הרשמה

Star Wars Battlefront 2: מצב הקרבות בחלל יוצג בכנס Gamescom

EA עומדת סוף סוף להציג את מצב הקרבות המצופה

בדיוק כמו שעשתה ב-E3 האחרון, EA תזמין לכנס אושיות מקהילת שחקני Battlefront שישחקו על הבמה בכמה סיבובים של מצב המשחק החדש לעיני הקהל.

Star Wars Battlefront 2 יכלול מצב משחק ייחודי של קרבות בחלל שייקרא Starfighter Assault. המוציאה לאור, EA, תציג את המצב לראשונה בכנס Gamescom 2017 שיתקיים בגרמניה. מתוך שמו, ניתן להסיק שהוא יכלול לחימה בחלל של ספינות Starfighter, מאפיין שמעריצים רבים ביקשו מהמפתחת, DICE, עוד לאחר ההכרזה על Battlefront הראשון.

בדיוק כמו שעשתה ב-E3 האחרון, EA תזמין לכנס אושיות מקהילת שחקני Battlefront שישחקו על הבמה בכמה סיבובים של מצב המשחק החדש לעיני הקהל.

ההדגמה תתבצע באמצעות ספינות Starfighter מתקופת הטרילוגיה המקורית על גבי המפה Fomdor: Imperial Shipyard. המפה הזו תהיה זמינה בגרסת הבטא של המשחק, לצד מפה נוספת בשם Assault on Theed.

לדברי EA, "הכנס יהיה הזדמנות נהדרת להציג את מצב ה-Starfighter המשופר, השליטה המעולה ואת יכולת ההתאמה האישית". נקודה מעניינת שחשוב להזכיר היא שסביר להניח שבדומה למצב המשחק הרגיל, ספינות ה- Starfighter יתחלקו לסוגים שונים, מה שמהווה צעד גדול קדימה בהשוואה למשחק הראשון.

בנוסף, EA אישרה שתציג טריילר חדש של המשחק בזמן הכנס עצמו. מעריצים רבים מקווים שסוף-סוף יזכו לקבל הצצה מעמיקה יותר על מצב העלילה.

Gamescom 2017 יתקיים בין התאריכים 22-26 באוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י