הרשמה

חבילת ההרחבה של Shadow of War שרווחיה נועדו לצדקה תינתן בחינם

חברת Monolith יצרה בלבול רב בקרב המעריצים וכעת היא מתנצלת ומכריזה על פיצוי לכל השחקנים

רבים פירשו את המהלך כניסיון של החברה לשלשל לכיסיה את הרווחים שיגיעו מרכישות שיבוצעו מחוץ לארצות הברית

לפני כחודש, פרסמה חברת Monolith כי היא מפתחת עבור המשחק דמות חדשה בשם FortHog Orcslayer, שתנציח את זכרו של מייק פורג'י (Mike Forgey), מפיק בכיר שנפטר מסרטן במהלך עבודות הפיתוח. התכנון המקורי היה שהדמות תהיה זמינה לרכישה נפרדת בעבור 5$ וההכנסות שיתקבלו ממנה עד סוף שנת 2019 ייתרמו למשפחתו של פורג'י. אולם, לאורך החודש האחרון, תהיות רבות על מהות ההכרזה הובילו למספר סיבוכים לא נעימים.

הבעיה העיקרית בהכרזה היא שמצד אחד, דמותו של Forthog תהיה זמינה לרכישה בכל העולם, אך מצד שני, ההכנסות שייתרמו לצדקה יגיעו רק משחקנים שירכשו את הדמות בארצות הברית בלבד (למעט מספר מדינות). רבים פירשו את המהלך כניסיון של החברה לשלשל לכיסיה את הרווחים שיגיעו מרכישות שיבוצעו מחוץ לארצות הברית. חברת .Warner Bros, שמוציאה לאור את המשחק, פרסמה הצהרה שלפיה, לא היא ולא Monolith ייהנו מאף רווח כלשהו כתוצאה מהמהלך, אך למרות זאת, המצב עדיין לא נראה טוב בעיניהם של רבים.

אתמול, שינתה Monolith את התכנון לחלוטין: חבילת ההרחבה של Forthog Orcslayer תינתן בחינם לכל השחקנים ובמקום גיוס תרומות, חברת WB תעביר תרומה מההון שלה עבור משפחת פורג'י.

מנהל הקהילה של המשחק, שידוע בכינוי GypsyWB, הגיב לדברים: "למרות שהחלטנו לתרום את כל הרווחים מחבילת ההרחבה למשפחה, התכנון היה שהמהלך יקודם בארצות הברית בלבד. קיווינו שהגישה הזו תעזור לגייס כמה שיותר כסף עבור משפחת פורג'י במסגרת החוק. אולם, האסטרטגיה הזו גרמה לאנשים רבים להטיל ספק בנוגע להיכן יגיע הכסף בסופו של דבר. אנחנו מבינים שעצם הקשירה בין רווחי החבילה לבין התרומה שלנו לא הייתה הדרך הנכונה להעניק את התמיכה הכספית למשפחת פורג'י. אנחנו מתנצלים מעומק ליבנו בפני המשפחה והמעריצים על הבלבול הרב שיצרנו".

טרם הוחלט על הסכום הסופי שיועבר כתרומה למשפחה. שחקנים אמריקאים שכבר רכשו את החבילה יקבלו זיכוי מלא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י