הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של מרץ

Borderlands, Lords of the Fallen ועוד!

חודש מרץ יהיה עמוס הפתעות מעניינות

האם הזמן הזה של החודש שוב הגיע? שירות המנויים של Xbox הכריז היום על רשימת המשחקים שיהיו זמינים במהלך חודש מרץ להורדה חינמית. אז מה מחכה לנו החודש?

Sherlock Holmes: Crime and Punishments

היכנסו לנעליו של הבלש המוכר ביותר אי פעם. הולמס, ששמו הולך לפניו, הוא לא עוד בלש נוסף מן השורה. במהלך Crime and Punishments תוכלו לנצל את יכולות הבילוש של הולמס כדי לפצח מקרי רצח, מציאת אנשים נעדרים ועוד. האופי בו המשחק בנוי יאפשר לכם לבחור את הדרך שאתם חושבים שהיא העדיפה ביותר לפתירת התעלומות. הרמזים שתבחרו לעקוב אחריהם ישלחו אתכם למסע מפתיע, מסקרן ומלא פיתולים.

Sherlock Holmes: Crime and Punishments יהיה זמין ל-Xbox One מה-1 ועד ה-31 למרץ.

Lords of the Fallen

לאחר שהצליחה האנושות להביס את האל השטני ששלט ושיעבד אותה, היא ניצבת מול איום חדש-ישן שיכול לסמן את התרבות האנושית הנבנת מחדש בסכנה מיידית. Lords of the Fallen משלב בין אלמנטים של משחקי תפקידים לבין גיימפליי מגוון של Hack n' Slash. צאו למסע אפי במטרה להגן על האנושות כשאתם נעים בין עולם האדם לעולם השדים. הילחמו מול גלים של אויבים, אלים ושדים אכזריים כדי להציל את האנושות מגורלה האפל.

Lords of the Fallen יהיה זמין ל-Xbox One החל מה-16 באפריל ועד ה-15 במרץ.

Supreme Commander 2

משחק האסטרטגיה בזמן אמת(RTS) מ-2010 עושה את דרכו בפעם השניה אל הקונסולה של מיקרוסופט. Supreme Commander 2 יספק לכם שלושה מצבי קמפיין בהם תוכלו לבחור את הצבא איתו תרצו להילחם. מעבר לשלושת מצבי הקמפיין, שחקנים יוכלו להנות ממשחקי סקרימיש(Skrimish) ברשת, בהם יוכלו לקבוע לעצמם את התנאים לשדה הקרב.

Supreme Commander 2 יהיה זמין ל-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-1 ועד ה-15 במרץ.

Borderlands

מה עוד אפשר להוסיף על Borderlands? משחק העולם הפתוח המשלב אלמנטים של משחקי תפקידים ויריות בגוף ראשון, הוא אחד ממשחקי הקלאט של העשור האחרון. Borderlands יציב בפניכם את האפשרות לשחק לבד או עם חברים בעולם פרוע וחסר גבולות בו הנשק המפחיד יותר הוא הקובע. צאו למסע מול אויבים לא מהעולם הזה וגלו את הנשקים הקטלניים ביותר שנוצרו אי פעם.

Borderlands יהיה זמין ל-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-16 עד ה-31 במרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:18 24.02.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    תודה שוב מיקרוסופט

  2. 2

    21:25 24.02.2016 | עמית עמית (אורח)

    קדימה מייקרוסופט,תמשיכו כדי שתעקפו את סוני במכירות,ואז כדי להחזיר את הלקוחות שלהם הם יהיו חייבים לתת משחקים טובים במנוי הפלוס כמוכם,בבקשה תמהרו עם זההההה כולם יודו לכםםםם

  3. 3

    21:28 24.02.2016 | גל גל (אורח)

    לו רק הייתי קונה אקסבוקס במקום סוני, ממש רימו אותי כדי שאקנה פלייסטיישן. צדקתי כשהתאכזבתי מהסוני שלי, אפילו הבלעדיים המאוד טובים לא מספקים אותי.

  4. 4

    02:53 25.02.2016 | . . (אורח)

    סקירמיש, לא סקרימיש..
    משום מה זה נכתב כאילו מדובר בהודעה לעיתונות. התיאורים למשחקים קצת מעלים גיחוך..

  5. 5

    06:03 25.02.2016 | רון רון (אורח)

    נראה שמיקרוסופט ממשיכה בלספק משחקי AAA נחמדים מלפני שנתיים בעוד סוני מביאה בפלוס משחקי אינדי נחמדים חדשים

  6. 6

       | פורסם ע"י