הרשמה

מפתח לשעבר ב-Bioware: "חברת EA דואגת לקדם יותר משחקי עולם פתוח"

מסתבר שמשחקי עולם פתוח מניבים רווח גדול יותר

לדברי המפתח: "ל-EA לא אכפת מה השחקנים רוצים, אלא כמה הם מוכנים לשלם".

אנשים רבים מחוץ ל-EA הופתעו לאחר שהחברה החליטה לסגור את אולפני Visceral Games שבבעלותה. כמו כן, החברה החליטה להפוך את המשחק הבא בסדרת מלחמת הכוכבים שלה מכזה שמתבסס על מצב קמפיין משובח לשחקן יחיד לכזה שמתבסס על מולטיפלייר בעולם פתוח.

לעומת זאת, אנשים שעבדו בתוך EA לא היו מופתעים כלל. מעצב המשחקיות מנוויר הייר (Manveer Heir), שעבד בעבר בחברת Bioware על Mass Effect 3 ו-Mass Effect Andromeda, סיפר שמדובר בדבר נפוץ ב-EA.

"באופן כללי, הם מקדמים יותר משחקי עולם פתוח. הסיבה לכך היא פשוט בגלל שהם מניבים יותר כסף. אפשר לתת כדוגמא את עניין ה-MicroTransactions שבא לידי ביטוי בצורת רכישת חבילות קלפים במשחקי Mass Effect ובמולטיפלייר עצמו. זאת בדיוק הסיבה שהוספנו חבילות קלפים ל-Mass Effect 3. איך תגרמו לאנשים לחזור למשחק אחרי ששיחקו בו בין 60 ל-100 שעות? בדיוק כך".

הייר דיבר בעיקר על משחקים בעלי תקציבי פיתוח ושיווק מנופחים. לדברי המעצב, למשחקים בעלי תקציבי פיתוח בינוניים ומטה ומשחקים לשחקן יחיד בלבד כמעט ואין מקום בחברה. "בדרך כלל, חברות ההוצאה לאור חושבות רק על ההחזר ההוצאות והריביות בסופו של דבר. לא אכפת להם מה השחקנים רוצים, אלא כמה הם מוכנים לשלם".

EA עובדת כרגע על פרויקט חדש מעולם התוכן של Star Wars בשיתוף עם המפתחת Motive. שמו של הפרויקט טרם הוכרז ו-EA עדיין לא שחררה פרטים נוספים בנידון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י