הרשמה

מפתח Final Fantasy VII Remake מסביר: למה ההשקה בפרקים?

עד כמה גדול ונרחב על פני המקורי יהיה הרימייק של Final Fantasy VII?

בעקבות הידיעה כי הרימייק המצופה יושק בפרקים,

בשבוע שעבר גילינו שגרסת הרימייק למשחק התפקידים Final Fantasy VII תושק בפרקים ולא כמשחק אחד מלא, והדבר יצא חשש מיידי בקרב המעריצים. היה מספיק מדאיג לגלות שמערכת הקרב והתנועה במשחק השתנו לחלוטין, וכעת נצטרך להתרגל לעובדה שהמשחק לא יצא כמקשה אחת כמו Final Fantasy XV. מאחר והרימייק הזה הוא ההגדרה של "שירות למעריצים", מפתחי המשחק מיהרו להגן על ההחלטה ואף הוציאו הבהרה בעניין בתקווה להרגיע את הרוחות ולגרום לנו להבין את הצד שלהם.

הפוסט בבלוג של Square Enix חזר על התגובה הרשמית שקיבלנו בשבוע שעבר בלי להרחיב יותר מדי, אבל המסר היה ברור: מדובר בפרוייקט כל כך גדול ושאפתני שהשקה בבת אחת היתה מאלצת את המפתחים להתפשר על התוכן וליצור גרסה עם פחות תוכן ממה שהיה במשחק המקורי. אפשר להבין את זה כי אחרי הכל, הרבה ממשחקי הדור הנוכחי מקריבים בכמות התוכן כדי להתקדם בגזרת הגרפיקה והביצועים (אנחנו מסתכלים עליך Star Wars: Battlefront). בנוסף חשוב לזכור כי המפתחים רוצים להגדיל ולהרחיב את כמות התוכן שהיתה במשחק המקורי, אם זה באיזורים חדשים לגמרי או בניה מחודשת של האיזורים המוכרים. מי שקורא בין השורות יבין עוד עניין חשוב - הפיתוח הזה עולה כסף, ואם Square Enix תשיק את המשחק בבת אחת על מספר דיסקים - היא די שמה את כל הביצים שלה בסל אחד. עם השקה בפרקים, היא יכולה ליהנות מהזרמה של כסף שיעזור להמשך הפיתוח.

המכתב הפתוח נחתם עם אותו המסר: "אנו רוצים ללכת מעבר לקנה המידה והעומק של העולם, העלילה והמשחקיות מהמשחק המקורי כדי לספק משהו שמרגיש מוכר אך עם זאת חדש."

Final Fantasy VII Remake עדיין לא קיבל תאריך יציאה וצפוי לקבל תקופת בלעדיות עבור ה-PS4. בהמשך צפויה השקה גם ל-Xbox One ולמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י