הרשמה

הונו של מנכ"ל Valve, גייב ניואל, מוערך בסך של יותר מ-5 מיליארד דולר

עכשיו תחשבו מה היה קורה אילו החברה הייתה משיקה רשמית את Half Life 2 Ep 3

בניגוד לחברות מתחרות אחרות, חברת Valve היא חברה שאינה נסחרת בבורסה ולכן, הונה הרשמי אינו ידוע

שווי הנטו של מייסד Valve, גייב ניואל (Gabe Newell) הוא בסביבות 5.6 מיליארד דולר, כך מדווח לאחרונה על פי רשימת האנשים העשירים ביותר של מגזין העסקים Forbes. אם ההערכות נכונות, המשמעות היא ששוויו האישי של ניואל גדל ב-1.4 מיליארד דולר מאז הדיווחים האחרונים שהתקבלו בינואר 2017.

ניואל מחזיק בחצי מהבעלות על Valve, החברה שעומדת מאחורי פלטפורמת Steam והמפתחת של סדרות משחקים מצליחות ביותר כדוגמת Half Life, Portal ו-Counter Strike. הוא ניצב במקום ה-97 ברשימת 400 האנשים העשירים ביותר באמריקה, יותר ממייסד Uber טרוויס קלניק (Travis Kalanick), יוצר "מלחמת הכוכבים" ג'ורג' לוקאס (George Lucas) ובמאי הסרטים האגדי סטיבן ספילברג.

מייסד מיקרוסופט, בייל גייטס, נמצא בראש הרשימה עם שווי נטו של 89 מיליארד דולר. במקום השני ניצב מייסד אמאזון, ג'ף בזוס (Jeff Bezos).

בניגוד לחברות אחרות כדוגמת Activision, EA, Take Two, Ubisoft, Nintendo, Sony ו-Microsoft, חברת Valve היא חברה שאינה נסחרת בבורסה ולכן, הונה הרשמי אינו ידוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:52 23.10.2017 | cleardark cleardark

    אני אגיד לך מה היה קורה. הוא לא היה שווה 5 מיליארד דולר אלה הרבה פחות

    גייב גאון. הוא הבין שלייצר מחשקים מכניס הרבה פחות כסף מלמכור משחקים לא שלך ולגזור עמלות. ככה לא משקיעים בתקציבי ענק לפיתוח, תסריטאים, גרפיקאים וכל השאר הירקות שעולים הרבה מאוד כסף. תן לאחרים לשבור את הראש, פשוט תמכור את המשחקים שלהם ותגזור קופון על כל עסקה, שב בצד ותתחיל לספור מזומנים בלי לעשות *כלום!!*

    גאון.

  2. 2

    12:17 23.10.2017 | רן רביד רן רביד

    מסכים איתך, שיהיה לו לבריאות. רק חבל שהפרויקט של HL נקבר סופית עד לפני שהוא מת.
    אם לא בראש שלהם לפתח, אין בעיה, אבל לפחות היו סוגרים את כל הקצוות הפתוחים שנשארו במשחק ונותנים לנו להמשיך הלאה בראש שקט.

  3. 3

    17:57 23.10.2017 | Intersubjective Intersubjective

    לכתבתך- כבר מזה הרבה מאוד שנים שהחברת-Valve, נוכחת אל פירו של מרחב ההכחשה. נוכחות זו משתמעת מתדמית שיווקית הנלוותה לחברה עוד מימי תקומתה, אך חשוב לציין, זה הוא אופן תדמיתי ותו לא.
    מרחב ההכחשה, שימש כממצא קרדינלי עוד בעת תקומתה של החברה, ואף תרם משמעותית למאפייניה עד הלום, כי אילמלא בבחרותנו, כלפי מרחב זה, שמא הייתה חברה למשחקים בלבד.
    השתמעות נוספת לעצם נוכחות זו, הינה חכמתו של גייב, והעדיפותו הפיננסית לרווח אקספוננציאלי, באשר רווח שכרוך בתלותיות לממשק.
    עדיפות זו, חתמה את עלייתן של מניות החברה, ומנעה מהן לרדת באבחת- חרב, באשר הרווח הוא אינו גולמי, אלא וירטואלי.
    בחירות נעשו, וגורלות נחרצו, ובמי זה פוגע? בנו, מעריצי HALF LIFE.
    אנו סבור שיום יבוא, ותהליך הפרובלמטיזציה יצא לפועל, וידחיק את החברה ממרחב ההכחשה, מה שיגרום לה להתחיל לעבוד, ולשרת את הקהילה שממנה בנויה.
    אגב, אני נהנה לקרוא את כתבותייך, המשך כך!

  4. 4

    15:00 24.10.2017 | רן רביד רן רביד

    תודה רבה, חבר! מקווה שאתה ושאר הקוראים תמשיכו ליהנות מהכתבות ומהביקורות גם בעתיד. :)

  5. 5

    23:30 25.10.2017 | WarFox89 WarFox89

    ל-Intersubjective,

    רצחת עם התגובה הזאת!
    למה אי אפשר להתבטא בצורה יותר פשוטה T.T

  6. 6

       | פורסם ע"י