הרשמה

האם הכותר חמישי בסדרת Thief נמצא בפיתוח?

חברת ההפקה Straight Up Films האחראית להפקת סרט המבוסס על סדרת Thief מציינת בתיאור הסרט משחק חדש בסדרה שייצא במקביל לסרט

חברת ההפקה Straight Up Films האחראית להפקת סרט המבוסס על סדרת Thief מציינת בתיאור הסרט משחק חדש בסדרה שייצא במקביל לסרט

סדרת Thief של המפתחת Eidos Montreal נמצאת בתהליך אדפטציה למסכי הקולנוע. עד כה ידוע מי הם כותבי הסרט, אדם מייסון (Adam Mason) וסיימון בויס (Simon Boyes) ובין מפיקי הסרט אפשר למצוא את אדריאן אסקריה (Adrian Askarieh) ואת רוי לי (Roy Lee). נכון לעכשיו לא לוהקו שחקנים ואין לסרט עדין במאי.

חברת ההפקה Straight Up Films חושפת ככל הנראה שהמשחק החמישי בסדרת Thief נמצא בפיתוח. בתיאור הסרט נכתב כי "משחקי הסדרה נחשבים מהטובים שיצאו אי פעם, כותר המשך חמישי נמצא כרגע בפיתוח וישוחרר במקביל לסרט".

המפיצה של הסדרה, Square Enix, לא הכריזה מצידה על משהו הקשור לסדרת Thief. המשחק הרביעי בסדרה והאחרון שיצא שוחרר ב-2014 לקונסולות PS4, Xbox One ולמחשב בתור ריבוט לסדרה.

המפתחת Eidos Montreal אמרה לפני שחרור המשחק הרביעי שפיתוח משחק המשך לסדרה יהיה כתלות באיך יתקבל המשחק הרביעי. המשחק הרביעי קיבל ביקורות מעורבות מהמבקרים ומאז שחרור המשחק הרביעי לא נשמעה התייחסות של המפתחת לגבי משחק המשך.

מפיקי הסרט המבוסס על סדרת Thief קשורים גם לסרט המבוסס על Deus Ex: Human Revolution, עוד כותר של המפתחת Eidos Montreal. המפיק אסקריה עצמו עבד על הסרט שמבוסס על המשחק Hitman אשר שוחרר בשנת 2007.

נזכיר שעוד סדרת משחקים מבית Eidos מקבלת אדפטציה לסרט והיא Tomb Raider. השחקנית אליסיה ויקנדר (Alicia Vikander) הולכת לגלם את דמותה של לארה קרופט. הסרט מתוכנן לצאת ב-2018.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י