נראה ש-Bethesda, המוציאה לאור של המשחק, נותנת ל-MachineGames את היד החופשית הנדרשת כדי לממש את חזונה
חברת MachineGames, המפתחת של Wolfenstein II: The New Colossus, השקיעה את כל משאבי האולפן על מנת ליצור באופן מושלם את מה שהיא יודעת לעשות בצורה הטובה ביותר: ליצור חווית משחק מדהימה לשחקן יחיד.
למרות שהדבר עובד בניגוד מוחלט למה שעושה חברת EA עם האולפנים הפנימיים שלה, נראה ש-Bethesda, המוציאה לאור של המשחק, נותנת ל-MachineGames את היד החופשית הנדרשת כדי לממש את חזונה מבלי לנפח את המשחק ברכיבים לא רצויים.
"אם נוסיף רכיב מולטיפלייר למשחק בשלב הזה, הוא רק ידלל אותו בסופו של דבר. זה מאוד מסוכן אם מנסים ליצור שני דברים גדולים בו זמנית", אמר מעצב הנרטיב של המשחק, טורדסון ביורק (Tordsson Bjork). "הדרך היחידה שבה נוכל ליצור חווית נרטיב סוחפת במיוחד היא רק אם נתמקד במצב הקמפיין בלבד."
באופן מעניין, חברת MachineGames מסווגת את סדרת Wolfenstein כמשחק פעולה-הרפתקה יותר מאשר משחק יריות. "אנחנו מחשיבים את הסדרה לז'אנר מהסוג הזה בגלל שיש בה כל כך הרבה יותר מסתם ירי," אמר ביורק.
Wolfenstein II: The New Colossus יושק ב-27 באוקטובר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.
תגובות
1
| פורסם ע"י