הרשמה

Resident Evil 7 - הסוף של המשחק הודלף לאינטרנט

זהירות - ספויילרים בכתבה

אם אתם לא מעוניינים לדעת איך המשחק החדש בסדרת Resident Evil יגמר, אנחנו ממליצים לכם לוותר על הכתבה הזו

למרות ש-Resident Evil 7 עדיין לא יצא רשמית לשוק, עותקי ביקורות כבר מסתובבים במקומות כאלה ואחרים, ובניגוד לפעמים אחרות, נראה כי אותם ברי מזל שקיבלו את המשחק לפני כולם בחרו לא לכבד את האמבגרו של המשחק והחלו לפרסם דברים הקשורים לסוף המשחק ואורכו ברחבי הרשת. Resident Evil 7 הודלף בכמויות כה גדולות שאפילו האתרים NegoGAF ו-Reddit הקדישו פוסטים המרכזים את הפרטים בנושא.

זהירות ספויילרים !!!!

ע"פ תמונת מסך שפורסמה באתר ThisGenGaming, לא יקח לכם יותר מעשר שעות כדי לסיים את המשחק ברמת קושי רגילה. לשם ההשוואה משחקים קודמים בסדרת Resident Evil היו לוקחים בין 15 ל-20 שעות כדי לסיים ברמת הקושי הזו. אז אם אתם מרגישים כי אתם מעוניינים בחוויה מפחידה שתיקח קצת יותר מ-10 שעות, אנחנו ממליצים לכם לנסות את מזלכם במקום אחר, או להתמסר לגמרי ולקנות את ה-Season Pass של המשחק שיכלול פרקים נוספים למשחק.

כמו שציינו, באתרים Reddit ו-NeoGAF בחרו להרחיב יותר בנושא. אם אתם מעוניינים להרוס לעצמכם לגמרי את חווית המשחק, או שאתם פשוט לא מעוניינים לשחק בו אך עדיין רוצים לדעת מה הולך, אתם מוזמנים להציץ באתרים שם משתמשים פרסמו תמונות וסרטונים של המשחק לאורכו המלא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:03 17.01.2017 | אודי אודי (אורח)

    יותר מ 10 שעות לא 10 דקות

  2. 2

    11:25 17.01.2017 | gameon gameon

    תודה אודי :)

  3. 3

    16:07 17.01.2017 | לירן לירן (אורח)

    איפה הספוילרים בדיוק?

  4. 4

       | פורסם ע"י