הרשמה

הבמאי של The Last Guardian משיב על שאלות בנוגע למשחק

בנוסף, ישנו טריילר חדש ויפייפה למשחק

לאחר כמעט תשע שנים שבהם היה בפיתוח, המשחק יגיע אלינו ב-6 לדצמבר

The Last Guardian הוא אחד מהמשחקים המצופים והמסתוריים ביותר של השנים האחרונות. למזלנו הבמאי של המשחק פומיטו אוהדה (Fumito Ueda), החליט להקדיש קצת מזמנו כדי לספר על המשחק.

ההבנה כי הגשמת את החזון של המשחק:

"אני הולך להיות קצת קשה עם עצמי... אבל לומר שעשיתי 100% ממה שרציתי הוא לא לגמרי נכון. בתור יוצר, תמיד יש עוד קצת שהיית מרגיש שהיית יכול לעשות. כשסיימתי עם Ico and Shadow of the Colossus הרגשתי בדיוק אותו הדבר. לאחר שאמרתי את דברים אלה אומר כי הצוות של סוני ו-Gendesign נתנו מעצמם את כל מה שהם יכלו ואני מאוד גאה בהם על העבודה שנעשתה".

ההשראות האישיות שהביאו ל-The Las Guardian:

"טיריקו (Trico), הדמות במשחק החדש, הוא שילוב של מספר דברים; חתול, כלב, ציפור וחיות בסגנון. זה אולי מייצג מוטיב. כשהייתי צעיר יותר גדלתי בבית שהיו בו כל מיני סוגי חיות. הזכרונות מהם הם חוויות מעולות שאני עדיין מוקיר היום. כשיצרתי את טריקו לא ערכתי מחקר כלשהו, בגלל שזוהי חיה שלא קיימת במציאות. אך הוא מבוסס רבות על זיכרונות שלי מהילדות עם החיות ואיך שהיינו מתקשרים".

השוואה ל-Ico and Shadow of the Colossus:

"לפי איך שאני רואה את זה, יכול להיות שהם מאותו עולם או אפילו אותו יקום, אך זה לגמרי תלוי בשחקן ובדמיון שלו לקחת את זה לאן שהוא רואה לנכון.  לכל אחד יש מערכת יחסים שונה עם שתי הכותרים האחרונים, אז אנחנו לא מעוניינים להכתיב להם מה להרגיש. זה תלוי בשחקן".

The Last Guardian יהיה זמין בלעדית לשחקני ה-PS4 וה-PS4 Pro.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י