הרשמה

המפתחת של Borderlands חושפת משחק יריות חדש עם טוויסט

אחרי שהצליחה לשלב בהצלחה בין ז'אנרי היריות והתפקידים, תנסה Gearbox לשלב בין יריות למשחקי קלפים

"משחק יריות תחרותי שמשלב בין קרבות ירי אחד-על-אחד בקצב מהיר, לצד אסטרטגיה שבא לידי ביטוי בצורת קלפים הניתנים לאיסוף"

Gearbox, שזכורה לרוב בעיקר בזכות פיתוח סדרת Borderlands, חשפה בעדינות את הפרויקט הבא שלה. בדומה ל-Borderlands, המשחק החדש Project 1v1 הוא משחק יריות, אך הוא טומן בחובו גם טוויסט.

Project 1v1 מתואר בתור "משחק יריות תחרותי שמשלב בין קרבות ירי אחד-על-אחד בקצב מהיר, לצד אסטרטגיה שבא לידי ביטוי בצורת קלפים הניתנים לאיסוף". לרוע המזל, אלו הם הפרטים היחידים שידועים עד כה.

למרות הדלפת פרטים כללית, שחקנים מסוימים יוכלו לנסות את המשחק בקרוב. בדיקה טכנית קטנה וקצרה מתוכננת לקיץ הנוכחי ו-Gearbox הספיקה לפתוח את ההרשמה לבדיקת הבטא באתר. הבדיקה תכלול מספר מוגבל של שחקנים ומטרתה לבדוק את תשתית האונליין וללמוד מה חושבים עליה השחקנים. שחקנים מכל העולם יכולים להירשם לבטא, אך השרתים ממוקמים בארצות הברית, כך שהמשחק עלול לרוץ באופן לא אידיאלי עבור שחקנים מסוימים.

הבדיקה תכלול שלושה מצבי משחק:

  1. Challenge: שבו ניתן לשחק מול חבר.
  2. Arena: שבו ניתן לקרוא תיגר על "אלוף הזירה הנוכחי" כדי להדיח אותו ממעמדו.
  3. Ranked: שבו תוכלו לשחק מול יריב בעל כישורים מיומנויות שקולות לשלכם. נצחונות במצב Ranked יעניקו לכם נסיון וקלפים.

לא דווח לאילו פלטפורמות יושק המשחק, אך בטופס ההרשמה לבטא מצוין כי על הנרשם להיות בעל חשבון Steam, מה שמרמז על כך שהמשחק יהיה בלעדי למחשב, לפחות כרגע. בנוסף, Project 1v1 הוא רק שם קוד למשחק. שמו הסופי יהיה שונה.

אלה עשויות להיות חדשות מאכזבות עבור אלו שציפו לשמוע הכרזה על Borderlands 3, למרות שידוע כי Gearbox עובדת על משחק חדש בסדרה. לאחרונה, Take Two הודיעה שמשחק חדש מהסדרות הגדולות ביותר של 2K יושק בתחילת 2019, מה שעשוי להתברר בעתיד כ-Borderlands 3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י