הרשמה

ביקורת - Hyperx Cloud Revolver

האם HyperX הצליחו לשפר משהו מה-Cloud 2?

האוזניות החדשות של HyperX אכן עברו שינוי, אך החברה צמצמה בחלק מהאפשרויות שהיו זמינות בעבר

אהבתי מאוד את ה-Cloud 2 של HyperX וכשנסעתי ל-IEM קיבלתי את האפשרות לנסות את האוזניות החדשות של HyperX - ה-Cloud Revolver בדוכן שלהם. שבוע אחר כך קיבלתי בהפתעה את האוזניות לביקורת ושם התחיל סיפור האהבה שלי עם האוזניות. אז מה כזה מיוחד בהן ומה גרם לי כל כך לאהוב אותם? בואו ונתחיל.

''אין שני לרושם ראשוני''

אם יש משהו אחד ש-HyperX עושה יותר טוב מכל חברה אחרת זה האריזה. האוזניות מגיעות בקופסא קשיחה. כשמרמים את המכסה אנחנו נפגשים עם דף שמדריך אותנו על האוזניות, כשמתחת לדפים יש עוד מכסה ספוגי שמגן על האוזניות. אך כאשר מסירים אותו, אנחנו סוף סוף רואים את האוזניות והשלט הקטן שעל הכבל. מצד לאוזניות מונח המיקרופון הנתיק כשכל הקופסא מלאה בספוג מגן שמחזיק את אוזניות והאביזרים במקומם בלי שיפגעו. אבל לא הכל ורוד, עם ה-Cloud Revolver לא מקבלות את כל מה שמוצע עם ה-Cloud 2; תיק הנשיאה וספוגיות שונים מאלו שעל האוזניות, על חסרונו של המתאם לחיבור אוזניות של מטוס אני עוד יכול לסלוח ל-HyperX כי לא ראיתי בו שימוש בכלל, אבל חסרונם של הספוגיות ותיק הנשיאה ניראה לי תמוהה.

"מה השתנה?"

ה-Cloud Revolver בנויות מעולה. המסגרת של האוזניות והקשת עשויות מתכת חזקה אך בעלת משקל זעום. HyperX עזבו את שיטת כיוון גודל האוזניות בעזרת הרחבה או צימצום הקשת ובחרו בקשת מבד שתמתח בהתאם לגודל הראש. לפי דעתי מדובר בצעד חכם מצד HyperX, שמוסיף נוחות ולא יכול לגרום למצבי אי נוחות הנוגעים לגודל הקשת כמו שהיה ב-Cloud 2. בנוסף HyperX הוסיפה גם ל-Cloud Revolver את המיקרופון הנתיק אך לא כללה מכסה לחיבור האוזניות; דבר שלי לא מפריע ואני שמח שה-HyperX בחרו לעשות אותו. הרבה פעמים איבדתי את המכסה הקטן, אז אני מעדיף שהוא לא יהיה בכלל. האוזיות מעט כבדות נקדטתמותן, אך רוב המשקל מגיע מהדרייברים ולא גוף האוזניות. 

שעות ארוכות של כיף

עוד אחד מיני הדברים ש-HyperX שינתה מה-Cloud 2 הוא המעבר לחיבור אנלוגי. אחד היתרונות של חיבור אנלוגי הוא אפשרות לשימוש בכרטיס קול. HyperX אינה משתמשת בחיבור USB וטכנולוגיית 7.1 ערוצים וירטואלים מכיוון שכדי שיהיה אפקט של 7.1 ערוצים הסאונד שהיה מגיע באיחור. לכן HyperX מיקמה את הדרייברים בזוית מעט שונה מהאוזן שנותנת טווח צלילים רחב יותר, ללא האיחור של הסאונד. ואם אנחנו כבר מדברים על סאונד, אפשר לסמוך על HyperX שיספקו סאונד טוב. אהבתי את הסאונד של ה-Cloud 2, אך -HyperX לקחה את כל הטוב שהיה בדם הקודם והביאה אותו גם ל-Cloud Revolver. אז גם ללא ה-7.1 ערוצים, ה-Cloud Revolver נשמעות מעולה ולא הרגשתי בהבדל. הדרייברים בגודל של 50 מ''מ יכולים להפיק צלילים חזקים מאוד בלי לפגוע באיכותם. המיקרופון הנתיק עבר שידרוג והוא עכשיו מפיק צלילים טובים יותר. האוזניות עובדות עם המחשב, PS4,Xbox One,Wii U,Mac וטלפונים.

השורה התחתונה

ה-Cloud Revolver הן האוזניות הכי טובות שיצא לי להיתקל בהן. הן מספקות צלילים טובים, איכות הבניה מועלה והן מספיק נוחות כדי להיות איתן שעות רבות על האוזניים בלי להרגיש אי נוחות. אני אולי אוהב אותן כל הרבה בגלל שהן ''החבילה המלאה''. הן לא עושות שום דבר באופן מדהים אך גם שום דבר באופן גרוע, הן טובות בכל פרמטר אבל שוב, לא מדהימות או חדשניות במיוחד. האוזניות אכן טובות אבל אני לא בטוח אם הן משמעותית טובות יותר מה-Cloud 2 בכך שהן מצדיקות תוספת של עוד 25 דולר על פני ה-Cloud 2. בנוסף לכך נדמה ש-HyperX לא כל כך רוצה או חושבת שתשתמשו באוזניות חוץ מליד המחשב או הקונסולה. החברה בחרה שלא לספק ספוגיות שונות ותיק נשיאה ובכך דוחה למשתמש את האפשרות להתנייד עם האוזניות. מחירן של האוזניות הוא 120 דולר. אני אישית הייתי מעדיף שישארו בטווח המחירים של ה-Cloud 2.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:58 09.05.2016 | ביקורת בונה ביקורת בונה (אורח)

    לאחרונה מרגיש שהאתר מפוצץ בפעילויות, בביקורות חומרה ובחדשות חצי אפויות במקום בכתבות משחקים. מן הסתם כתבות משחקים זה התוכן שהכי מסובך להפיק אבל לשם גם נמשכים קוראים רציניים. אפילו כתבות בקרוב, כתבות דעה, מה הצוות של האתר משחק השבוע, דברים כאלה, לא חייב להיות ביקורות משחקים אם זאת תקופה מתה.

  2. 2

       | פורסם ע"י