הרשמה

Titanfall: Assault הוא משחק אסטרטגיה חדש מבוסס קלפים שמגיע למובייל

Titanfall מגיע למובייל

לאחר שהניסיון הראשון שהיה ידוע כ-Titanfall: Frontline בוטל, כעת מגיע הניסיון השני

סדרת Titanfall של חברת Respawn Entertainment מתרחבת גם לפלטפורמת המובייל ביחד עם משחק האסטרטגיה בזמן אמת החדש, Titanfall: Assault. 

Titanfall: Assault הינו תוצר של שיתוף פעולה בין Respawn Entertainment שמחזיקה במותג Titanfall, המפיצה Nexon והמפתחת Particle City. המשחק מוגדר ע''י החברות כ"משחק אסטרטגיה בזמן אמת מהיר וזורם". Assault, בגלל היותו משחק אסטרטגיה ובעיקר בגלל הטרנד העכשווי, יהיה מבוסס ברובו על קלפים, כלומר נצטרך לאסוף, לשדרג ולבסוף להרכיב קבוצה של Pilots, Titans וקלפי Burn Cards טקטיים, שיספקו תמיכה עוצמתית בשדה הקרב. המשחק כמובן יכלול פונקציית PvP וטבלאות הישגים. 

כמובן שלא מדובר בניסיון הראשון של Respawn להביא את Titanfall למכשירי המובייל, מאחר ואותן החברות שציינתי למעלה עבדו בעבר על Titanfall: Frontline, משחק בעל עיקרון זהה, שבוטל מספר חודשים לאחר מכן. באותה העת, ב-Respawn אמרו שזה אף פעם לא קל לבטל משחק, אבל הם ציינו שהם לקחו מספר מרכיבים שלדעתם הצליחו לעניין את קהל השחקנים, והם ישלבו אותם במשחק מובייל עתידי, שכעת מוכר לנו כ-Titanfall: Assault. 

Titanfall: Assault מיועד להגיע למכשירי iOS ואנדרואיד במועד שעדיין לא נקבע. אבל, ניתן להירשם באתר הרשמי של המשחק ולקבל הודעה במייל בכל פעם שיוצא עדכון לגבי המשחק. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י