הרשמה

שירות ה-Xbox Game Pass יושק בקרוב

"הנטפליקס של המשחקים"

עלות השירות היא 9.99$ בארצות הברית וכרגע ישראל לא נמצאת ברשימת המדינות התומכות בשירות, אך מיקרוסופט מבטיחה להרחיב את השירות לכמה שיותר מדינות.

מיקרוסופט תשיק ב-1 ביוני את שירות ה-Xbox Game Pass. פיל ספנסר (Phil Spencer), ראש מחלקת Xbox במיקרוסופט, מכנה את השירות "ה-Netflix של המשחקים". השירות מאפשר לבעלי קונסולת Xbox One להוריד משחקים מתוך הקטלוג עבור תשלום חודשי. כבר מאתמול משתמשי Xbox Live Gold יכלו להתחבר לשירות ולהנות ממשחקי Xbox 360 בתאימות לאחור ו-Xbox One.

בשלב הראשוני מיקרוסופט מציעה 112 משחקים וביניהם: Halo 5 Guardians, Payday 2, Mad Max ו-Saints Row IV. את רשימת המשחקים המלאה ניתן למצוא כאן (שימו לב כי יש להחליף לארצות הברית בכדי לצפות ברשימה).

בניגוד לשירות Playstation Now של סוני, השירות של מיקרוסופט הוא לא שירות סטרימינג ובכדי לשחק נצטרך להוריד כל משחק בנפרד, די דומה ל-Origin Pass של EA. היתרון הוא שאנחנו, בתור שחקנים, לא מוגבלים למהירות ואיכות החיבור שלנו לאינטרנט וניתן לשחק במשחק בכל מקום אך זה בא על חשבון מקום בדיסק הקשיח.

כשמשחק יוצא מקטלוג ה-Xbox Game Pass הוא נחסם על הקונסולה ואין אפשרות לשחק בו יותר. על משחקים שנמצאים בשירות ישנם 20% הנחה למנויי השירות, כך שאם אהבתם משחק במיוחד תוכלו לקנות אותו בהנחה ניכרת. ישנם בנוסף 10% הנחה על DLC ותוספות שונות.

עלות השירות היא 9.99$ בארצות הברית וכרגע ישראל לא נמצאת ברשימת המדינות התומכות בשירות, אך מיקרוסופט מבטיחה להרחיב את השירות לכמה שיותר מדינות. ככל הנראה, השירות לא יעבוד בישראל בגלל יבואניות המשחקים שחסמו גם בעבר מגוון שירותים בארץ.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:44 25.05.2017 | הממ הממ (אורח)

    #SteamNeedsThat

  2. 2

       | פורסם ע"י