הרשמה

רשימת המשאלות שלנו ל-Pokemon Go

Pokemon Go יכול להיות משחק הרבה יותר טוב על ידי הצעות אלו

תמיד יש עוד מקום לשיפור

אפשר שלא לאהוב אותו ואפשר לא לשחק בו אבל אי אפשר להתעלם ממנו; Pokemon Go פה כבר חודש והוא סוחף את כל העולם ביחד איתו. זה לא סוד שלמרות כמות ההורדות העצומה, למשחק עדיין חסרים כמה דברים שגם מעריצים ותיקים של סדרת המשחקים וגם שחקנים חדשים רוצים שיהיו במשחק, אז אלה הדברים שהיינו רוצים שיתווספו או ''רשימת המשאלות'' שלנו ל-Pokemon Go. הרבה ממה שיכתב פה אלה דברים בסיסיים מהמשחקים שלא צלחו ל-Pokemon Go. החבר'ה שם ב-Niantic תקחו דף ועט, תאספו את כל ראשי צוותי הפיתוח שלכם ותוציאו את מה שרשום כאן לפועל.

Mega Evolution

יכול להיות שחלקכם לא מכיר את זה, אך חלק מהפוקימונים יכולים להתפתח לגירסא אולטימטיבית (Mega) של עצמם. גרסאות ה-Mega הם הרבה יותר חזקות על פני הגרסאותיהם הרגילה של הפוקימונים. חלק מהפוקימונים גם משנים את סוגם לאחר ההתפתחות. זה אולי לא פונה לכל קהל השחקנים אך זאת יכולה להיות תוספת מעולה למשחק שתמשוך עוד שחקנים להמשיך ולשחק במשחק לאורך זמן.

דור הפוקימונים השלישי

Niantic כבר הודיעה שהיא מתכננת להוסיף עוד פוקימונים מדורות שונים למשחק. הדור השלישי כולל כמה מהפוקימונים האייקונים ביותר כמו Taillow ו-Torkoal. דור הפוקימונים השלישי גם כולל לפי דעתי את הפוקימונים האגדיים המגניבים ביותר כמו Rayquaza ו-Deoxys.

מרכזי פוקימונים

כל  מי ששיחק באחד מהמשחקים יודע שמרכזי הפוקימונים הם חלק גדול מהמשחק. אני לא רוצה כל פעם לבזבז כמות Revive גדולה כדי להחזיר את הפוקימונים שלי לחיים. זה יכול להיות הרבה יותר טוב ולקדם את הרעיון של ''צאו לעולם''. אם יהיו פזורים במשחק מרכזי פוקימונים שבהם אני יכול לרפא את הפוקימונים שלי, זה ירגיש כמו חוויה יותר אוטנטית.

שינוי מערכת הקרב

אחד מהדברים שהכי הפתיעו אותי ב-Pokemon Go הייתה מערכת הקרב. אחד מהיסודות של משחקי פוקימון זה מערכת קרב שמתנהלת בתורות. מערכת הקרב שכרגע קיימת במשחק מתנהלת בזמן אמת כשהיא אינה מצריכה יותר מידי מיומנות, תכנון וחשיבה כמו שהמשחקים היו מצריכים. אולי חלוקה לתורות תאפשר לשחקנים קצת יותר להתמקד בכוחות של הפוקימונים שלהם מאשר סתם ללחוץ כמה שיותר על המסך, בתקווה שהמכה החלשה של הפוקימון הקיים, תצליח להביס את הפוקימון האחר.

הוספת מכות למערכת הקרב

כרגע במשחק ישנן רק שתי מכות לכל אחד מהפוקימונים כאשר מכה אחת היא מכה פשוטה והמכה השניה היא מכה מיוחדת; כמו להביור במקרה של צ'ארמנדר. במשחקים לכל פוקימון יש בכל רגע 4 מכות שונות שהוא יכול להשתמש בהן וחלקן אינן מיועדות לפגוע באויב בצורה ישירה, כמו Double Team או Smoke שנועדו לבלבול האויב ולתת לשחקן יתרון בתור הבא. אולי הוספה של המכות הנוספות יכולות להכניס רמת עומק חדשה למשחק. ואם תשלבו את זה עם הסעיף הקודם, אולי באמת נוכל ליצור לעצמנו רמה אחרת של משחק.

