הרשמה

משחק המכות Rising Thunder בוטל, אבל הדבר הגדול הבא כבר בדרך

בעקבות הרכישה של Riot, המפתחת תתחיל עבודה על פרוייקט חדש וסודי

משחק המכות של מקימי Evo ואלוף Street Fighter בוטל בעקבות הרכישה של Riot

לפני כשנה הגיח לעולם משחק מכות מסוג אחר - כזה ששאף לזרוק החוצה את מחסום הביצוע שקיים ברוב המשחקים בז'אנר, ולשמור רק את המימד האסטרטגי. Rising Thunder קיבל אלפא פתוחה לפני יותר מחצי שנה, והמשיך לקבל עדכוני תוכן ולוחמים רובוטיים חדשים עד ההכרזה המפתיעה שהגיעה השבוע: המפתחת Radiant Games הכריזה כי היא נרכשה על ידי הענקית Riot (אותה אתם מכירים בתור היוצרים של League of Legends), וכתוצאה מזה היא מפסיקה את הפיתוח של Rising Thunder לטובת משהו "שאנחנו מאוד מתרגשים לגביו", כך נכתב בהודעה. "הלוואי והיינו יכולים לתת לכם יותר פרטים, אבל תהיו בטוחים שאתם תשמעו עוד בזמן הנכון". המשחק השני עליו עובדת החברה, Stonehearth, ימשיך בפיתוח כמתוכנן ויושק במלואו.

למי שלא מכיר, Radiant Games מורכבת משני אנשי מפתח - התאומים טום וטוני קאנון שבין היתר הקימו את טורניר EVO העולמי למשחקי מכות. אל הפיתוח של Rising Thunder הצטרף סת' קיליאן (Seth Killian) שהיה בעברו שחקן Street Fighter תחרותי וזכה באליפויות.

אז אין לנו מושג מה יהיה הפרוייקט שיחליף את Rising Thunder, אבל אנחנו בהחלט מקווים שזה יהיה משחק מכות! נמשיך לעדכן בפרטים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י