הרשמה

ביקורת - אוזניות HyperX Cloud II

רועי באלוה בדק: האם אוזניות ה-Cloud II עמדו באתגר והביאו שיפור על פני ה-Cloud I?

רועי באלוה ניסה את האוזניות החדשות של HyperX ונהנה מכל רגע. עכשיו אתם תגידו לו שהוא צריך להחזיר אותן

כשגיליתי שמגיעות אלינו אוזניות של HyperX לביקורת, הייתי חייב לקפוץ על ההזדמנות. האוזניות הקודמות - HyperX Cloud I קיבלו ביקורות מעולות מהמבקרים בזכות הסאונד המעולה שלהן בשילוב עם בניה נוחה שמאפשרת שעות רבות של לבישה מבלי להרגיש חוסר נעימות לאחר זמן. אז מה כבר HyperX יכלו לחדש ולשפר בדור החדש של אוזניות הדגל לגיימרים?

נתחיל מהאביזרים

חווית האנבוקסינג הייתה טובה מאוד וכמות האביזרים שמקבלים עם האוזניות הפתיעה אותי לטובה. האוזניות הגיעו באריזה קשיחה ומלאה באביזרים שהייתם מצפים לקבל על האוזניות שלכם - וקצת יותר.

מלבד האוזניות מקבלים גם תיק נשיאה מבד, כרטיס קול בחיבור USB המאפשר האזנה ב- 7.1 ערוצים, מיקרופון שניתן לנתק מהאוזניות בעת הצורך, זוג ספוגיות אווריריות יותר מהזוג האטום שעל האוזניות ומתאם לחיבור אוזניות של מטוס - תוספת נחמדה.

ברוכים הבאים ל-7.1 ערוצים

אחת הדרכים שבה HyperX החליטו לשדרג את הדגם הקודם היא התוספת של 7.1 ערוצים במקום 5.1. אז מה זה בעצם אומר?

7.1 ערוצים מייצגים 7 רמקולים שכל אחד מהם נמצא במיקום אחר מהאוזן וכך נוצר מצב שבמשחק נתמכים ב-7.1 ערוצים, הסאונד מגיע משבעה כיוונים שונים בהתאם לכיוונו במשחק. זה אומר שאם מישהו יורה מאחוריכם או מצדדיכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לזהות את הכיוון המדוייק ולהגיב בהתאם. במילים אחרות, אם אין לכם מערכת סאונד או אוזניות של 7.1 ערוצים - אתם מפספסים משהו שיכול לשפר את החוויה והיכולות שלכם בהרבה משחקים (החל ממשחקי אימה כמו Outlast ועד משחקי יריות תחרותיים כמו Battlefield 4).

ה-0.1 מייצג את הסאבוופר שנותן לנו באסים מספקים עם כל לחיצה על ההדק.

לא על הסאונד לבדו

איכות הבניה של האוזניות מרגישה טוב עם מסגרת מתכתית קשיחה אך קלה. האוזניות עצמן נוחות ולא מרגישות כבדות מדי כמו הרבה מהדגמים בשוק.

הכבל שאיתו מחברים את האוזניות למחשב עטוף בבד שמגן עליו. הכבל עצמו משמש בתוך סיכוך לכבל שמחובא בתוכו על מנת למנוע רעשים סטטים שיכולים להיגרם ממכשירי פולטי קרינה בסביבת האוזניות. כדי לשמור על הכל נקי והרמטי, יש אפילו מכסה לשקע המיקרופון כאשר הוא לא מחובר לאוזניות, אבל הוא מאוד קטן ויכול ללכת לאיבוד די בקלות.

הכבל המקשר בין שני צידי האוזניות אמנם מוחבא בתוך הקשת אך יוצא מתוך גוף האוזנייה לתוך הקשת ואינו בנוי לתוכה. מסיבות ברורות, אנחנו נרצה כמה שפחות כבל חשוף ואני מקווה שזה יתוקן בדגם הבא.

