הרשמה

Gamescom: קונסולות ה-Xbox One X וה-Xbox One S זוכות לבאנדלים חדשים

מיקרוסופט זוכה לציפיות שרק הולכות ועולות בקרב המעריצים, נוכח חשיפת הקונסולה המשופרת שלהם - Xbox One X

במהלך הכנס, חשפה מיקרוסופט שני באנדלים חדשים עבור קונסולת ה-Xbox One

כנס Gamescom שנערך מדי שנה בגרמניה נחשב לכנס הגיימינג הגדול ביותר באירופה. גם השנה, חברות רבות דאגו לנצל את הבמה שניתנה להן כדי לחשוף את החידושים הגדולים שלהם בעולם הגיימינג ההולך ומתעצם.

את הזרקור בידיעה הזו נפנה אל ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, מיקרוסופט, שזוכה לציפיות שרק הולכות ועולות בקרב המעריצים, נוכח חשיפת הקונסולה המשופרת שלהם - Xbox One X. במהלך הכנס, חשפה מיקרוסופט שני באנדלים חדשים עבור קונסולת ה-Xbox One, כאשר הראשון הוא עבור דגם ה-Xbox One X החדש ואילו הדגם השני מיועד עבור הגרסה הישנה יותר, ה-Xbox One S.

ראשית, נתייחס לבאנדל של קונסולת ה-Xbox One X, שייקרא רשמית Project Scorpio Edition. מיקרוסופט רוצה ליידע אותנו שהקונסולה המשופרת שלהם היא חיה רעה ובאותו זמן, להזכיר לנו ששם הקוד שלה טרם החשיפה, Project Scorpio, היה יחסית מגניב. החברה מחזירה אלינו את אותו השם הדי מפוצץ של הקונסולה המפלצתית שלה שתגיע במהדורה מיוחדת. המהדורה כוללת גימור מיוחד וגם מעמד אנכי לקונסולה והמילים "Project Scorpio" יוטבעו עליה ועל גבי והשלט.

המהדורה השנייה שחשפה מיקרוסופט היא עבור ה-Xbox One S והיא בעלת מיתוג מיוחד של Minecraft. הגרפיקה המפוקסלת של המשחק אולי לא מתאימה לכל אחד, אבל מעריציו בוודאי ישמחו להניח את ידיהם על הבאנדל המיוחד הזה. המארז כולל גם שלט ירוק עם גימור של זומבי מפוקסל ואפילו מערכת ההפעלה כוללת צלילים וסאונד מהמשחק.

ספרו לנו מה חשבתם על המהדורות החדשות של ה-Xbox One?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 21.08.2017 | d4 d4 (אורח)

    איך זה יכול להיות שכבר יצאו באנדלים חדשים אם הקונסולה עדיין לא יצאה לחנויות? זה לא הגיוני בשום צורה לדעתי.

  2. 2

       | פורסם ע"י