קרבות בין מאמנים

ועם בקרבות עסקינן, Pokemon Go חייב שיהיה בו קרבות בין מאמנים כמה שיותר מהר. גם זה אחד מאבני היסוד של המשחקים וגם זה יוסיף עוד מטרה לעבוד אליה. אם אין בשכונה שלי או בקרבתי מכון או שאני רוצה להילחם נגד חברים שלי אני לא יכול לעשות את זה. קרבות בין מאמנים יוסיפו הרבה מאוד למשחק.

רמות לפוקימונים

במשחקים ישנה מערכת רמות לפוקימונים, כאשר הפוקימון נלחם ומנצח הוא מקבל XP שבזכותו הוא עולה רמה. כל כמה רמות הפוקימון מקבל מכות חדשות ולעיתים גם מתפתח. כדי לפתח פוקימון במצב הנוכחי של המשחק צריך להשיג ''סוכריות'' בשבילו ואז לפתחו, למה לא פשוט לשים לכל פוקימון רמה שבה הוא מתפתח כמו במשחקים ולעבוד כדי להגיע לרמה זאת?

מערכת תפיסת פוקימונים משופרת

זה קרה לכולנו, קפץ מולנו פוקימון שאנחנו רוצים אבל כדי לתפוס אותנו אנחנו צריכים לזרוק עליו כמות פוכדורים גדולה. למה שבמקום לזרוק עליו פוכדורים עד שיתפס, לא נילחם בו עם הפוקימונים שלנו עד שיהיה מספיק חלש כדי להיתפס? על ידי השינוי הזה שחקנים גם יוכלו להרויח XP ולהילחם ולא רק במכונים.

מערכת כלכלה

הדבר האחרון שהייתי רוצה לראות נוסף למשחק הוא מערכת כלכלה. במקום שאזרוק את כל הפוכדורים שממלאים לי את התיק, הייתי רוצה להחליף אותם בכסף שבעזרתו אוכל לקנות שיקויי חיים, אינקובטורים לביצים או ''ביצי מזל''. את הדברים שתחנות ה-Pokestop נותנות אפשר להחליף בכסף. מערכת כלכלה תוסיף עוד שכבה של תוכן למשחק ותאפשר לשחקן להחליט מה הוא קונה ומוכר ומה הוא סוחב בתיק שלו.

כל מה שהצעתי כאן הוא רק קצה המזלג ואפשר להציע עוד הרבה מאוד רעיונות. יש לכם רעיון מגניב שיכול להפוך את Pokemon Go למשחק טוב ומהנה יותר? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:50 07.08.2016 | יצחק יצחק (אורח)

    נשמע שאלו הרבה דברים מרכזיים. Niantic לתשומת ליבכם!

  2. 2

    16:21 07.08.2016 | rs rs (אורח)

    מסכים לגמרי עם מה שנכתב כאן.

  3. 3

    19:18 07.08.2016 | דן דן (אורח)

    אהבתי, צריכים לשדרג את המשחק במהירות כי אותי אישית,מתחיל לשעמם.

  4. 4

    12:03 08.08.2016 | בן בן (אורח)

    טיפים וטריקיפם שאתם חייבים לפוקימון גן-
    http://techtip.co.il/2016/07/25/pokemon-go-10-tips

  5. 5

    12:46 08.08.2016 | rs rs (אורח)

    מה שכן טורקול וטיילו הם לא אייקוניים בכלל. אם אתם רוצים פוקימונים מהדור השלישי שהם לא אגדיים אבל עדיין פופלרים יש את אבסול, וטריקו וטורצ׳יק. חוצמזה קודם אולי כדאי שנגיע לדור השני ולפני השלישי.

  6. 6

       | פורסם ע"י