הרשמה

הציפיות של צוות ויגיימס מכנס E3 2017

ולאיזה הכרזות אתם מצפים?

רכזנו עבורכם את ההכרזות שצוות הכתבים שלנו הכי מצפה להם מהכנס.

אז אחרי שראינו איזה משחקים צפויים להופיע בכנס E3, הלכנו לשאול את הצוות שלנו לאיזה משחקים, איזה הכרזות ואיזה הפתעות הם הכי מצפים - מה יעשה להם את E3 השנה.

רכזנו עבורכם את ההכרזות שהצוות שלנו הכי מצפה.

יעקב ורך

טוב אז זה הולך להיות E3 מאוד מעניין מבחינת חומרה למיקרוסופט. מיקרוסופט עומדת לחשוף את המהדורה המשודרגת ל-Xbox One שלה. מה שמעניין באמת זה המחיר, האם מיקרוסופט תתחרה מול סוני עם גרסת ה-Pro של ה-PlayStation 4 ותשיק את הסקורפיו במחיר נמוך או שתנסה להשיק את הקונסולה במחיר לא תחרותי ותנסה ליצור לעצמה נישה של קונסולת פרימיום עם תג מחיר גבוה במיוחד. בשני המקרים יהיה מעניין.

ציפייה נוספת שלי מהכנס היא כמובן - משחקים חדשים. לא המשכים, לא חידושים וגם לא שדרוגים - משחקים חדשים לחלוטין. אל תטעו אני מאוד אוהב את כל אלו, רק שכל ההמשכים, חידושים ושדרוגים שאותם רציתי כבר יצאו או הוכרזו. אז כאמור אני רוצה משחקים מפתיעים שלא שמענו עליהם אף פעם. שייקחו אותנו לעולמות בהם אף פעם לא ביקרנו, שנכיר גיבורים ונבלים חדשים שמעולם לא הכרנו. והכי חשוב שיושקו במצב תקין, שלא נצטרך לחכות לעדכונים שינסו לתקן.

אני מאוד מקווה שנזכה לראות משחקים חדשים ומגניבים במיוחד.

רן רביד

God of War

כמה ציפיתי וכמה קיוויתי לראות סימני חיים מסדרת הפעולה האכזרית והבלעדית של סוני. רמת ההתאהבות שלי במשחק הייתה כל כך גדולה מכיוון שבתור ילד אהבתי את סיפורי המיתולוגיה היוונית והמשחק עורר אותה לחיים בצורה פנומנלית. יחד עם הגיבור הקר והבלתי נשכח, קרייטוס, שמפרק לגורמים את האולימפוס על כל שוכניו, יצרו אולפני סנטה מוניקה סדרה בלתי נשכחת. באופן שבה הסתיים GOW III, נשארו יותר מדי קצוות פתוחים בעלילה והיה ברור שהשד של ספרטה לא אמר את מילתו האחרונה.

במשחק ההמשך, נמצא קרייטוס בסקנדינביה בתוך עולם התוכן של המיתולוגיה הנורדית. כמו רבים מהמעריצים, הייתי מצפה לקבל תשובות מסוני האם מדובר במשחק ריבוט טוטאלי שיתעלם לחלוטין מהעלילה ביוון. אם לא, מעניין מאוד לדעת כיצד הצליח להגיע קרייטוס מיוון לסקנדינביה כשהוא על ערש דווי. סוני הספיקה לשחרר מספר טריילרים שמראים קטעים מהמשחק והוא נראה פשוט עוצר נשימה. אני מאוד מקווה שנזכה לקבל טריילרים נוספים מהמשחק במסיבת העיתונאים של ענקית הטכנולוגיה מיפן ב-E3 שיעזרו לשפוך אור על החידושים שבו, לצד תאריך ההשקה המיוחל כמובן.

