הרשמה

העונה השנייה של Stranger Things תהיה יותר אימתית

Netflix לא מאכזבת ומעניקה לנו עונה נוספת של Stranger Things, אך הפעם, מפחידה יותר.

בראיון עם שחקני הסדרה Stranger Things סופרו דברים רבים על העונה השנייה ביניהם היותה אפלה ואימתית יותר מהקודמת.

Stranger Things היא ללא ספק אחת הסדרות המצליחות ביותר של הזמן האחרון, בגלל הצוות הצעיר והמוכשר שלה, בגלל העלילה הנהדרת ומסיבות נוספות רבות.

כמובן שעם ההצלחה הענקית לא יכלו להשאיר אותנו ללא עונה נוספת, ונאלצנו לסיים את העונה הקודמת עם טעם של עוד. אז כמובן ש-Netflix לא מאכזבת ומעניקה לנו עונה נוספת של Stranger Things, אך הפעם, מפחידה יותר.

לאחרונה רואיין הצוות הצעיר והבוגר לגבי העונה השנייה במגזין People, שם אמר למשל Gaten Matarazzo, שמשחק את דסטין (Dustin) שהעונה השנייה תתמקד יותר בדמויות מסביב: "הדבר הנפלא לגבי העונה הזו הוא שתזכו לראות את התובנות של כל דמות בפני עצמה, אתם עומדים לראות הרבה יותר מהחיים של הדמויות שמתמודדות עם מה שקורה. הם כולם מאוד מפוחדים. הם מרגישים בודדים בגלל שהחבר הכי טוב שלהם חזר והוא לא מתנהג כמו החבר הכי טוב שלהם יותר. הוא השתנה."

גם השחקן שמגלם את מייק, פין וולפהארד, דיבר על העונה המתקרבת: "אני חושב שהעונה תהיה הרבה יותר [חשוכה]. הרבה יותר אימתית, אני חושב שאנשים יאהבו אותה יותר מהעונה הראשונה."

למעשה האחים מאט ורוס דאפר, יוצרי הסדרה, טענו גם הם בשנה שעברה כי העונה החדשה תהיה אפלה ומוזרה יותר.

דיוויד הארבור (David Harbour) שמשחק את השוטר האדיש למראה ג'ים הופר, סיים לראות כבר את הפרק הראשון בעונה לאחר עריכה וסיום, וזה מה שהיה לו להגיד: "ראיתי את פרק אחד וראיתי הרבה מהצילומים ואני יכול להגיד ברצינות שאני מאוד מתרגש שכבר תוכלו לראות את העונה הזו, היא כל כך כיפית, אפילה ומורכבת. הדמויות כולן נכנסות עמוק יותר [לנפש] ומתפתחות ואנו זוכים לגבור על שדים אפילו יותר חזקים (מבפנים ומבחוץ). הסיפור רץ כל כך מהר באמצע העונה והמתח כל כך גבוה."

העונה השנייה והמצופה של Stranger Things תגיע אלינו באוקטובר השנה, אך כבר זכינו לקבל אליה טיזר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י