הרשמה

תמיכה ב-DLSS מגיעה ל-Red Dead Redemption 2

עוד פריימים? כן בבקשה!

Nvidia מכריזה כי Redemption 2 מקבל עדכון עם תמיכה בטכנולוגיית DLSS

אני לא חושב שאני צריך לומר הרבה יותר מדי בנושא כדי שתדעו, אבל פה באתר אנחנו מאוד אוהבים את Red Dead Redemption 2, כל כך אוהבים למען האמת שלא רק בביקורת אחת, אלא שתיים, שני מבקרים שונים, נתנו למשחק 10 מתוך 10. המשחק שיצא עוד ב-2018 נראה מהמם עד היום, כ-3 שנים אחרי היציאה שלו, כאשר גרסאת ה-PC שלו נראית מדהים עוד יותר מהגרסא המקורית על הקונסולות. אבל היום באופן יחסית מפתיע, חברת Nvidia מודיעה רשמית כי היא תביא את התמיכה שלה בטכנולוגיית DLSS למשחק.

בהודעה לתקשורת נכתב: "הכותר Red Dead Redemption 2 מבית חברת Rockstar זוכה לעדכון חדש שיאפשר לו ולגרסת האונליין של המשחק, Red Dead Redemption Online להנות מתמיכה בטכנולוגיית Nvidia DLSS. התמיכה ב-DLSS תאפשר לשחקנים המחזיקים בכרטיסי המסך מסדרת GeForce RTX להנות מרמת הגרפיקה הגבוהה ביותר ללא פגיעה בביצועי המשחק, עם עליה של עד כ-45% בביצועים ברזולוציית 4K המספקת את כמות הפרטים הגבוהה ביותר." באופן מסורתי אנו רואים ש-RDR2 הוא אחד המשחקים הכבדים ביותר שיש היום במחשב ותוספת הביצועים בעזרת DLSS היא מבורכת.

עוד על המשחק נכתב: "Red Dead Redemption 2 נחשב בעיניי רבים לאחד ממשחקי המחשב הטובים בכל הזמנים, עם יותר מ-275 ביקורות שהעניקו למשחק את הציון הגבוה ביותר, לצד יותר מ-175 פרסי השנה בהם זכה. הגעתו של המשחק למחשב האישי בשנת 2019 אפשרה לו להגיע לגבהים חדשים בתחום הפירוט הגרפי, וכן העלתה את הדרישה לחומרת מחשב מתקדמת שתוכל להתמודד עם הדרישות הגרפיות של המשחק, בעיקר ברזולוציות הגבוהות ביותר. הגעתה של טכנולוגיית DLSS למשחק תאפשר את מימוש דרישה זו, ללא איבוד מביצועי המשחק ותוך כדי הצגת פירוט גרפי חסר תקדים ונטול פשרות."

בנוסף בהודעה שהגיעה אלינו נכתב כי המנוע Unity יקבל עדכון בטא חדש שיאפשר למפתחים להנות מהיכולות של טכנולוגיית DLSS כבר בזמן פיתוח באמצעות המנוע, כך בתקווה נוכל לראות את הטכנולוגיה מגיעה למשחקים רבים יותר בעתיד! האם אתם מפתחים ב-Unity? האם אתם אלו שעומדים להתקין ולשחק פעם נוספת ב-Red Dead Redemption 2 בגלל העדכון הזה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:57 17.07.2021 | POPRO POPRO

    RTX

  2. 2

       | פורסם ע"י