הרשמה

שירותי משחקים: Big Fish

תוכן עניינים:

Big Fish Games

פורטל קז'ואל מוביל שיזם אחד ממנהלי Real Arcade אשר פרש ב-2002 לדרכו העצמאית. בתוך המבחר המרשים של משחקי הקז'ואל (וקצת אינדי) בולט הטיפוח של קטגוריית ההרפתקאות והאסטרטגיה-סימולציה (ז'אנרים שמשמעותם בקז'ואל שונה לרוב ממשמעותם בעולם הגיימרים).

היצע ומבחר:

כ-750 משחקים, ביניהם קרוב ל-100 הרפתקאות וכ-100 משחקי סימולציה\ניהול-משאבי-זמן.

ניתן להוריד כמעט כל משחק ולשחק בו בחינם למשך שעה. מעבר לזה צריך לרכוש מפתח.

מחירים:

20 דולר למשחק, אבל ראו "חבילות מיוחדות".

חבילות מיוחדות:

האתר מאפשר לכם להצטרף למשהו שנקרא Game Club. במסגרת השירות הזה אפשר להתחייב לרכוש מספר מינימום של משחקים בחודשים הקרובים ולקבל הנחה משמעותית מאוד. למשל, מי שמתחייב לרכוש שישה משחקים בששת החודשים הבאים, יוכל לרכוש מספר בלתי מוגבל של משחקים בפרק זמן זה בעלות של 8 דולר למשחק במקום 20. ההנחה המקסימלית היא במקרה של התחייבות ל-12 משחקים בשנה הקרובה. במקרה כזה תוכלו לרכוש כל משחק שיעלה על דעתכם מקטלוג האתר במהלך שנה זו ב-7 דולר פר משחק (שזה כ-25 שקלים בשער הדולר של היום).

כדי לפתות אתכם להירשם לאתר, יש לעיתים קרובות מבצעי "משחק בדולר" (או, אם נדייק, ב-99 סנט). באנר בראש המסך מודיע שניתן להוריד משחק במבצע, ולחיצה עליו תביא אתכם לעמוד המשחק, שם תקבלו קוד להכניס ל"שדה קוד מבצע" בעמוד רכישת המשחק. עסקה די טובה, בעיקר מאחר והיא לא דורשת מכם שום התחייבות, אז כדאי לבדוק את האתר מדי פעם אם אתם אוהבים את סוג המשחקים שהוא מציע.

מציאות והמלצות:

Blackwell Unbound ו-The Blackwell Legacy - צמד הרפתקאות עצמאיות מסורתיות (ז"א בסגנון הגיימרי) על חוקרת בעלת כשרון התקשרות עם העולם העל-טבעי

Nibiru: Age of Secrets - הרפתקה מסורתית נוספת, המשלבת פסודו-מדע ומיתולוגיה ושולחת אתכם לחקור פשעים, קנוניות, וקשרים מסתוריים בין מנהרה נאצית מימי מלחמת העולם השניה לתרבות המאיה.

Ghost in the Sheet - הרפתקה מקורית שמקשה עלינו, אבל גם הופכת את החיים (או המוות ,במקרה הזה) ליותר מעניינים, בכך שהיא מגלמת אותנו כרוח הרפאים של נפטר טרי שצריך לגלות למה נשמות המתים הפסיקו להגיע אל העולם-שמעבר. לשם כך אנחנו צריכים לפתח כוחות שיעזרו לנו לתקשר עם עולם החיים ולהשפיע עליו.

Fatal Hearts - הרפתקה קז'ואלית עם רומנטיקה, מסתורין ואימה. פיתוח במסורת היפנית, שאומר שהמיקוד כאן הוא בסיפור וביכולת להגיע לסופים שונים, והפאזלים הם במסורת הרפתקאות קז'ואל, ז"א מהווים יותר מיני-אתגרים חשיבתיים מסוגים שונים מאשר החידות מבוססות המצאי המוכרות לגיימרים.

Aveyond 2 - משחק תפקידים עצמאי במסורת סופר נינטנדו, גדול ועשיר בנראטיב. ניתן גם לרכוש את המשחק הראשון בסדרה מן האתר.

Build-a-Lot 2: Town of the Year - הגרסה הקז'ואלית של סים-סיטי ואחד ממשחקי האסטרטגיה-לייט הטובים שיצאו. ממכר.

Garden Defence - משחק הגנה עם סיפור מלא הומור ומבחר גדול של שדות קרב, אויבים ומבנים הגנתיים

לאתר של BigFish

בעמוד הבא: Reflexive Arcade - המון משחקי אינדי למביני עניין

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י