הרשמה

משחק המכוניות Forza 7 זמין כעת להורדה מראש במחשב וב-Xbox One

ההורדה זמינה לשחקנים שביצעו רכישה מוקדמת

גרסאת המחשב כוללת את הטקסטורות באיכות 4K

Forza Motorsport 7 הוכרז רשמית בתערוכת E3 וצפוי להגיע אלינו בתאריך 3 באוקטובר עבור קונסולת ה-Xbox One והמחשב ובהמשך צפוי לקבל גרסת 4K עבור קונסולת ה-Xbox One X שעתידה לספק לנו חווית נהיגה מרהיבה ביופיה וגרפיקה חלקה ומפורטת לפרטי פרטים.

ההורדה המוקדמת של המשחק זמינה כעת לשחקנים שרכשו את המשחק מראש. גודל ההורדה של המשחק יכול להגיע עד 95GB. המשחק יכלול עדכון ביום השקתו בגודל של כ-50GB עבור גרסאות הפיזיות של המשחק, המעלה את משקל המשחק ל-100GB ביום השקתו.

הסיפור מעט שונה כאשר מבצעים הזמנה מוקדמת למשחק בגרסתו הדיגיטלית, הורדת המשחק מראש תכלול את העדכון הראשוני למשחק ותאפשר לשחק מיד עם יציאתו.

גרסת ה-Xbox One תשקול כ-67GB ביום ההשקה, מכיוון שהגרסה לא כוללת טקסטורות באיכות 4K. אלו שירכשו את קונסולת המשחקים החדשה של מיקרוסופט ה-Xbox One X יקבלו עדכון שיכלול טקסטורות 4K ומספר שינויים נוספים כאשר הקונסולה תושק בנובמבר. מצד שני גרסאת המחשב כוללת את הטקסטורות באיכות 4K כבר מהתחלה ומכאן מגיע הבדלי המשקל בין הגרסאות.

Forza Motorsport 7 יושק ככותר Xbox Play Anywhere ויגיע אלינו ב-3 באוקטובר כאשר הדמו זמין כבר מה-19 בספטמבר. במידה ורכשתם את גרסת ה-Ultimate של המשחק, תוכלו להתחיל לשחק כבר מיום שישי הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 30.09.2017 | WarFox89 WarFox89

    נייס תודה על המידע - זז להוריד :)

  2. 2

       | פורסם ע"י