Middle Earth: Shadow of War

עולם התוכן של שר הטבעות יצא לי מכל החורים לאחר הסרט השלישי. כמה אפשר למחזר את הסיפור החרוש הזה מבלי להשתגע? כנראה ש- Monolith שמעו את הזעקה שלי ופיתחו משחק מדהים שלא ממחזר את עלילת שר הטבעות אלא רק מתבסס על עולם התוכן שלו באופן מצוין. אני מדבר כמובן על Middle Earth: Shadow of Mordor. מעבר לכך שהוא משחק פעולה מצוין בעל מערכת קרב נפלאה, מה שאהבתי בו הוא שניתן לחסל את הצבא של סאורון מבפנים, ליצור מאבקי כוחות בין הקצינים ולגרום להם לעשות כרצוננו.

ההכרזה על משחק ההמשך, Middle Earth: Shadow of War, ריגשה אותי באופן מיוחד באמצעות טריילר עשוי כהלכה שאותו ראיתי בלופים. כששוחרר טריילר המשחקיות הייתי פשוט מהופנט מהדרך שבא הצליחו לפתח את המשחק מכל הבחינות, הן חיצונית והן פנימית. מערכת הקרב, היכולות המיוחדות, המבצרים, מערכות היחסים עם קציני האויב ועוד... פשוט וואו! אמנם למשחק הזה יש תאריך השקה לחודש אוקטובר הקרוב אבל אני מצפה לו לא פחות ממשחקים ענקיים אחרים.

שמואל מקונן

מידע ומשחקיות של Death Stranding באירוע של סוני.

אני מת על קוג'ימה. שיחקתי בכל משחק Metal Gear Solid שיצא אי פעם וכששמעתי שהוא עוזב  את קונאמי בשביל להמשיך ולעבוד על משחקים, הייתי דבוק למסך כדי לשמוע כמה שיותר חדשות לגבי Death Stranding, המשחק המסקרן והחדש שלו. עכשיו, זה לא שלא קיבלנו שום פרט לגבי המשחק, אנחנו כן יודעים על חלק מהדמויות והשחקנים שיופיעו במשחק, בנוסף לבאיזה סגנון המשחק יהיה. אבל לא יהיה מדהים לראות Gameplay של המשחק? לראות איך המשחק משחק באמת, איך הביצועים יהיו על המשחק על ה-PlayStation 4, ואם להיות ממש ממש אופטימי, אז גם תאריך יציאה על ה-PlayStation 4 שיהיה השנה או לכל היותר בתחילת שנה הבאה.

Half Life 3 באירוע ה-PC Gaming

אני אקווה כל שנה וכנראה אתאכזב כל שנה, אבל היי – מותר לי לקוות. ואגב, אני רוצה לראות הכרזה על המשחק לא מהסיבה שאתם חושבים: אני רוצה לראות הכרזה על המשחק כדי לראות האם אחרי כל הציפייה וכל התהיות לגבי מתי המשחק יצא, אם הוא יצא, האם הוא ימשיך את הסיפור, על איזה מנוע גרפי הוא ירוץ ועוד ועוד, האם המשחק הולך לעמוד בהייפ האגדי שנבנה עליו? כי מצד אחד אנחנו יכולים לקבל משחק כמו Prey שהיה בפיתוח 11(!) שנה, והיה ממש טוב, ויכולים לקבל את Duke Nukem Forever שהיה קטסטרופלי. ות'אמת, שעם הסטאטוס האגדי שלו כל דבר שיהיה פחות ממושלם יאכזב את המעריצים של המשחק.

יואב ירושלמי

The Last of Us Part 2

אפשר להגיד המון על The Last of Us אך מה שמעניין זה שאין כמעט בכלל דברים רעים להגיד עליו. על כל פנים, הוא נחשב משחק נהדר, יצירת אומנות מהנה ומעלת מחשבות. לאחר שהמשחק הקודם נגמר במתח, והוא עוד כל כך הצליח, היה ברור ש-Naughty Dog לא ישכחו להוציא משחק שני.

אז לאחר שכבר קיבלנו טיזר אחד בו רואים את ג'ואל ואלי שוב, הדמויות הכל כך אהובות מהמשחק הראשון, הקהל והאינטרנט כולו השתגע, והציפיות בשמיים. נותר לקוות שהמפתחת תעמוד בהן ותציג לנו עוד משחק מופתי ונהדר כמו קודמו.

