הרשמה

דמו חדש מציג דרך שונה לשחק את Days Gone מזו שראינו בכנס E3

הדמו שהוצג בדלתיים סגורות נחשף

הדרך החדשה הרבה יותר ברוטאלית ואלימה ממה שראינו באירוע עצמו

בתערוכת E3 האחרונה קיבלנו יותר מידע לגבי המשחק הישרדות/עולם פתוח החדש, Days Gone עם טריילר שהציג את הגיבור מתגנב למחנה ומשתמש בטקטיקות מיוחדות ובזומבים (או Freakers) כדי להצליח לשרוד. עכשיו מסתבר שמאחורי דלתיים סגורות הוצג עוד דמו של המשחק שמציג לנו עוד דברים לגבי המשחק בעיקר פיצ'רים שלא הוצגו מספיק וגם עד כמה המשחק יכול להיות ברוטאלי.

הדמו מציג את השחקן נכנס למחנה ונלחם באויביו כדי להציל חבר כלשהו. בסרטון גם מדברים אחד הבמאים של המשחק, ג'ון גארבין והשחקן סם וויתוור, ומסבירים עוד לגבי המשחק. עוד דברים שהוצגו בהצגה הסודית ב-E3, כפי שהזכרנו קודם, הם כל מיני פיצ'רים שקשורים לעולם הפתוח כמו לדוגמא, העובדה שמזג האוויר משפיע בצורה משמעותית על המשחק: שלג וקור מגבילים את התנועה של השחקן ומחזקים את הפריקרז וגשם מעמעם רעשים אבל מוציא יותר פריקרז החוצה; יש אופציה לאירועים דינאמיים שיקרו במשחק, כמו מארב שיכינו לך או מלכודות שיציבו לך; יש לשחקן יכולת מיוחדת להתפקס על הסביבה ולגלות דברים ואביזרים חדשים ועוד.

הדבר הכי חשוב שהמשחק מציג הוא את החופש המוחלט שיש לשחקן בגישה למשימות השונות, או כפי שאמרו זאת וויתוור וגארבין בבלוג שלהם על המשחק באתר פלייסטיישן: “אבל מה אם אתם רוצים להתגנב לתוך המחנה? מה אם היה לכם רובה צלפים, הרבה תחמושת ודרך להגיע לגשר ליד המפל? מה אם אתם פשוט רוצים לנסוע לתוך המחנה על האופנוע שלכם ולזרוק בקבוקי תבערה לכל מקום? איך שאתם משחקים תלוי לגמרי בכם.”

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י