הרשמה

קיימת אפשרות ש-Red Dead Redemption 2 יידחה פעם נוספת

הסימנים הללו לא מצביעים על כיוון חיובי, אבל גם עדיין לא פוסלים את ההשקה המתוכננת לאביב 2018

לאחר הדחייה הראשונה, אנו עומדים כרגע בפני אפשרות לדחייה נוספת

Red Dead Redemption 2 הוא ללא ספק אחד המשחקים המצופים ביותר מאז הכרזתו, ובאופן טבעי כל תזוזה או ידיעה שמגיעה מהתחום מחוללת לא מעט רעש. אם נשפוט לפי לוח הזמנים הראשוני שניתן לנו על ידי רוקסטאר, המשחק היה אמור להגיע בעוד כ-10 ימים לשוק, אבל כמו שכולם יודעים המשחק נדחה זמן קצר לאחר מכן לתקופת האביב ב-2018, בשורה שגרמה ללא מעט אכזבה בקרב מעריצי המשחק.

מאחר וזה כבר לא חדש שמשחק בסדר גודל כזה נדחה, צצו לאחרונה לא מעט רחשים באשר למצב שבו נמצא המשחק, לאחר שלא שמענו עליו פרטים כבר תקופה ארוכה יחסית. לצערנו, ישנה סבירות שהחששות של המעריצים לדחייה נוספת אכן קיימים. בראיון לאתר Metro, רוקסטאר אישרה ש-Red Dead Redemption 2 לא יושק בשנה הפיננסית הנוכחית, ולמרות שזה לא פוסל את ההשקה הצפויה באביב 2018, זה בהחלט לא סימן טוב. השנה הפיננסית של רוב החברות נמשכת מחודש אפריל לחודש מרץ, לכן מועד ההשקה המוקדם ביותר שיכול להיות במקרה הזה הוא אפריל 2018.

למרות שטכנית עדיין מדובר באביב 2018, ישנם עדיין מספר פקטורים שלא לקחנו בחשבון. אם רוקסטאר היו חושבים שהמשחק שלהם יהיה מוכן בחודשי האביב של 2018, הם היו אומרים זאת בראיון שנתנו לאתר Metro, אבל במקום זאת רוקסטאר אמרו בצורה מעט סמויה שהמשחק בטוח לא יושק בשנה הפיננסית הנוכחית. ההסבר לחשדות הללו מורכב משתי חלקים: רוקסטאר מתכננת לחשוף על ירידה ברווחים עבור השנה הפיננסית הנוכחית על סמך תחזיות אמצע השנה, שזה דבר אפשרי בהחלט. או לחילופין מדובר במהלך נוסף של רוקסטאר לנסות ולצנן מעט את ההתלהבות של המעריצים להגעה של המשחק באביב 2018 ולהתחמק לתאריך אחר.

שימו לב שכל הפרטים הללו לא פוסלים את ההגעה של המשחק באביב 2018 ויכול להיות שהמשחק אכן יגיע בסוף במועד שתוכנן מאז הדחייה הראשונה, אבל הפרטים האחרונים שצצו לא מצביעים על מגמה חיובית, וכמובן שאנחנו מקווים שהמשחק יגיע בהקדם האפשרי בכדי שנוכל כבר להנות ממשחק ההמשך לאחד המשחקים המצליחים אי פעם.

Red Dead Redemption 2 צפוי להגיע באביב 2018 עבור ה-PlayStation 4 וה-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:53 18.09.2017 | מהשמו מהשמו (אורח)

    מה עם ה pc קוקסטאק

  2. 2

    23:09 18.09.2017 | דניאל דניאל (אורח)

    לא יגיע ל pc אף פעם.

  3. 3

    14:41 19.09.2017 | נייס גיא נייס גיא (אורח)

    כנראה שהם חווים קשיים בפיתוח המשחק שיוביל לתוצאה סופית לא טובה, חבל...

  4. 4

       | פורסם ע"י