הרשמה

האם ה-Xbox One X תזכה לתוכן בלעדי עבורה?

בכיר במיקרוסופט: "אנחנו רוצים לתת כוח למפתחים. ההחלטה מה לעשות עם החומרה היא בידיים שלהם"

למרות שהחזון של החברה לפני השקת ה-Xbox One X ב-7 בנובמבר הוא שתהיה אחידות בתוכן עבור שני המכשירים, יבארה טוען שבסופו של דבר, מי שיחליטו על כך יהיו המפתחים.

סגן נשיא Xbox ו-Windows, מייק יבארה (Mike Ybarra), העלה אפשרות לפיה עשוי לקרות מצב שבו יהיה שוני בתוכן בין המכשירים של משפחת Xbox One. למרות שהחזון של החברה לפני השקת ה-Xbox One X ב-7 בנובמבר הוא שתהיה אחידות בתוכן עבור שני המכשירים, יבארה טוען שבסופו של דבר, מי שיחליטו על כך יהיו המפתחים.

"בגדול, אנחנו רוצים לתת כוח למפתחים כדי שיוכלו לקבל את ההחלטות בעצמם. קיימת הנחת יסוד שהמשחקים צריכים לרוץ על שני המכשירים. כמובן שב-Xbox One X תהיה גרפיקה טובה יותר ואולי גם קצב רענון פריימים גדול יותר. בסופו של דבר, הכל תלוי במפתחים." אמר יבארה.

יבארה סיפר שהשחקנים יראו וירגישו את ההבדל במשחק שרץ על Xbox One X לבין אותו משחק שירוץ על Xbox One S, כך שכבר קיים הבדל כלשהו בין שני המכשירים. "אנחנו מתייחסים ל-Xbox One כמשפחה של מכשירים וכתוצאה מכך, חייבים להסתכל עליהם בצורה היררכית. אם אני מריץ משחק מסוים ב-Xbox One X, הוא ייטען וירוץ הרבה יותר מהר מאשר על Xbox One S. הצרכנים יצפו בזה וירגישו בהבדל. קיימת האפשרות לתוכן שונה או בלעדי, אך זה תלוי במפתחים בלבד".

מה דעתכם? אם האפשרות הזו תתממש האם תעדיפו לקנות Xbox One X או שתעדיפו להשאר מה שיש לכם? ספרו לנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:57 28.08.2017 | Xbox one s Xbox one s (אורח)

    נראה לי שבכל זאת אני אשאר עם מה שיש (one s)

  2. 2

    12:37 28.08.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    זה מדהים איך שמיקרוסופט יוצרת קונסולה לא פחות ממדהימה אבל נותנת ליטרלי אפס סיבות לקנות אותה....

  3. 3

    15:56 28.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    לשמואל: הסיבה לקנות אותה נמצאת במשפט שאמרת.
    אם הקונסולה "לא פחות ממדהימה" האם זה כבר לא מספיק טוב בשביל לקנות אותה?

    בלי להיכנס לעניין של הבלעדיים בלא בלא בלא ... אם מישהו מעדיף ללכת עם אקס בוקס אז לא עדיף לשחק במשחקים שלו בצורה הכי טובה וחלקה עם הביצועים הכי טובים ?

  4. 4

    17:16 28.08.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אז אתה בעצם אומר שהם מכוונים לקהל ההארדקור בעצם? אני יכול להבין למה אתה מתכוון - מצד שני רוב המשחקים שלהם יוצאים גם לPC, אז אם אתה רוצה לשחק במשחקים בצורה הכי טובה וחלקה עם הביצועים הכי טובים, באמת שאפשר פשוט לקנות PC בשביל 4K60 כמו שצריך...
    אגב, מיקרוסופט דיי ירתה לעצמם עם ה-Xbox One S בקטע הזה: אני שומע הרבה אנשים שאומרים לעצמם שהXbox One S מספיק בשבילם כרגע ואולי בהמשך ישדרגו.

    שוב, אני מקווה לאכול את הכובע או לחילופין שמיקרוסופט תתחיל לירות אקסקלוסיבים שיגרמו לאנשים להתחיל לקנות Xbox-ים (Halo 6 מישהו?)

  5. 5

    17:37 28.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    אבל זה כל העניין בקונסולה - אנשים שקונים קונסולה לא רוצים להסתבך עם כל "הסיבוכים" של PC. מה שמעניין אותם זה פלאג אנד פליי. מצד שני הם גם רוצים לקבל את החומרה החזקה ביותר שזמינה עבורם בכדי לשחק על האיכות הכי טובה וחלקה ועדיין להישאר בתחום המוגן שלהם מבלי להיכנס לסיבוכים של PC כאמור. אני חושב שבדיוק לקהל היעד הזה מיקרוספט מכוונים עם הקונסולה החדשה שלהם.

  6. 6

    17:43 28.08.2017 | מאור מאור (אורח)

    למיקרוסופט אין באמת כח - הם עובדים חזק על שיווק הקונסולה כקונסולה החזקה ביותר אי פעם ועכשיו הם מאפשרים לחלק מהמשחקים להגיע גם ל - PC אז למה צריך אקסבוקס?

    עוד סיבה שאין להם כח - הם מנסים לרמוס את סוני בזה שהם מוציאים להם שם רע וטוענים שהם מנסים לשבת איתם ולקם את עניין הקרוספליי שורה תחתונה הם מפנים את זעם הקהל על סוני בתקווה שזה ישנה את המצב - כי רוב השחקנים בכלל בסוני וזה צעד שיכול משמעותית להגדיל את בסיס השחקנים שלהם

    שורה תחתונה
    קונסולה זה רק לאקסקלוסיביים - אחרת אין סיבה לקנות
    אין על PC

  7. 7

    10:13 29.08.2017 | אבי אבי (אורח)

    לשמואל ומאור, האקס בוקס החדש בא לתת מענה לחובבי קונסולות שרוצים משחקים ב4K , אני כאחד שבעל XO הרגיל בהחלט מרגיש מאחור וכאחד שבעל טלווזיה 4K מחכה בקוצר רוח להגעת הקונסולה, לגבי תקנו מחשב למי שמחפש גרפיקה אז ככה מחשב גיימינג ממוצע שמריץ 4K ברמה טובה עומד על 5 אלף שקל ומעלה, וכל שנתיים שלוש החלפת חומרה וזה בהחלט לא הוצאה שכל אחד מוכן לקחת ולכן לדעתי השקעה של 500 דולר (שלצערי בארץ משום מה יהיה לפחות 600 דולר) ל4/5 שנים הקרובות בהחלט שווה..

  8. 8

       | פורסם ע"י