הרשמה

Kingdom Come: Deliverance מקבל תאריך יציאה לפני E3

המשחק גם קיבל טריילר משובח שמציג את הסיפור

עד עתה לא היו לנו פרטים ממשים על המשחק, אבל טריילר חדש חושף לנו את הסיפור שעוקב אחרי הנרי, בנו של נפח שחייו מסתבכים לאחר שהכפר שהוא גר בו נשרף עד היסוד.

Kingdom Come: Deliverance הוא משחק RPG לאנשים שיותר בקטע של ימי הביניים אבל פחות בקטע של פנטזיה. המשחק שמפותח על ידי חברת Warhorse Studios קיבל את הפוש הראשוני שלו מקיקסטארטר, המשחק הינו RPG בסגנון עולם פתוח ומבטיח גרפיקה מעולה, סיפור לא לינארי, מערכת קרבות מאתגרת ודמויות היסטוריות מאותה התקופה, כשאין שום אלמנט של פנטזיה במשחק.

עד עתה לא היו לנו פרטים ממשים על המשחק, אבל טריילר חדש ששוחרר מציג לנו את הסיפור של המשחק שעוקב אחרי הנרי, בנו של נפח שחייו מסתבכים לאחר שהכפר שהוא גר בו נשרף עד היסוד. הטריילר מציג לנו את הגרפיקה של המשחק בצורה מרשימה וכבונוס נחמד, נותן לנו גם תאריך יציאה ומחיר. המשחק ייצא ב-13 בפברואר 2018 ויעלה 60 דולר. המשחק ייצא בו זמנית לקונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One כשהמחשב גם יקבל גרסה משלו באותו היום.

מי שקרא את רשימת המשחקים שיופיעו ב-E3 שהכנו לקראת האירוע בטח ראה שהמשחק גם יופיע ב-E3 עצמו, כך שאם יהיו חדשות מיוחדות עליו תוכלו לראות אותם כאן באתר.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:48 11.06.2017 | mcboomy mcboomy (אורח)

    נראה מעניין מאד, הייתי רוצה לשחק בו.

  2. 2

       | פורסם ע"י