הרשמה

הודלפו קודים שמרמזים על יציאת משחק Half-Life ל-VR

האם נחשף משחק VR של Half Life?

האם זה אומר שנזכה למשחק Half Life חדש?

לאחר שהתייאשו מ-Half Life 3, יש חדשות מעודדות למעריצי Half Life. הערוץ Valve News Network , הכין סרטון מיוחד שלוקח אותנו קצת אחורה, בכדי להסביר את המצב המבלבל.

ראשית, הוא מזכיר לנו כי קבצים מהמשחק כבר נוסו באפשרות המציאות המדומה, כך שהדבר לא מופרך לגמרי. מיד אחר כך הוא מסביר את חלקו של המשחק Destinations בדבר, אשר הוא בעצמו משתמש ב- Steam VR. לדבריו, כאשר יצא המשחק נעשה, כמו בכל משחק, חיפוש מעמיק בקבציו. לאחר חפירה רצינית נמצא קובץ בשם 'HL:VR' עם קודים המזכירים מעט קודים מהניסוי של Half-Life VR.

הקודים "המודלפים" אשר נמצאו בעדכון האחרון (ה-26 בספטמבר) אזכרו כלי נשק עם שמות מסוימים הזכורים מהמשחק Half-Life, כשמחרוזת הקודים 'החליפה' כביכול את המחרוזת הרגילה.

אז נכון, זו עדיין (לא נאבד תקווה!) לא הכרזה על משחק נוסף, אך אין ספק שזהו שינוי מרענן ומעניין. מה אתם חושבים עליו? האם תשחקו לדעתכם בגרסת המציאות המדומה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:39 11.10.2016 | גל גל (אורח)

    לדעתי, רוב הסיכויים שזה משחק חדש בסדרה. אם הם מפתחים משחק חדש, הם ינסו לעשות גרפיקה שהיא יותר טובה ומהפכנית, כמו ש-Half Life 2 עשה את זה עם Source. גם VNN דיברו על זה באחד הסרטונים שלהם. אבל יש סיכוי שזה גרסה חדשה לאחד המשחקים או איזה משחק קטן.

  2. 2

    12:24 11.10.2016 | time commando time commando (אורח)

    לעולם לא נתייאש מ half life 3!!!!

  3. 3

    14:06 12.10.2016 | מאור המלך מאור המלך (אורח)

    אין מצב שיצא האלף לייף השלישי?

  4. 4

       | פורסם ע"י