אז רגע, איך שומעים?

במילה אחת - מצוין! אני לא חדש לאוזניות גיימינג אבל ה-Could II גרמו לי להבחין בצלילים שהיו לי לגמרי חדשים, החל מטיפות הגשם שפוגעות בשמשת הרכב שלי ב-Project Cars, העכברושים שרצים בביוב ב-Dishonored, מנוע תיק הסילון בוער מאחוריי בעומק היער הסבוך של אנדור והדי הפיצוצים הרחוקים בבאטלפילד. האוזניות נתמכות על ידי ה-PS4, Xbox One ויתר הקונסולות אך בסטריאו בלבד (כמו יתר האוזניות בשוק).

האוזניות הינן מסוג ׳׳גב סגור׳׳ שלא מאפשרות לסאונד לצאת מחוץ לאוזניות ובכך מאפשרות בידוד מן הסביבה וסינון רעשים מפריעים. כבונוס, יש סט אוורירי יותר לכיסוי האוזניות כשאתם רוצים להיות קצת יותר עירניים לסביבה (למשל לשמוע דפיקה בדלת).

ה-Cloud II מספקות סאונד מושלם, הצלילים הנמוכים עמוקים מספיק והגבוהים אינם גבוהים מידי עד תחושה צורמת. הבאס גם הוא מדויק מאוד ומוסיף הרבה לחווית הסאונד הכוללת. האוזניות יכולות להגיע לעוצמה חזקה למדי אבל עדיין לשמור על צלילים מדויקים ולא צורמים.

המיקרופון של האוזניות רחוק מלהיות הטוב ביותר בשוק אך הוא עושה את העבודה בשביל שיחות סקייפ ודיבור בתוך המשחק.

השורה התחתונה

למרות שהיו לי כמה בעיות קטנות איתן כמו מיקרופון בינוני וכבל חשוף המקשר בין האוזניות, ה-HyperX Cloud II הן ללא ספק האוזניות הטובות ביותר שיצא לי להתנסות בהן, עם איכות בניה מהטובות שיש כיום וצלילים מעולים בזכות התמיכה ב-7.1 ערוצים. במחיר של כ-400 ש"ח, מדובר בבחירה מצויינת לגיימרים שרוצים ליהנות מסאונד משובח בלי להוציא סכומי עתק.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:26 10.01.2016 | יניב יניב (אורח)

    ביקורת מעולה תודה!

  2. 2

    18:16 10.01.2016 | אורן אורן (אורח)

    שימו לב שהסראונד כאן הינו וירטואלי, ה- USB הינו בעצם כרטיס קול שלו יכולת המרה מסטריאו לסאונד היקפי (משתמש בכל מיני אלגוריתמים שונים על מנת לרמות את האוזן). חלק אומרים שזה גימיקי ברוב האוזניות (יוצר מעין הד והכיוונים לא ברורים) וחלק אומרים שזה הבדל של ממש. 7 דרייברים פיזיים נפרדים לא תמצאו כאן אלא במעט מאוד אוזניות (כמו רייזר טיאמט).

  3. 3

    14:07 11.01.2016 | ליאל אדמוני ליאל אדמוני (אורח)

    כתבה ממש טובה ומפורטת

    למדתי כמה דברים חדשים

  4. 4

    16:22 11.01.2016 | יובל יובל (אורח)

    בהחלט למדתי כמה דברים על האוזניות מהביקורת

    תודה

  5. 5

    11:34 12.01.2016 | מאור מאור (אורח)

    אוזניות מעולות, יש לי אותם ואני ממש מרוצה!

  6. 6

    01:03 14.01.2016 | or@@@!!!! or@@@!!!!

