המשחק Master League, ביחד עם מערכת ניהול מו''מ חדש, תפריטים שמתעדכנים בלייב ומערכת העברות ריאליסטית יותר. 

כמובן ש-PES 2019 יתכבד גם בתפריט חדש שישים דגש על עדכונים דינמיים ועיצוב מודרני. 

Pro Evolution Soccer 2019 יגיע ב-30 באוגוסט עבור המחשב האישי, PS4 ול-Xbox One. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:37 10.05.2018 | 50smet 50smet

    בד"כ לא מעניין אותי איך נראים תפריטים של משחק,אבל בPES 18 הם לא נוחים ופשוט מ-כ-ו-ע-ר-י-ם!!
    אפילו של PES 15 טובים יותר.

  2. 2

    18:56 11.05.2018 | dodyavgi dodyavgi

    למה הם לא מעדכנים שהשנה לא יהייה להם את ליגת האלופות
    אגב מעניין אם ליגת האלופות תחבור לפיפא 19

  3. 3

    21:03 11.05.2018 | RoeyPervo RoeyPervo

    יש לי הרגשה שPES יחזרו בגדול למרות שאני עדיין עם פיפא

  4. 4

    17:09 12.05.2018 | shalom_23 shalom_23

    גם אם יעשו משחק מושלם לא ילך להם
    ההתרסקות שלהם מ2014 היא קריטית

  5. 5

       | פורסם ע"י