הרשמה

שירותי משחקים: Metaboli

 

תוכן עניינים:

Metaboli

שירות משחקים במנוי דומה ל-Gametap, אבל עם שני יתרונות עבור הגיימר הישראלי: כל בעל כרטיס אשראי בינלאומי יכול להירשם, ומבחר המשחקים מתמקד בשחקן ההרד-קור. כל עוד אתם משלמים את דמי המנוי ומחוברים לשירות, אתם יכולים להוריד ולשחק בכל קטלוג המשחקים.

היצע ומבחר:

260 משחקים, רובם משחקי גיימרים מסחריים, וחלוקה יפה בין קלאסיקות לחדשים.

דוגמאות למשחקים שניתן למצוא: Supreme Commander, Titan Quest, The Witcher, Neverwinter Nights 2, S.T.A.L.K.E.R, F.E.A.R, Fable, X3: Reunion, Runaway 2, Company of Heroes, Prince of Persia: The Two Thrones, Dawn of War complete series, Sherlock Holmes: The Awakened, Far Cry, Fahrenheit, King Kong, Syberia 1+2, Heroes of Might & Magic 4+5, The Bard's Tale, Beyond Good & Evil, Perimeter, Freelancer.

דוגמה למשחקים שנמצאים בקטגוריית "בקרוב מגיעים לשירות": Company of Heroes: Opposing Fronts, Turok 4, F.E.A.R + 2 expansions, Race Driver GRID, Scarface, Secrets of Da-Vinci.

מתעדכן בכמשחק עד שניים לשבוע.

כפי שניתן לראות, זה השירות המתאים ביותר לגיימר שאין לו תקציב לרכישת מספר גדול של משחקים. אני אישית מנוי לשירות הזה, והייתי שמח לראות אותו ואת דומיו הופכים לעתיד של תעשיית המשחקים - בערך כמו שירותי טלוויזיית הכבלים שכולנו כבר התרגלנו אליה.

מחירים:

יש שתי חבילות מנוי.

ה-Essential Collection נותן לכם גישה לכ-70 אחוזים מהמשחקים (182 נכון לעכשיו). מחירו 7 פאונד (45 שקלים) לחודש.

ה-Ultimate Collection נותן לכם גישה לכל המשחקים, ומחירו 13 פאונד (84 שקלים) לחודש. כל או רוב המשחקים ב-Ultimate מגיעים בסופו של דבר ל-Essential. היתרון של ה-Ultimate הוא שמשחקים חדשים מגיעים קודם כל אליו, ורק לאחר מספר חודשים מצטרפים גם ל-Essential.

יתרונות וחסרונות:

+ מנוי מאפשר גישה לכל המשחקים

+ מתרכז בגיימינג הרד-קור

+ תומך ב-Streaming, ניתן להתחיל לשחק לפני סיום ההורדה ושאר המשחק יורד ברקע. כמו רוב שירותי ה-Streaming Games, דרך אגב, משתמש בטכנולוגיה הישראלית של Exent.

- דורש הורדת תוכנת ניהול, והמשחקים רק "מושכרים" לתקופת המנוי ולא בבעלותכם המלאה.

מציאות והמלצות:

השירות כולל הרבה משחקי AAA מוכרים, כך שאין טעם שאני אמליץ. פשוט גשו לאתר ועברו על הקטלוג.

האתר של Metaboli

בעמוד הבא: Orange Games של אורנג' - שירות ישראלי חדש

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:01 17.09.2009 | שרון ב שרון ב (אורח)

    ישנו גם האתר gog.com המציע להורדה בתשלום קלאסיקות בכל התחומים

  2. 2

       | פורסם ע"י