    כן כמו שאמרו זה 7.1 VIRTUAL וזה לא ממש עוזר בלזהות צעדים במשחקים אבל שומעים שירים ורואים סרט וואו האיכות מעולה!!
    וכמו כן האוזניות עולות 495 שקל ולא 400

  7. 7

    23:13 18.01.2016 | תומר תומר (אורח)

    מי שכתב את הכתבה הזו לא כל כך מבין בסאונד, צר לי.
    "...הצלילים הנמוכים עמוקים מספיק והגבוהים אינם גבוהים מידי עד תחושה צורמת. הבאס גם הוא מדויק מאוד ומוסיף הרבה לחווית הסאונד הכוללת."
    הגבוהים אינם גבוהים מידי? מי שבוחר את התדר של מה שאתה שומע הוא לא האוזניות. אלא מה שאתה שומע. אם אתה מדבר על גבוהים שלא חזקים מידי, סבבה. אבל גבוהים קשור לתדר של הסאונד ולא לחוזק שלו.
    מדובר על צלילים נמוכים עמוקים, ואז אומרים שהבאס גם הוא מדוייק ומוסיף הרבה וכו' וכו'.... צלילים נמוכים הם באסים. למה הם הופרדו?
    התיאור על סראונד לא נכון בעליל.
    לא רק שהוא לא באמת מוסיף שום דבר, הוא גורע מחוויית המשחק שלך!!! הוא מוריד לך את איכות הסאונד מכיוון שצריכים לרוץ אלגוריתמים על הסאונד שלך בREAL TIME כדי להפוך את הסטיראו שיש לך שם ל"סראונד". (7 ספיקרים באוזניות לא יעבוד לעולם. כל ספיקר יהיה בגודל של ציפורן, והסאונד יהיה פח אשפה. ספיקר קטן יותר=פחות נמוכים בעיקרון)
    דבר נוסף, האוזניות הן לא אלה שיקבעו באיזה ווליום הן יהיו. יש להן התנגדות שנמדדת באומים שאומרת כמה היא מתנגדת לסיגנאל שמגיע מהמגבר שיש לפניה (התנגדות נמוכה יותר, ווליום גבוה יותר).
    אבל מי שקובע את הווליום שהאוזניות שלך מוציאות באמת, זה מגבר האוזניות שלך. זה שמובנה בפלאפונים, בטאבלטים, במחשבים... לא באמת מספיק לווליומים גבוהים אם זה מה שאתה מחפש באוזניות. כך שהאוזניות הן לא באמת הפאקטור לווליום שאתה מקבל באוזן. מה גם, זה ממש לא פאקטור לאיכות שלהן. אוזניות אולפניות בד"כ יהיו עם התנגדות די גבוהה, בכוונה תחילה.
    אגב, הווליום המקסימלי שהאוזניות הנ"ל יכולות לסחוב ע"פ הצהרת היצרן (150 mw) הוא די נמוך.
    השורה התחתונה? אוזניות Made In China, שנראה שהן גם Thought In China. שום דבר חדשני, טכנולוגיה מיושנת, specs די עלובים, ותג מחיר מנופח שלא מצדיק שום דבר.
    היצרן אפילו לא מצהיר על ה-frequency response של האוזניות האלה. זה יכול להיות מכמה סיבות: אולי אין לו את הכלים לבדוק, אולי הגרף יתן אור שלילי על האוזניות, אולי זה לא משהו שהם חשבו שציבור הקונים שלהם דורש... בכל מקרה, כל אופציה שתיבחר כאן, היא אופציה ממש ממש ממש רעה עבור היצרן ורק מראה כמה האוזניות הנ"ל חובבניות ולא שוות את 400 השקלים שלכם.
    מנגד, יש היום בשוק אוזניות כמו סנהייזר HD-335s, שור SRH240, איי קיי ג'י K512 שאת כולן ניתן להשיג בארץ בפחות מ400 שקלים, וכולן בעלת specs מרשימים פי כמה וכמה מהאוזניות המוצגות כאן.

  8. 8

    21:32 16.09.2016 | איל איל (אורח)

    קניתי את האוזניות לפלייסטיישן שלי ואני ממש מרוצה

  9. 9

       | פורסם ע"י