הרשמה

נחשפו פרטים חדשים על חבילות ההרחבה של Resident Evil 7: Biohazard

לפרטים נלווה גם טריילר חדש

שתי החבילות שייקראו: Not a Hero ו-The End of Zoe באמצעות טריילר חדש ומסקרן

המשחק Resident Evil 7 Biohazard יזכה לשתי חבילות הרחבה בקרוב - אחת מהן חינמית ואילו השנייה בתשלום. Capcom חשפה פרטים חדשים על שתי החבילות שייקראו: Not a Hero ו-The End of Zoe באמצעות טריילר חדש ומסקרן.

החבילה החינמית, Not a Hero, תכניס אתכם לנעליו של גיבור הסדרה הותיק, כריס רדפילד, אשר נשאב אל עלילת המשחק השביעי. אירועי חבילת ההרחבה הזו יתרחשו לאחר אירועי המשחק הבסיסי ויתארו את המצוד של רדפילד אחרי לוקאס בייקר. תוך כדי כך, פוגש רדפילד סוכני BSAA שנשלחו ללכוד את בייקר אך נלכדו בעצמם והפכו לאסירים. החבילה תושק ב-12 בדצמבר.

באותו התאריך, תושק חבילת ההרחבה הנוספת, The End of Zoe, שמגוללת את סיפורו של ג'ו, אדם מסתורי שחי על גדות הביצה, אשר נתקל במקרה בזואי (נימנע מפרטים נוספים כדי לא לקלקל למי שלא שיחק במשחק הבסיס). ניתן לרכוש את החבילה במחיר של 15 דולר, אלא אם אתם מחזיקים ב-Season Pass, שיאפשר לכם להוריד אותה בחינם.

לבסוף, שחקנים שטרם שיחקו ב-Resident Evil 7 המצוין ככל הנראה יעדיפו לרכוש את מהדורת הזהב של המשחק שתושק (כמה מפתיע) גם היא ב-12 בדצמבר עבור קונסולות ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב. המהדורה כוללת את משחק הבסיס, חבילות ההרחבה החדשות Not a Hero ו- The End of Zoe לצד חבילות ההרחבה שכבר הושקו - Banned Footage 1 + 2.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י