הרשמה

קטע משחקיות חדש מבית Star Citizen מציג מספר אפשרויות לחימה מעניינות

למרות היותו משחק חלל, Star Citizen לא מאכזב באפשרויות המלחמה שלו

סרטון המשחקיות עוסק כולו בלחימה, הצגת כלי הנשק וחידוש אלמנטים מגניבים למדי

Roberts Space Industries, מפתחת המשחק Star Citizen אשר נמצא כרגע בפיתוח, הציגה לנו סרטון משחקיות באורך של 4 וחצי דקות שלמות, אשר כולו עוסק בלחימה, הצגת כלי הנשק וחידוש כמה אלמנטים מגניבים למדי. למרות היותו משחק חלל, Star Citizen לא מאכזב באפשרויות המלחמה שלו. מלבד המלחמה בין חלליות, ישנה האפשרות להילחם בנשקים חמים, כנגד אנשים אמיתיים או דמויות משנה.

כאמור, קיבלנו סרטון חדש ומושך במיוחד מידי המפתחת. מרבית הסרטון עוסק בנושא "העיצוב החזותי" של המשחק, או במילים אחרות ופשוטות, הסרטון מציג לצופים כי המצלמה לא נעה עוד על ראש השחקן ביחד עם תנועותיו, אלא נשארת יציבה לחלוטין. אין ספק שהאלמנט הוא חיוני, כיוון שהוא מאפשר לשחקנים להילחם כראוי, מבלי להקיא באמצע.

הסרטון לוקח אותנו לביקור במספר החנויות בחלליות שבמשחק, תוך כדי הופעה מרשימה של מספר נשקים במשחק, וכיצד הם עובדים כנגד יחידות של אויבים. בפוסט של Roberts Space Industries בו הוצג הסרטון נאמר גם כי: "אין דרך טובה יותר להציג את העיצוב החזותי המשופר שלנו מאשר להיכנס היישר ל- Port Olisar וליצור כאוס." המפתחת הוסיפה גם: "עם שפע של כיוון, יריות ושליטה בנשק, הסרטון של 60 הפריימים לשנייה (FPS) מדגיש רק אחד מיני האפשרויות הנפלאות הרבות עליהן אנו עובדים כיום."

הסרטון מציג לנו מערכת לחימה נפלאה, אך כרגע יש באפשרותינו לצפות רק בלחימה כנגד אויבים חסרי משמעות או מספר מוכרים חסרי אונים. לכן עלינו לקוות כי במשחק המלא תוצג המערכת הנהדרת הזו, שם נוכל לבחון אותה כנגד אנשים אמיתיים או דמויות אמתניות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י