הרשמה

Red Dead Redemption 2 - מה יחכה לנו במצב המולטיפלייר?

הצוות של Outside Xbox מספר לנו למה נוכל לצפות במצב המולטיפלייר של המשחק

בעבר Take Two אמרה כי מצב האונליין של Red Dead Redemption 2 לא יפגע בקהילה הפעילה של GTA V

לפני יותר מחודש חברת Take Two אישרה כי ל-Red Dead Redemption 2 יהיה מצב אונליין. במהלך ישיבת משקיעים, מנכ"ל החברה שטראוס זלניק (Strauss Zelnick) אמר כי משחק המערב הפרוע יזכה למצב אונליין משל עצמו. אז מה יכלול מצב האונליין של Red Dead Redemption 2? הצוות של Outside Xbox הכין סרטון בו הוא משער למה נוכל לצפות.

ההשוואה הראשונה שעולה היא כמובן GTA Online, אך למרות ששני סדרות המשחקים מגיעים מאותן מפתחת, יש לזכור כי מדובר במשחקים שונים באופי ובמשחקיות שלהם. בעוד ב-GTA Online שחקנים הם פורעי חוק, ב-RDR 2, בהנחה שיעבוד כמו המשחק הראשון, לשחקנים תהיה את האפשרות גם לאכוף את החוק. 

אפשרות נוספת שכנראה נוכל להנות ממנה היא ה-Heists. מצב המשחק מוכר מ-GTA Online, בו שחקנים יכולים להצתוות אחד עם השני ולצאת לשדוד בנק יחד. כנראה שאפשרות זו תהיה גם קיימת ב-RDR 2, אך עם טוויסט מסוים. במקום לשדוד בנקים, אולי המשחק ישלח אותנו לשדוד רכבות המכילות שלל. 

מעבר לכך בטח גם נוכל לצפות למירוצי סוסים וכרכרות ואת האפשרות לצאת למסעות הרג עם חברים או לבד.

זלניק אמר כי מצב האונליין של RDR 2 לא יתחרה עם GTA Online: "אני אוהב את האמירה כי בידור הוא חיה מוזרה, וכי קנייני בידור אינם בהכרח מתחרים של קנייני בידור אחרים ושאנחנו איננו באמת צריכים בידור".

"בידור הוא דבר שאנחנו רוצים שיהיה לנו, אך הוא אינו מצרך חובה. אם כרגע אין שום דבר בשוק שתואם לצרכים שלך, אתה לא תלך ותקנה אותו. אך אם מספר דברים יפנו ויתאימו לאדם מסוים, הקניינים הכבדים שבהם ינסו את כל אמצעי הבידור".

"לכן, אני לא חושב שתהינה שום תחרותיות דינמית של ההשקות (המוצרים) העתידיות שלנו, מלבד העובדה שהן נעשות על ידינו כדי להצליח ולהביא את החוויה האיכותית ביותר. אני חושב שההצלחה המתמשכת של GTA Online נובעת מאותה עובדה".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י