הרשמה

טריילר חדש מציג לנו את Helix - עוד אחד מהלוחמים מהמשחק ARMS

משחק הלחימה החדש ARMS יגיע לקונסולת הנינטנדו סוויץ' בחודש יוני הקרוב.

וזה נראה שהוא יכול להתמתח ולהתכווץ כרצונו

בטריילר חדש שנינטנדו הוציאה לפני כמה ימים היא הציגה לנו עוד דמות חדשה שתצא למשחק הלחימה החדש ARMS שיגיע לקונסולת הנינטנדו סוויץ' בחודש יוני הקרוב. הדמות החדשה נקראת Helix, והטריילר מציג את היכולות שלה בלי הרבה דיבורים ברקע או הסברים. זה נראה שהדמות החדשה תעבוד יותר על גמישות והתחמקות מיריבים כש-Helix יכול להתמתח או להתכווץ בנוסף לשליטה מלאה במיקום הגוף שלו גם בעמידה במקום. הסיום של הטריילר מראה לנו שימוש ביכולת הזו בשיא שלה כשהדמות מתחמקת מאחת ממתקפות הסופר של הדמות השנייה.

בנוסף, הטריילר גם הציג לנו שני סוגים חדשים של אגרופים: הראשון הוא אגרוף שיכול לקפוץ על הקרקע מספר פעמים לפני שהוא חוזר לדמות איתה אנחנו משחקים והשני הוא אגרוף שכנראה מתפקד כמגן מפני מכות של שחקנים אחרים ובשעת הצורך גם תוקף את היריב ישירות, למרות שזה עוד לא אושר על ידי נינטנדו רשמית ונצטרך לחכות לעוד פרטים לגבי זה.

כמו כן, אתמול צייץ העמוד הרשמי של המשחק בדף הטוויטר שלו תמונה שבא רואים את דמותו של Helix בארבעה וריאציות שונות, כשהציוץ עצמו אומר לנו שנוכל לבחור כל אחד מהם, מה שנראה הגיוני כי ניתן לשחק ארבעה שחקנים יחד עם אותה הדמות.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י