הרשמה

כנס PSX 2017: קטעים נבחרים מהפאנל של Ghost of Tsushima

המפתחת Sucker Punch הסבירה בהתלהבות על ראשיתו של משחק הפעולה-סמוראים החדש שלה
ad banner

המפתחים טסו פעמיים לטסושימה שביפן כדי לצלם תמונות מהאזור ולחקור אותו לטובת המשחק

ad banner

הפאנל של החברה שעומדת מאחורי משחקי Infamous התייצב לריאיון בכנס PSX והורכב ממנהל הקריאייטיב, נייט פוקס (Nate Fox), הארט דיירקטור ג'ייסון קונל (Jason Connell), מנהל האנימציה, בילי הארפר (Billy Harper) והמפיק השותף ריוהי קאטאמי (Ryuhei Katami). הצוות דיבר על האלמנט החשוב ביותר במשחק - העולם והנגשתו לשחקנים. לטענתם, העבודה על היצירה וההנגשה היו הקשים ביותר בהכנת טריילר החשיפה.

כאשר נשאלו מדוע החליטו לפתח משחק על סמוראים, ענה פוקס, "כשעושים משהו מאוד ספציפי במשך תקופה ארוכה, רוצים בסופו של דבר לעשות משהו חדש. מדובר בסיפוק קריאטיבי גדול."

"בהחלט לקחנו סיכון, אך זה היה שווה את זה מכיוון שיצא לנו לעבוד על משחק שאנחנו ממש אוהבים מהז'אנר האהוב עלינו." סיפר בילי הארפר, שניתן לשמוע את תחושת ההקלה בקולו, הודות לעובדה שהמשחק התקבל באהדה רבה.

קאטאמי הוסיף שהם הקימו צוות מיוחד ביפן, שמטרתו לוודא שהתוכן שבמשחק אכן עולה בקנה אחד עם התרבות היפנית. Sucker Punch טסו פעמיים לטסושימה שביפן כדי לצלם תמונות מהאזור ולחקור אותו, כך שיתאים לסיפור המקורי שלהם.

ad banner

Ghost of Tsushima יושק בלעדית לקונסולת ה-PlayStation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י