הרשמה

מכונית ספורט החדשה ב-GTA Online סופגת ביקורת

לא התרגשנו ככה מאז מכונית הספורט החדשה משבוע שעבר

המשחק מקבל מכונית ספורט חדשה, ואפשר להרכיב עליה רובים.

העדכון השבועי של מצב מרובה המשתתפים שהפך כבר מזמן למשחק בזכות עצמו מביא אלינו את Ubermacht Revolter, הלוא היא מכונית הספורט החדשה. המכונית מתהדרת בעיצוב נקי ומינימליסטי ואפשרות להרכיב עליה רובים (בתוספת תשלום, כמובן), תעלה לכם לא פחות מאשר 1.6 מליון דולרים במשחק, הלוא הם 100 שקלים של העולם האמיתי (לפי מחירי Shark cards).

לכבוד האירוע תכפיל רוקסטאר את ה-EXP ואת ה-GTA$ במצב המשחק החדש Air Quota, בו יצטרכו השחקנים לנהל קרבות אוויר עם הגבלה על מספר המטוסים שבאוויר מכל קבוצה בכל רגע נתון.

אך לא כולם מאושרים. הרבה גיימרים טוענים כעת ש"המכונית יקרה מאוד רק בגלל שיש לה רובים, אך היא לא מהירה ולא שווה את הכסף" כך לפי הסמכות העליונה אולי לענייני מכוניות ב-GTA Online, היוטיובר Broughy. בנוסף טענו השחקנים הלא מרוצים שיחסית למחירה אין למכונית מספיק אפשרויות להתאמה אישית.

טענות אלו מצטרפות לגל כללי של מיאוס מסוים מהמשחק שהחל כמצב מרובה משתתפים חביב והפך ליקר ודורשני מאוד עבור שחקנים מסוימים, שאינם מעוניינים להשקיע שעות רבות בשבוע או כסף רב על מנת לקנות את המכונית או מטוס היוקרה החדשים ביותר.

לאחרונה שחררה החברה את ההרחבה "Doomsday Heist" שתרמה למשחק עתיר התוכן עוד שוד, והמון רכבים ונשקים בעלי אפיון צבאי שזמינים לרכישה בחנויות השונות במשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י