הרשמה

נינטנדו חושפת את התוכנית שלה ל-E3 של השנה

לא תהייה מסיבת עיתונאים גדולה בדומה לשנים קודמות

נינטנדו מביאה לנו הרבה אקשן ל-E3 גם בלי קיום של מסיבת עיתונאים גדולה כבעבר

נינטנדו הואילה בטובה לחשוף בפנינו את התוכניות שלה לשבוע של E3 של השנה. בדומה לשנים שעברו, נינטנדו ויתרה על האופציה של קיום מסיבת עיתונאים גדולה כמו מה שאנחנו רגילים מחברות כמו סוני או מיקרוסופט ובמקום זה תקיים אירועים לכל אורך האירוע עצמו ועכשיו אנחנו יכולים לדעת למה לצפות באירוע.

ביום הראשון לתערוכה (13 ביוני) בשעה 7 בערב, נינטנדו תקיים את אירוע הזרקור שאנחנו כבר רגילים לראות ממנה כל שנה בו היא מתכוונת להציג משחקים לנינטנדו סוויץ' שיצאו במשך שנת 2017, כולל עוד פרטים לגבי Super Mario Odessey שיצא בתקופת החגים הקרובה ונמצא אצל הרבה אנשים על הראדר.

מיד לאחר מכן ולאורך כל שאר האירוע נינטנדו תקיים את אירוע ה-Treehouse שלה בו היא תציג בשידור חי בערוץ ה-YouTube שלה ב-Twitch ובאתר של נינטנדו סרטוני משחקיות שונים של משחקים חדשים שיצאו לסוויץ' ולקונסולת ה-3DS יחד עם הערות שונות מהמפתחים של המשחקים כולל סרטון משחקיות חי וראשון של Super Mario Odessey. בנוסף יתקיימו טורנירים שונים של המשחקים החדשים Splatoon 2 ו-ARMS.

זה נראה שנינטנדו מביאה לנו הרבה אקשן ל-E3 גם בלי קיום של מסיבת עיתונאים גדולה כבעבר, וללא ספק יהיה שווה לחכות ולראות מה הם יספקו לנו השנה.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י