הרשמה

השוטר מבוורלי הילס 4 עדיין נמצא בתהליכי עבודה

כמה מהשמות הגדולים מוצעים לככב בסרט

הסרט המקורי של השוטר מבוורלי הילס יצא בשנת 1984 והיה לסרט המוצלח ביותר באותה שנה.

בחודש יוני 2016 נחשף שהמשך לשוטר מבוורלי הילס נמצא בפיתוח, אך לא היו הרבה חדשות בנושא מאז. עכשיו אושר שהפרויקט עדיין נמצא בתהליכי עבודה יחד עם שמות גדולים שיככבו בסרט.

הכוכב המקורי, אדי מרפי (Eddie Murphy) והמפיק ג'רי ברוקהיימר (Jerry Bruckheimer) מפקחים על הסרט הרביעי. בשנה שעברה נבחרו הבמאים עדל אל-ארבי (Adil El Arbi) ובילאל פלאח (Bilall Fallah) לביים את הסרט. השניים הופיעו לאחרונה בטלוויזיה ההולנדית ואישרו כי דברים מתקדמים עם פיתוח הסרט. דווח כי השניים עדיין עובדים על התסריט ושהסרט יצולם בדטרויט עם תקציב של 50 מיליון דולר.

נחשף גם כי עלילת הסרט סובבת סביב היחסים בין אקסל פולי שעכשיו כבר שוטר ותיק לבין קצין קשוח וצעיר מדטרויט. לתפקיד הקצין הצעיר לא לוהק אך אחד עדיין, אך הבימאים ציינו את טום הארדי (Tom Hardy) וצ'נינג טייטום (Channing Tatum) כשחקנים אפשריים.

השוטר מבוורלי הילס 4 הוכרז במקור באמצע שנות ה-90, הניסיון האחרון להחיות את קומדיית הפעולה היה בטלוויזיה. פרק פיילוט שהתרכז בבנו של אקסל פולי הופק ברשת CBS בשנת 2013, אך הרשת החליטה לא לשדר את התכנית.

הסרט המקורי של השוטר מבוורלי הילס יצא בשנת 1984 והיה לסרט המוצלח ביותר באותה שנה. לאחריו יצאו שני סרטי המשך בשנים 1987 ו-1994.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:05 24.09.2017 | טאגרט טאגרט (אורח)

    שיצא כמה שיותר מהר! אני מת על אדי מרפי וגם על והסדרה הזו.

  2. 2

       | פורסם ע"י