Spider Man

לא הרבה אנו יודעים על ספיידרמן המשחק, בעיקר בגלל שלא הרבה התפרסם, אבל יודעים שעומד לצאת משחק, וזה מה שחשוב. ספיידרמן הוא בין הגיבורים האהובים עליי אם לא האהוב ביותר, לכן אני ממש מקווה ש-Sony לא יאכזבו את הקהל עם יציאתו, ובפעם הראשונה נקבל משחק של ספיידרמן שהוא באמת ממש ממש טוב.

שחר נודמנוב

Assassin's Creed

יוביסופט צפויה להציג את המשחק הבא בסדרת AC במסיבת העיתונאים שלה, כל זה לאחר שבתקופה האחרונה הופיעה שורה מכובדת של הדלפות ו/או שמועות באינטרנט. השמועות האלו הכילו בעיקר את משאלות ליבם הגדולות ביותר של מעריצי הסדרה ואני ביניהם, כמו כן נעשתה השוואה של המשחק לסקיירים ול-Witcher 3.

האם השמועות יתבררו כנכונות? האם יוביסופט תוכל להביא משחק חדש בסדרה שירגיש שונה וחדשני ויחזיר את הסדרה לגדולתה? אין לדעת, אבל בתור מעריץ של הסדרה אני מקווה שכן, במיוחד אחרי שלא יצא משחק בשנה שעברה.

Far Cry 5

טריילר ההכרזה למשחק יצא לא מזמן והוא בהחלט נותן וויב של שיגעון, אבל וואס כבר הגדיר את סדרת המשחקים עם ההגדרה לשיגעון. לעשות את אותו דבר עוד פעם ועוד פעם ולצפות שמשהו ישתנה, זה שיגעון. המשחק השלישי בסדרה נצרב בזיכרוני עם המשחקיות המעולה והעלילה הסוחפת וכמובן הנבל האייקוני וואס. הייתי שמח לראות את יוביסופט עושים זאת שוב ולא מוציאים עוד משחק בסדרה שתעבור שנה וישכחו ממנו.

עוד המון הכרזות צפויות להגיע ואנחנו נביא לכם את ההכרזות, כל הטריילרים, כל הדברים החמים הישר מכנס E3, אז אחרי שחשפנו לכם את הציפיות של הצוות מתוך הכנס, ספרו לנו בתגובות לאיזה הכרזות אתם הכי מצפים.

אנחנו נביא את כל המידע היישר מהכנס אז המשיכו לעקוב אחרינו, אל תשכחו לשתף אותנו בתגובות לאיזה הכרזות אתם הכי מצפים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:42 09.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    https://www.vgames.co.il/article/24523.html
    פאק, בסדר?

  2. 2

    15:40 09.06.2017 | בועז בועז (אורח)

    אני אכי מצפה לdragon quest Xi

  3. 3

    15:44 09.06.2017 | warri0r warri0r (אורח)

    איזו השקעה - כל הכבוד ויגיימס

  4. 4

    19:27 09.06.2017 | נימרוד בנעים נימרוד בנעים (אורח)

    אני לא יכול לחכות לדעת עד על הassassin creed החדש בא לי אותו כל כך

  5. 5

    19:40 09.06.2017 | אילן אילן (אורח)

    בפילנד יש רשת חנויות אלקטרוניקה שהסקרפיו במכירה מוקדמת ב999 יורו כבר המון זמן
    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/64339/hckdv/Microsoft-Xbox-One-Project-Scorpio-pelikonsoli

  6. 6

    22:57 09.06.2017 | יעקב ורך יעקב ורך

    היי אילן המחיר של הרשת הפינלנדית הוא מה שנקרא Placeholder, זה מחיר שבו החנות בעצם מכסה על עצמה מהפסד. ואני לא חושב שזה יהיה המחיר או לפחות מקווה...

  7. 7

    15:28 10.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    FC5, AC-O, COD WW2 ו - Insurgency Sandstorm זה כל מה שמעניין אותי ב-E3 השנה :)

  8. 8

       | פורסם ע"י