הרשמה

טריילר חדש של Wolfenstein 2 מציג את הסכנות בשוקולד ובאחים גדולים

הסרטון יופיע במשחק לצד סרטונים נוספים

סרטונים אחרים כדוגמת הנ"ל, המיועדים לקדם את המשחק, כמו Liesel והשעשועון German or Else! יופיעו גם במשחק עצמו ומטרתם היא לבנות את העולם המקביל של Wolfenstein 2

Bethesda שחררה סרטון קולנועי נוסף לצורך קידום משחק היריות שלה Wolfenstein 2: The New Colossus. הפעם, הסרטון מתמקד בשוקולד ומדוע אסור לצרוך אותו, במיוחד כשאחיך הגדול להוט לשתף פעולה עם המשטר הנאצי הרצחני.

הסרטון לקוח מתוך תכנית טלוויזיה בדיונית שנקראת "Trust in Brother", אותה תיארה Bethesda כך:

"בתכנית Trust in Brother, קומדיה מחממת לבבות לכל המשפחה, חייו של רוני יכולים להיות קשים לפעמים כאשר כל מה שהוא רוצה לעשות הם דברים שנראים לו כיפיים כמו לאכול שוקולד (למרות שמדובר במעשה לא חוקי), אך תמיד נתפס. צחקקו עד שכפתורי המכנסיים שלכם יתפרצו וצפו ברוני רוקד לצלילי מוזיקה רדודה שידרדרו אותו לחיים של סמים, פשע וסטייה פוליטית. בכל פעם שרוני מנסה לעקוף את החוקים, הוא נתפס על ידי אחיו הגדול, דייל, שמדווח על מעשיו לרשויות! Trust in Brother משודרת בפני קהל חי".

סרטונים אחרים כדוגמת הנ"ל, המיועדים לקדם את המשחק, כמו Liesel והשעשועון German or Else! יופיעו גם במשחק עצמו ומטרתם היא לבנות את העולם המקביל של Wolfenstein 2. הם מהווים הצצה אל המציאות המקבילה שבה BJ Blazkowicz יציל את האנושות מהדיכוי הנאצי.

Wolfenstein 2: The New Colossus יושק ב-27 באוקטובר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:05 10.08.2017 | מנכ מנכ"ל ספינר (אורח)

    הכותרת הכי מוזרה שראיתי אי פעם בכתבה.

  2. 2

       | פורסם ע"י