הרשמה

Playstation Plus - המשחקים החינמיים של ינואר

סוני מפציצה עם 2 קלאסיקות לפתיחת השנה החדשה

מי אמר Grim Fandago ולא קיבל?

אם הכמה ימים הראשונים של השנה החדשה מסמנים אצלכם מנוחה או שאתם פשוט צריכים איזה רענון דחוף לספריית המשחקים שלכם, שירות המנויים של סוני, ה-Playstation Plus חושף את המשחקים החינמיים לחודש ינואר.

Grim Fandago: Remasterd - PS4, PS Vita

אחת מקלאסיקות הגדולות בעולם המשחקים מגיעה אל מנוי ה-PS Plus. שחקנים יוכלו להנות מהיצירה החד פעמית של טים שייפר משנת 98. צאו למסע מוזר ומבלבל בעולם בו תצטרכו לגלות ולמצוא את הרמזים סביבכם ע"מ להתקדם.

Hardware: Rivals - PS4

משחק המירוצים המבולגן הזה יעשה את הבכורה הבלעדית שלו על מכשיר ה-PS4 שלכם. אם אתם אוהבים משחק מירוצים שאינם כובלים אתכם לחוקי הפיזיקה ואת האפשרות להשתגע עם חבר אחד או יותר על מסך הטלוויזיה, אנחנו ממליצים לכם לתת הזדמנות ל-Hardware: Rivals.

Legends of War Patton - PS Vita

אוהבי RTS? זה בשבילכם. Legends of War Patton יעקוב אחר מסעותיו של אחד הגנרלים האכזריים ביותר של בעלות הברית, פאטון. המסע אל העבר, תוכלו לצאת ולשחזר את קרבותיו של הגנרל הגדול.

Nihilumbra - PS Vita

משחק הפאזלים האפלולי של חברת Beautifun מכניס אתכם נעליו של שד בעל יכולות לשלוט על אלמנטים מסוימים. בעזרת שליטה ושימוש נכון של אותם אלמנטים תוכלו להמשיך הלאה אל השלב הבא.

Dragon Age: Oringns - PS3

המשחק שהתחיל הכל. משחק התפקידים הקלאסי של חברת Bioware הציב סטנדרטים חדשים לאיך משחקי RPG אמורים להרגיש ולהתנהל. אם יצא לכם לשחק במשחק האחרון בסדרה ואתם מעוניינים לראות איך הכל התחיל, זו הזדמנות מעולה לקפוץ אל Dragon Age: Origins.

Medal of Honor Warfighter - PS3

האם צבא ארה"ב הוא הצבא המיומן בעולם? צאו למסע עם ראש הצוות Mother וחייליו אל תוך אפגניסטן כדי למצוא את אותם גורמים המאיימים על החופש שלכם. המשחק ינוע בין מדבריות ענק, שכונות עוני והרים מושלגים תוך כדי שאתם מנסים לאתר את הטרוריסטים המתחבאים במדינה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:09 31.12.2015 | a a (אורח)

    מעפן

  2. 2

    14:35 31.12.2015 | חחחחחחח לא הפעם חחחחחחח לא הפעם (אורח)

    סוני הם רעים,תנו משחקים כמו שהxb1 נותנים בxbox live,או לפחות כמו בps3
    הם ממש רעייייייייייייים ככה להתחיל את השנהההה
    אמן שמייקרוסופט יעקפו אותם במכירות ואז לפחות תהיה לסוני סיבה לתת משחקים טובים בפלוס,הרי אחת הסיבות שמייקרוסופט נותנת משחקים טובים זה כדי לעקוף את סוני במכירות ושיקנו את הקונסולות שלהם...אז שזה יקרה כברררר

  3. 3

    16:58 31.12.2015 | רציני אחי? רציני אחי? (אורח)

    ובאמת?ברצינות?אתם אשכרה רושמים"סוני מפציצה עם שתי קלאסיקות לפתיחת השנה החדשה"?מפציצה בתחת...
    אני ואתם וכולם יודעים שסוני מתקמצנת על חשבון הלקוחות שלה ואכפת לה יותר מכסף מאשר להיות קצת נדיבים(כמו מייקרוסופט)ללקוחות ולתת משחקים שווים בפלוס...

  4. 4

    17:00 31.12.2015 | Itay Itay (אורח)

    לאלה שמעליי, מה רע עם Grim Fandago: Remasterd?

  5. 5

    17:17 31.12.2015 | רון רון (אורח)

    Grim Fandago לא התיישן טוב. השליטה בו מעצבנת והוא נראה כמו משחק ישן. וגרסת Remasterd לא תיקנה אף אחת מהבעיות. הם פשוט הוסיפו תמיכה למסכים רחבים ורזולוציות גבוהות.

  6. 6

    21:13 31.12.2015 | אופיר אופיר (אורח)

    killer instinct עולה 40 דולר ומקבלים אותו בחינם מחר

    ומי מקבל אותו? מנוי אקס בוקס כמובן

  7. 7

    07:35 01.01.2016 | רועי רועי (אורח)

    כל מי שכתב פה תגובות בגנות השימוש במילה קלאסיקה הוא אידיוט וגיימר חובבני.

    גרים פנדנגו זה משחק הקווסט מבין הטובים בכל הזמנים!!!! אין לכם כבוד ליוצרים אגדיים כמו טים שייפר (יוצר אי הקופים שבטח אין לכם מושג מה זה)

    בקיצור דניאל. סגרו את הבסטה. לא שווה לכתוב לזבי חוטם שמגיבים פה.

    חובבנים חארות.

    דרך אגב. הקלאסיקה השנייה זה דרגון אייג' שאני אישית מעולם לא שיחקתי ולא אשחק. כי זה לא סוג המשחק שלי. אבל זה קלאסיקה.

    אחרי שאני מסיים את מטאל גיר. אני עובר לגרים פנדנגו, איזה משחק אגדי.

  8. 8

    16:00 01.01.2016 | אנונימי אנונימי (אורח)

    אבל הם למעלה צודקים,סוני יכולים לתת משחקים יותר טובים והם לא נותנים,מייקרוסופט נתנת משחקים מעולים במנוי שלה לכל הפלסטרומות שלה ביגוד לסוני שמקפחת את הps4 לעומת הps3 ואפילו לעומת הps vita,זה ממש מוזר שהps4 הם הכי מקופחים מהפלסטרומות הנוכחיות(ps4,xbox one,pc)תודה סוניייייייי,כלומר שונאיייםםםםם

  9. 9

    16:04 01.01.2016 | רוי(אורח) רוי(אורח) (אורח)

    צודק אחי,המשחק האחרון הטוב שקיבלנו הוא the walking dead season 2-משחק מעולה אבל אם כבר יכלו לתת את הראשון חודש אחד ואז חודש הבא את השני,זה לא כיף לראות ביוטיוב את הראשון ואי אפשר לעשות את הבחירות שלך ולהשפיע על העלילה...

  10. 10

    05:18 03.01.2016 | רון רון (אורח)

    בחודש האחרון קיבלנו משחקים טובים לps4 מהplus . את king's quest שהוא ממש נחמד (חבל שרק את הפרק הראשון) ואת gauntlet שזה משחק ממש טוב שמהנה עוד יותר עם חברים. הם גם מפציצים לאחרונה עם משחקים לps3 כמו blood dragon או mass effect 2 שהם משחקים מעולים. dragon age origin לא טוב במיוחד בקונסולות. זה משחק שנועד למחשב.

  11. 11

       | פורסם ע"י